PC gaming

Status
Not open for further replies.

Rudy_W

rw-racing.nl
Het leek me wel aardig een apart topic te maken over pc games die jullie spelen en alles wat er de komende tijd gaat komen.

kalender wat er de komende tijd uitkomt (copy/past van gamed.nl)
oktober 2008:
Bella Sara
FIFA 09

10 oktober 2008:
Brothers In Arms: Hell's Highway
CID The Dummy
Dynasty Warriors 6
Hardy Boys: The Hidden Theft
LEGO Batman
Pure
SAS: Secure Tomorrow
Sword of the Stars: A Murder of Crows

17 oktober 2008:
Corrosion: Cold Winter Waiting
Da Capo
Igor
Littlest Pet Shop
Pro Evolution Soccer 2009
Saints Row 2
The Guild 2: Venice

24 oktober 2008:
Dead Space
Far Cry 2
Imagine Pet Hospital
Legendary
MotoGP 08
NHL 09

31 oktober 2008:
A Vampyre Story
Command & Conquer: Red Alert 3
Fallout 3
High School Musical 3: Senior Year
My Horse & Me 2
Raven Squad: Hidden Dagger
ShellShock 2: Blood Trails
Spider-Man: Web of Shadows
X-Blades

Daarnaast komt er dit jaar nog 1 topper uit; GTA 4 voor de pc! geloof ergens in november.
 
Advertisement - register to remove this

Ik zit/zat zelf erg te wachten op Brother in Arms, game gister even gespeeld en het lijkt tof te zijn!.

Games die mij tof lijken en binnenkort uitkomen;
Saints Row 2
Dead Space
Far Cry 2
MotoGP 08
GTA 4 :D
Call of Duty 5, world at war.
 
chill topic, kan je eigen downloads beetje up to date houden :D

Lijstje wat je noemt ben ik ook zeer benieuwd naar. Alleen waar staat nfs undercover? :p

Lijkt me ook wel vet. iig.

Moto gp doet me niet zo heel veel. Rij liever F1 :)
 
Far Cry 2... wist niet dat hij 24 okt. al uitkomt... word tijd om mijn systeem te updaten zie ik :D
 
Need for speeds vd laatste tijd vallen mij erg tegen, ben meer van de echte simulatie racers zoals GTR Evolution en GTR 2. Daar heb je wel een racestuur voor nodig om een beetje te kunnen rijden :).

NFS komt overigens (voor zover ik weet) in november.
 
Vroeger GTR best vaak gespeeld, met DFP in een zelfbouw playseat.

Ding moest helaas weg wegens ruimtegebrek.
 
Far Cry 2
Fallout 3
Fable 2
Dead space

Allemaal topperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrss :W:W:W:W

Maar goed dat ik net geupgrade heb :#
 
Brothers in Arms net geinstalleerd en ff gespeeld. Leuke game zo te zien, ik moet nog wel heel erg wennen aan de controls, met dat team aansturen enzo, dat is wel ff omschakelen. Het is echt anders dan een doorsnee shooter. Wat ik tot nu toe een beetje mis is het idee van vrijheid. Je kan bijvoorbeeld niet kunnen springen en het alle velden en beschutting zijn zo ingericht dat je het ook op die manier MOET gebruiken.

Ik krijg er een beetje dat idee van, van die arcadehallen. Dus die kasten dat je zon pistool kan pakken en dat je dan gaat spelen, maar het enige wat je doet is richten en schieten, die kast loopt dan voor je...
 
Ja beetje overdreven, geeft het zelfs nog een meer arcade idee...

Ik moet zeggen dat ik het lastig vindt een shooter te waarderen sinds Crysis. Ik sta nog steeds op het punt om die aan te schaffewn voor 2 tientjes, uit respect en voor de multiplayer, maar volgens mij is die multiplayer niet zo tof?
 
Brothers in Arms net geinstalleerd en ff gespeeld. Leuke game zo te zien, ik moet nog wel heel erg wennen aan de controls, met dat team aansturen enzo, dat is wel ff omschakelen. Het is echt anders dan een doorsnee shooter. Wat ik tot nu toe een beetje mis is het idee van vrijheid. Je kan bijvoorbeeld niet kunnen springen en het alle velden en beschutting zijn zo ingericht dat je het ook op die manier MOET gebruiken.

Ik krijg er een beetje dat idee van, van die arcadehallen. Dus die kasten dat je zon pistool kan pakken en dat je dan gaat spelen, maar het enige wat je doet is richten en schieten, die kast loopt dan voor je...


Hier heb je opzich wel een punt, net een poosje aan het spelen geweest en je hebt (net als met de vorige games) vrij weinig keuzes.
Ondanks dat blijft het een vermakelijke game!

Het arcade hal idee is mij niet echt opgevallen, feit dat je niet kunt springen vind ik wel vervelend een knop om te rennen heb ik ook nog niet kunnen vinden.
Game is redelijk op rails, al kun je bepaalde delen ook halen zonder je team :D.

Screens van Brother in arms

Vroeger GTR best vaak gespeeld, met DFP in een zelfbouw playseat.

Ding moest helaas weg wegens ruimtegebrek.

Ik speelde eerder altijd met een ~8 jaar oud Microsoft stuur zonder force feedback maar heb nu sinds een aantal weken een Logitech Momo Racing;
1219855449.jpg

Relaxt stuurtje met force feedback en van een veel betere qualiteit als mijn oude MS stuur. De game op te spelen is momenteel gewoon GTR Evolution waar je o.a. de Nordsleife kunt rijden :W.
 
Last edited:
Hier heb je opzich wel een punt, net een poosje aan het spelen geweest en je hebt (net als met de vorige games) vrij weinig keuzes.
Ondanks dat blijft het een vermakelijke game!

Het arcade hal idee is mij niet echt opgevallen, feit dat je niet kunt springen vind ik wel vervelend een knop om te rennen heb ik ook nog niet kunnen vinden.
Game is redelijk op rails, al kun je bepaalde delen ook halen zonder je team :D.

Vorige games waren toch iets vrijer naar mijn mening... En rennen kan je door op de spatiebalk te drukken (althans bij mij).
 
Ja Saints Row staat op een heel aantal sites aangekondigd voor de pc, volgende week ofzo :D. Ben erg benieuwd!
 
Nu wat langer gespeeld, het begint nu te wennen en het bevalt goed. Erg vette game Brothers in Arms...
 
Tsja games... Kan er zoveel opnoemen. :p

Gran Turismo 5 ( PS3 )
Grand Theft Auto IV ( PC )
Need for Speed Undercover ( PS3 )
World of Warcraft Wrath of the Lich King ( PC )
Call of Duty 5 World at War ( PC )
Mirror's Edge ( PS3 )

En nog wat spellen kan ik zo 1 2 3 niet opnoemen. Sparen / PC gereed houden. :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top