Opgevoerde brommer innemen & vernietigen!

Bas@ICE said:
Heb het nu gemerkt met Pizzasjezen.

Sinds vandaag loopt 1 brommer (tomosje) 55 ofzo en trekt wat sneller...
Nu word je niet meer ingehaald door opdringerige automobilisten , heel stuk veiliger !

Ja idd! Met 55/60 voeg je je tenminste bij het verkeer.. inhalende auto's zijn pas gevaarlijk.. Ze zouden het ipv 0,5 kw moeten verhogen naar 0,7 kw ofso en heb je nog teveel? gewoon dikkere boete als ze dan toch zonodig maatregelen wille nemen..
 
Last edited:
ik vind de redenen die in die .pdf staan best redelijk. het gaat om de snelheid die een scooter gaat , niet om het vermogen , in mijn ogen dan he
 
Kurei said:
ik vind de redenen die in die .pdf staan best redelijk. het gaat om de snelheid die een scooter gaat , niet om het vermogen , in mijn ogen dan he

ik vind die vergelijking kinderlijk en vergezocht. zo'n demonstratie heeft mijns inziens geen enkele zin.
 
''Het schijnt het mooiste te zijn om te doen, maar het is zeker het levensgevaarlijkst''.
Dat mens weet echt niet waar ze over lult. Ik neem als voorbeeld een RS50, die ga ik dan opvoeren en rij ik 60km/u, dat is levensgevaarlijk :L
Je hebt ook een 125cc versie van de RS, die ziet er zowat hetzelfde uit als de 50cc versie en daarmee kan je 160 ongeveer. Als ik daar dan 60 mee ga rijden ben ik in eens heel normaal aan het rijden, en ben ik een goed persoon in het verkeer :rolleyes:

En het is nog altijd de bestuurder die het levensgevaarlijk kan maken. Ik kan (als ik wil :p) ook met 30km/u levensgevaarlijk zijn })
 
Haal scooters van de fietspaden af, laat ze std onbegrensd rijden (natuurlijk 50 op een weg waar je daadwerkelijk ook maar 50 mag) en voer desnoods een praktijkexamen in..

Kortom: Zo'n beetje dezelfde rechten als auto's (op de topsnelheid en snelwegen na dan) en geef ook dezelfde straffen als auto's..

Dan zie ik toch echt niet wat het probleem is..
 
ik lees net de flyer.. zijn er mensen die weten dat iemand er naartoe gaat?

PS: het binnenhof is waar???

[edit] ik ga een kijkje nemen (te voet) met een fototoestel, kijken wat er werkelijk gaande is...
 
Last edited:
binnenhof is bij de ridderzaal en dat hele tweede kamer-complex...tegenover het buitenhof :) dat is aan het eind v.h. spui. als je vanaf holland spoor tram 17 neemt stopt ie bij spui, naast gemeentehuis. ff stukje doorlopen en je ben er.
 
Dat heb ik vanmiddag wel uitgevonden.. na 5km file richting Den Haag stond ik om 16u15 op het Binnehof met dit uitzicht..

binnenhof.jpg


Erg druk was het dus niet MAAR...
Ik ben hartelijk ontvangen en heb ondertussen contact opgenomen met RijksVoorlichtingsDienst zoals me gezegd was om een discussie te openen. Veel kans dat het ook mogelijk zal zijn... Meer daarover hopelijk zeer binnenkort.

Indien er toch een demonstratie nog zou komen, zou deze btw niet getolereerd worden
 
Geweldige opkomst +ralf+

heb je ons net misgelopen, ging met boiler een mc flurry scoren
zie net op het andere forum :rolleyes: dat de datum is verschoven....
 
Razma said:
Dat heb ik vanmiddag wel uitgevonden.. na 5km file richting Den Haag stond ik om 16u15 op het Binnehof met dit uitzicht..

binnenhof.jpg


Erg druk was het dus niet MAAR...
Ik ben hartelijk ontvangen en heb ondertussen contact opgenomen met RijksVoorlichtingsDienst zoals me gezegd was om een discussie te openen. Veel kans dat het ook mogelijk zal zijn... Meer daarover hopelijk zeer binnenkort.

Indien er toch een demonstratie nog zou komen, zou deze btw niet getolereerd worden
Gaat out hier *

whahahahah mooi dit. waarom leggen mensen zich er niet gewoon bij neer? Opgevoerd rijden = ILLEGAAL, 45+ IS ILLEGAAL.
 
Team Alert tja.. wat moet je er van denken...

"TeamAlert is voor een verbod voor dealers om reeds opgevoerde brommers te verkopen. Op deze manier hoeven de berijders ook geen moeite meer te doen om hem weer ‘af’ te voeren. Handhaving is hierbij het keyword"
 
Ik heb zelf al een poos geen scooter meer, maar ik bekijk het als automobilist zijnde vanaf de andere kant en ben daarom dus ook tegen het kabinet.

Stel een scooter wordt echt vernietigt als tie harder loopt dan 45, dit is niet haalbaar en ik denk dat er ook een grens getrokken wordt op max 0.6. kw = 55 KM max.

Scooters moeten op de rijbaan, maar ik vraag me af wat een scooter die maar 45 mag op de rijbaan doet. Dan zou ik met de auto ook 45 moeten rijden als ik de scooter niet kan inhalen op een 70KM weg.

Of scooters terug op het fietspad of de snelheid verhogen tot 70KM/uur (vind ik zeer redelijk).

Onbewust is dit dus ook autotje pesten, trage scooters houden immers het auto verkeer op !!!!

Punt.
 
Back
Top