Opgevoerde brommer innemen & vernietigen!

RickH said:
Gaat out hier *

whahahahah mooi dit. waarom leggen mensen zich er niet gewoon bij neer? Opgevoerd rijden = ILLEGAAL, 45+ IS ILLEGAAL.


jah dat +45 rijden illegaal is dat weet bijna heel nl. maar het feit dat je scooter dan word vernietigt is wat minder. kijk zo als het nu is, boven de 50 gewoon een boete gaat nog net, niet fijn natuurlijk maar beter dan dat afschaffen en je brommer vernietigen. kijk ik vind de regel std onbegrensd rijden ook veel beter zodat je beter met het verkeer mee kan kome , maar de kans dat ze dat doen is igg heel klein. zolang ze het zo laten zoals het nu is maak het voor mij weinig uit. en niet die gare inemen en vernitigen regel toepassen.

yorick
 
Wat een kutplan net een scooter gekocht zou ik hem terug moeten voeren.
Maar ik denk dat veel mensen hun scooter dan gewoon weg doen omdat ze er niet meer aan mogen sleutelen. Betekent minder benzine verbruikers betekent hogere benzine prijzen.
 
Jutte said:
Wat een kutplan net een scooter gekocht zou ik hem terug moeten voeren.
Maar ik denk dat veel mensen hun scooter dan gewoon weg doen omdat ze er niet meer aan mogen sleutelen. Betekent minder benzine verbruikers betekent hogere benzine prijzen.
Alsof de benzine leveranciers het merken dat we minder gaan tanken na het niet meer opvoeren door onze 5 liter per keer..
 
Jutte said:
Wat een kutplan net een scooter gekocht zou ik hem terug moeten voeren.
Maar ik denk dat veel mensen hun scooter dan gewoon weg doen omdat ze er niet meer aan mogen sleutelen. Betekent minder benzine verbruikers betekent hogere benzine prijzen.

minder vraag, zelfde aanbod > lagere prijs ;)
 
kzeg het nog 1 x, het kabinet en de regering maakt de grootste fout...


- mensen gaan als ze politie zien weg-rijde,, meer ongelukke..
- jeugd komt weer op straat, omdat ze anders aan hun scooter konden klooie
- scooter-handelaars gaan de dip in
- veel internet bedrijfen ''scooter-shops'' lijde verlies
- politie krijgt bijna tot geen boetes, altans dan zitte we weer op de fiets/auto en kunne ze altijd nog wat aansjore
- mense raken in een dip plegen zelfmoord :p ''grapjuh'' ''ik kan me scooter nu al niet meer missen''
- en verzin er zelf nog een paar... jammer dat de regering zuigt van nederland,, pak liever terrorisme en dat gebeuren met moord aan, van plaats van jongere de scooters af te pakken.. stelletje kleuters daar.. BAH!!! ik spreek voor de plaats Schoonhoven!!!!!!!!
 
ik geloof dat je standpunten al uitgebreid aan bod zijn gekomen op dit forum..
helaas bereik je hier weinig mee...

maar hopelijk kan de RijksVoorlichtingsDienst wél eens wat gaan betekenen. Ik wacht iig op een fatsoenlijk antwoord van hun zijde...
 
joop timmer said:
ik las het vanmorgen oop in de krent (telegraaf voorpaginanieuws:|)

ik zeg 1 ding : {! DEMONSTREREN


Als drank verboden wordt en 100.000 alcoholisten komen protesteren. Denk je dan dat dit enig effect heeft?


Mijn eigen broertje rijdt als een imbeciel en heeft een leeftijdsgenootje lekker in de rug gebeukt met een vaartje of 60. En hij is niet de enigste, dat opvoeren leidt tot een hoop ellende. Ik vind het geen verkeerd plan dat ze vernietigd worden, je moet het kwaad bij de wortel aanpakken. Door de woonwijken wordt met hoge snelheid gereden zonder links of rechts te kijken. Hoop mensen vinden het een grote ellende op de weg.

En ja, ook ik reed op mijn 16e volgas overal. Blijkbaar op goed geluk want ik rij nog schadeloos met m'n 1e kappen set. En op de VVD stem ik niet meer :p
 
Jullie zitte hier allemaal te zeveren over te hoge boetes al.
Als je in BE gepakt word sneller dan 52 ben je 1ste keer scoot kwijt voor 30 dagen en (voorwaardelijk) 1000€ (stallingskosten en gerechtskosten moeten betaald worden).
2de keer scoot kwijt (definitief + 1000€+gerechtskosten+wa nog, weet het niet precies. Heb het nog niet meegemaakt en ben van plan het zo te houden)

Dus is eigelijk niet veel verschillend als de regel die ze willen gaan invoeren

Gelukkig zijn er hier geen tot weinig rollerbanken :)
 
franky said:
laat ze eerst maar eens op fietsverlichting controleren

zonder licht rijden dat is pas levensgevaarlijk


+ralf+ dat zeker ...

gelukkig zijn ze hier in utrecht nu goed bezig daarmee..

debielen op de fiets.. .
 
Een troost voor scooter rijdend Nederland:
De automobilist heeft het ook niet makkelijk in deze dure tijden.
Je raakt bij normaal weggedrag welliswaar niet je geld aan boetes kwijt, wel aan al die andere shitzooi en als het aan de overheid ligt wordt een auto wel een erg dure onderneming.

Ze willen zelfs belasting gaan heffen op nieuwe fietsen, tis van de zotte allemaal, wat is de volgende stap, betalen om adem te mogen halen????

Dit land is gewoon erg ziek!!!!
 
Wat dacht je vanaf 1 januari boven de 14 jaar altijd je legitimatie bij je hebben

Zoniet 60 tot 70€ boete

Gaan ze hier op het fietspad naar school staan , nou ik verzeker je dat haast niemand het in het begin bij zich zal hebben
 
Back
Top