Nieuwe ST.net longsleeve shirts !

Op algemene aanvraag géén T-shirts dit keer, maar longsleeve shirts ! Wederom goede kwaliteit shirts met zeefdruk bedrukking aan de voor- en achterzijde.

Voorzijde
[ir]http://www.scootertuning.net/allerlei/shirts/gofast_newshirt_1.jpg[/ir]

Achterzijde
[ir]http://www.scootertuning.net/allerlei/shirts/gofast_newshirt_2.jpg[/ir]

ontwerp voorzijde
gofast_newshirt_3.jpg


In tegenstelling tot de gewone T-shirts wel iets duurder (aankoop van de shirts zelf was al duurder vanwege de longsleeve + dat ik nog een iets dikkere kwaliteit heb genomen). Prijs is daarom ook 17 euro
Voor het ontwerp... alle credits to Furious_Beta !!

>>>> OPGELET !!!!! De maten vallen best groot uit !!!!

Hoe bestellen Nederland ?
* Maak 19,95 Euro (inclusief verzending) over op rekening nummer 53.31.37.314 op naam van ScooterTuning.net (ABN Amro-Kerkdriel). Bij de omschrijving zet je 'longsleeve + de gewenste maat'.

* Mail daarna even de gegevens naar info@scootertuning.net
- vermelding longsleeve shirt + de gewenste maat
- adres
- bankrekening nr waar de betaling vandaan komt
- gewenst kleur st.net stickers

!! Snel betaald = snel in huis in NL !!


Hoe bestellen België ?
* Maak 19,95 Euro (inclusief verzending) over op rekening nummer 001-2558619-29 op naam van ScooterTuning.net (Fortis-Stabroek). Bij de omschrijving zet je 'longsleeve + de gewenste maat'.

* Mail daarna even de gegevens naar info@scootertuning.net
- vermelding longsleeve shirt + de gewenste maat
- adres
- bankrekening nr waar de betaling vandaan komt
- gewenst kleur st.net stickers

Let wel ! Bij een bestelling vanuit België duurt het iets langer voor je hem thuis hebt !! Dus niet meteen na een paar dagen zorgen maken...

Nog op voorraad !

4x S
6x L
1x XL

PS: ja, er komen ook weer sweaters binnenkort
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Inne, ik wil graag 1 longsleeve en een setje sbo-stickers, maar de rekeningnummers zijn verschillend, kan ik ook gewoon het totale bedrag (23,95) op rekeningnummer: 53.31.37.314 storten? :)
 
Shirts zijn echt vet. Misschien dat ik op de beurs ben, anders bestel ik em daarna wel. Furious_beta, toppie! :D

//Edit: Zie trouwens op de plattegrond dat jullie nog op een leuke plek staan ook. Naast et podium + terras 8).

Teminste 1 iemand die me dankbaar is :D.

Inne ik haal er 1tje bij je op Meppel :).
 
Heb een vraagje aan de mensen die ondertussen een shirt al hebben...

De maat valt groot uit maar is het zo dat ik als ik normaal een M heb nu een S moet bestelle of is het niet zo extreem?


Als ik dit weet dan komt er zeker 1
 
yeah... Mijne vanmiddag binnen gehad en alles is gewoon helemaal top ;)

Ik ben zelf niet zo groot en die s zit dan ook een beetje ruim maar wel ok :p


Tanks Razma voor de snelle service
 
Back
Top