Nieuwe Vespa GTS 300

Vespa heeft een nieuwe 2014 uitvoering uitgebracht van de GTS: De Vespa GTS 300

Ik vind het persoonlijk een erg mooie scooter en knap welke techniek er allemaal inzit. Lekker om te cruisen en dan toch wat meer vermogen te hebben. Het zal wel veel te duur zijn, maar toch :)

Het filmpje ziet er gelikt uit:

De specs zijn goed, voor en achter ABS en ASR. En de allerbelangrijkste feature is toch wel dat er een USB poort opzit :D Handig voor de navigatie denk ik. Ik ben benieuwd naar de prijzen in Nederland, het zal niet goedkoop zijn.
13.jpg
 

Attachments

  • 08.jpg
    08.jpg
    74.9 KB · Views: 10
  • 05.jpg
    05.jpg
    59.1 KB · Views: 9
Advertisement - register to remove this

Mooi hoor , maar het is alweer een cruiser met ''de oldskool look''
Ik ben wel eens benieuwd of er ooit een motorscooter word gemaakt met wat sportievere features voor de jonge motorrijder onder de 25kw
Ik denk dat het nog best aanslaat als je beginnend bestuurder bent en geen geld hebt voor een begrensde r6 (of andere alternatieven) en je denk ik ga die paar jaar lekker scooter knallen totdat ik op zwaar mag..
 
@[evolution] Yamaha X Max ziet er wel sportief uit. En met de grote broer de T Max wordt er ook flink geraced.

10307213_10152350493808936_1840489221307854260_n (1).jpg
 
Inderdaad. Twijfel ook om misschien een motorscooter te gaan kopen. Reed altijd motor, maar door mijn ziekte ben ik alternatieven aan het overwegen.
 
Als je ff op internet rond speurt kan je ze best wel cool maken , en ik vind dat wel een goed alternatief
 
Back
Top