Nieuwe voorraad ST.net stickers !

De voorraad is weer bijgewerkt zoals ook op de site vermeld is.

Kleuren :
* Zwart
* Wit
* Zilver
* Geel
* Rood
* Paars
* Goud
* Blauw
* Lichtblauw ("polini blauw")
* Groen
* Oranje (licht)
* Oranje (donker)
* Fluor Groen
* Fluor Oranje
* Fluor Geel

Helaas dus nog geen chroom momenteel !

Voor mensen die te lui zijn om op de site te kijken, hier ook maar ff alle info <]

* Hoe kan je stickers aanvragen??
Zend een envelop met postzegel naar het onderstaande adres, voeg een briefje met je eigen adres + de gewenste kleur en formaat toe én twee extra (losse) postzegels van 0,44 cent...

ScooterTuning.net
Kloppenland 26
5331 RW Kerkdriel (NL)

Standaard formaat is 20 cm !

Vermeld duidelijk of je de 'new style' of 'oldschool style' wil !!!

Alle stickers bestaan op losse gesneden letters die aangebracht worden met een transparante laag er overheen. Na het opplakken haal je de transparant gewoon weer weg... Er is dus geen ondergrond !

Ook kunnen we uiteraard geen grote bestellingen zenden voor slechts twee postzegels. Wil je meer stickers (of andere kleuren extra), voeg dan extra postzegels toe !

foto_stickers2.jpg


foto_stickers.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb hier ook even een vraagje. Hoeveel stickers kan je per persoon bestellen? En als ik er dan meer wil wat moet ik dan doen? Alvast bedankt :)
 
als je meer wil bestellen, gewoon meer postzegels toevoegen :)

2 postzegels is twee stickers ;)


Duidelijk, bedankt. Ga nu even een envelop maken :D

//edit: Foutje ontdekt in je tekst ;)
2 postzegels van 0,39 cent. Dat is wel heel weinig ;) Ik heb alleen postzegels van 39 cent :). Sorry voor hte gemierenneuk ;)
 
Envelop

heb een bestelling gisteren op de post gedaan in een kleine envelop, maar ik heb stickers van 30 cm besteld maakt dit uit of had ik een grote envelop moeten nemen?

MVG Rik
 
Nog even een toevoeging.

Vanaf vandaag zit er nog een extra sticker bij....
zolang de voorraad strekt !!

Limited edition Stage6 stickers....

Dus ook de aanvragen die vandaag zijn binnengekomen krijgen hem er meteen bij !
 
ow ik dacht dat het 2 postzegels was voor 1 sticker maar is goed morgen op de post doen dan :p

edit: razma heb je een pm gestuurd
 
Last edited:
Back
Top