Modern Warfare 3

'ofzo' hè :p

Kweet het fijne er ook niet van. Je mocht iig niet voor de release de MP spelen, deed je dat wel, waren er consequenties.

Of die ook daadwerkelijk uitgevoerd worden/werden is een 2e.....
 
godverdomme het is bijna half 9 nu en ben pas lvl 28 ofzo :p zo maar eens richting huis mijn vierkante oogjes sluiten en er vanmiddag weer met verse moed tegen aan. Want wat word ik chagerijnig van die klote campers niet normaal
 
Ja gek he, nog niemand kent de levels goed :p

Bij ons stonden gewoon 300 man te wachten, massaal aftellen en als losgeslagen idioten naar binnen rennen, over elkaar heen vallen en dranghekken in het rond zien vliegen. En ik stond daar naar te kijken, met mn spel in mn hand. Wat een figuren joh :D

Hijs wel vet btw, vanavond ff de MP aanknallen, tot nu toe alleen single player gedaan.
 
Nou, het is wel even wennen 8P

Echt HOE VOL kunnen ze die levels bouwen hé :D....alletering 8P. Je hebt echt totaal geen overzicht.

En hoezo moet ik een heel magazijn op iemand leeg schieten terwijl hun mij met 1 kogel doodschieten :? Als ik al iemand weet te raken want er staat 9 vd 10x wel weer 3 man mij op te wachten om mij kapot te knallen. Snap de helft niet van die perk's en dingen voor je wapen's enz.

Mja, we zullen zien. Nu lvl 31 na 5 uur speeltijd en totaal 9 uur der achter zitten. Maar no fucking way dat ik al die prestige's ga behalen :D. Denk niet eens 1 prestige, fuck al die challange's maar lekker, die heb ik in MW2 al genoeg gehaald :)

/
En ben blij dat jij zei dat je beter wat vroeger heen kon gaan Bart. Toen ik aankwam stond er 3 man, 5min later 30 en om 12uur stond er een rij van 4man breed +/- 120meter lang :D
 
Last edited:
Ja tot level 80 he hoe verzinnen ze het :p
En inderdaad met dat hele magazijn en dan draaien ze op hun gemakje om , drinken een bakje koffie en schieten je in 1 x dood WTF. Dat heeft bij ons aardig wat scheld woorden aan te pas gekomen :p
Maargoed sta 39622 op de wereld ranglijst vind het wel ff best. ff een dutje doen en vanmiddag weer verder -:-
 
Hardcore is tof, enkel heb ik geen zin om na elke death 15/20/30 sec te wachten x|

Als het nou standaard 5 sec is vind ik het prima.

En inderdaad met dat hele magazijn en dan draaien ze op hun gemakje om , drinken een bakje koffie en schieten je in 1 x dood WTF.

Idd :p

En zal vanavond die dubbele xp punten eens activeren :)
 
Last edited:
Back
Top