Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
dat betekent dat jij je router erg beveiligd hebt. Als jij iemand uitnodigt kan hij niet in je game komen. Ik heb hem nu op open staan.

Had er ook last van, Nattype staat nu op OPEN en ik heb mn router ertussenuit gehaald. Scheelt nogal een hoop reactietijd(A)

Vind het daarnaast toch wel jammer dat ze geen fatsoenlijke server hebben gebouwd bij IW. Vaak overbelast waardoor je weer is geen game kan kiezen.
 
en ik word sinds 1,5 dag helemaal gek van die shitload aan carepackage's

Ja WTF :X?


Momenteel speel ik ook hardcore, en irriteer me nu zelfs aan de campers van me eigen team. Hebben na een tijdje spelen een k/d van 5/15 en maar blijven campen, pisvolk.

Knive ze zelf ook zo nu en dan neer als ik me eraan irriteer.
 
ja he? ik dacht dat die glitch op was gelost maar :(

het is gewoon niet leuk als je in overtime van sabotage zit en der komen 4 care package,
een preci. airstrike en een ac130 over je hoofd..
 
haha ja ik ook. Ik speel sinds vorige week en ben nu lvl 18.
Ik speel vooral free-for-all, daar scoor ik gemiddeld 2000 punten per x mee.

Ja ik ben ook al druk een ffa, en ik team deathmatch maak ik indd ook veel minder kills. in ffa eindig ik bijna altijd wel in de 1e 4. ben nu level 11 meen ik.
Speel je ook PC?
Mijn naam is: DennisG
 
Last edited:
Ja ik ben ook al druk een ffa, en ik team deathmatch maak ik indd ook veel minder kills. in ffa eindig ik bijna altijd wel in de 1e 4. ben nu level 11 meen ik.
Speel je ook PC?
Mijn naam is: runner011


Jep ik ook PC. Ik zal je vanaaf wel ff toevoegen :)
 
Even een vraag;

Ik had altijd een Scar-H met ACOG Scope en Grenade Launcher, maar nu kan dit niet meer? Hoe kan dit? Of hoe zorg ik er voor dat ik het in ieder geval wel weer krijg? Misschien iets in Perk veranderd, kan dat?

Thanks.
 
FAIL, ik speel al 3 jaar met vast feyenoord clubje, af en toe wedstrijdje pakken, of een weekend stappen. wel lache altijd
 
Zaterdag weer een party gebouwd hierow.

vanaf 12 uur tot een uurtje of 4 snachts ofzo :X

Zaten uiteindelijk met 9 man in de woonkamer.

2cn601.jpg


2sbmv68.jpg


Was weer mooi/gezellig :)
 
Vet!
Hoe doe je dat met online spelen dan? Of spelen jullie via een eigen netwerk ofzo?
Je kan toch niet met 1 inet aansluiting meerdere account online laten spelen?

Die amsterdammers zaten volgens mij ook met zn allen bij elkaar, prachtig dat geflame op elkaar als ze elkaar killen :p
 
Ja kan sowieso 4 spelers op 1 router laten spelen. (je hebt 4 uitgangen meestal)

wij maken nog gebruik van een switch waar we eigelijk met 16 man op 1 internetverbinding kunnen spelen.
 
Was het ook zeker wel.

Paar treetjes red bull
60 frikandellen
slof sigaretten
En van alles te vreten.

Altijd mooi werk :)

doen dit een keer in de maand/anderhalfe maand
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top