Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Khad samen met White Muscle en een vriend van me een stel potjes gisteren geloof ik, tegen een stel fransen.

Het enige wat ze deden was campen en die carepackage glitch. Echt nonstop harriers en airstrikes 8P.

Motherfuckers!
 
Gister had ik ook weer veel pech, gewoon std de care package erop omdat er toch wel is leuke dingen uit komen. Kreeg ik een keer AC-130 werd hij afgepakt gvd. Daarna hetzelfde liedje met een pavelow en EMP. Wordt er gek van.
 
Khad samen met White Muscle en een vriend van me een stel potjes gisteren geloof ik, tegen een stel fransen.

Het enige wat ze deden was campen en die carepackage glitch. Echt nonstop harriers en airstrikes 8P.

Motherfuckers!

Wat houdt die carepackage glitch in dan?!
 
Ik kreeg vorige week een x een nuke op me donder :D
Dan moet je voor de grap eens kijken dat iemand in jou team 25-0 heeft en bij de tegenpartij 0-25:p heb het zelf ook wel eens gedaan met maatje.

Vanavond me ps3 is aanslingeren na 5 dage(niks voor mij zolang zonder:W)
 
Dan moet je voor de grap eens kijken dat iemand in jou team 25-0 heeft en bij de tegenpartij 0-25:p heb het zelf ook wel eens gedaan met maatje.

Vanavond me ps3 is aanslingeren na 5 dage(niks voor mij zolang zonder:W)

Ja dat is echt jammer als dat gebeurd.....
Ik heb echt een hekel aan die gasten die lopen te boosten/glitchen van mij mogen die gasten echt een permanente ban krijgen.

En als je zelf niet snapt dat het spel er niet leuker van word moet je ff een dokter opzoeken!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top