Call of Duty - Modern Warfare 2 #2

Ik ook weer tegenwoordig :(... Ook een tijd niet gespeeld.

Wil is een Nuke halen, maar dat gaat in Team Deathmatch niet echt snel lukken, al die andere modes heb ik nog nooit geprobeerd :p.
 
Ik ook weer tegenwoordig :(... Ook een tijd niet gespeeld.

Wil is een Nuke halen, maar dat gaat in Team Deathmatch niet echt snel lukken, al die andere modes heb ik nog nooit geprobeerd :p.

Moet je domination spelen, dan heb je iets meer tijd buiten de "hot zones" om aan je killstreaks te komen; harrier, chopper gunner, nuke
 
Moet je domination spelen, dan heb je iets meer tijd buiten de "hot zones" om aan je killstreaks te komen; harrier, chopper gunner, nuke

Ik ga het is proberen om een andere mode te spelen. Thanks. Sowieso staat Harrier, Chopper Gunner en Nuke standaard aan.
 
Vandaag weer heerlijk bezig geweest.

Bijna alleen maar FFA gedaan. En maar een aantal keer 2e geworden, verder telkens 1e geworden. Nu 1 dagje zonder pc denk ik. Huidige onderdelen worden straks opgehaald en morgen/overmorgen krijg ik mn nieuwe parts :)
 
Gemiste kans trouwens: Mensen die 10e prestige hebben mogen best iets extra's krijgen in het nieuwe spel, niet? extra kleurtje of w/e :p

Kheb zelf pas 3e prestige, toen vondk het wel goed geweest ;D
 
Back
Top