mhr cross powerd stunt lc dd

Status
Not open for further replies.
Zenithman46 said:
Dat denk ik ook wel want wrom zouden ze een nieuwe uitlaat produceren als die slechter is als de vorige:)

Waarom brengt gianelli dan ook een nrx uit als er ook ene nardo is?
 
Stephan@Spy said:
Waarom brengt gianelli dan ook een nrx uit als er ook ene nardo is?


nrx wordt al jaren niet meer gemaakt en men zal
minder goede uitlaten op de markt brengen omdat ze
bespaard hebben op een aantal punten etc en dus
zo goedkoper is !


mja, het gaat hier gewoon offtopic, kleuters +pippi+
 
als je steeds betere uitlaten gaat maken zou feitelijk ook steeds die prijs moeten stijgen ;
vb c21 < c30.
dan heb je van gianelli hun proberen niet eens zo'n uitlaat te maken, ze willen wel eerder "joy ride" uitlaten produceren die goed verkopen lekker rijden en niet duur zijn :)
 
Basic said:
op wat slaat dat nu weer, hij is slimmer of jou en wacht het
juiste moment af.

wa zou jij doen mischien??

hou je bek als je er nieks van af weet.......

hehe waar komde gij nog mee af.

wat ik zou doen, niet zo een groot bakkes hebben en zeker niet wenen ivm 'ik ben voor x aantal euro bestolen' terwijl ge zogezegd weet wie het gedaan heeft.

:)

Is er ondertussen nog vooruitgang met de stunt?
 
Erik. said:
Deze uitspraak is echt fout imo :X, C30, niemand heeft er nog mee getest, niemand weet er nog wat van dus waarom 75 Euro meer uitgeven aan een uitlaat die mss nieteens meer vermorgen levert... Dan zou ik gewoon een C21 kopen, goedkoper en er is mee bewezen dat het genoeg vermogen levert...

als je bij elke nieuwe pijp zo gaat reageren dan zullen we nooit weten welke beter is omdat ze dan simpelweg nooit worden gekocht. soms moet je een stap nemen in het onbekende.

maar nu verder ontopic: ik hoop dat je project snel hersteld van de diefstal. is echt een spijtige zaak. hopelijk zien we je snel op sprints MET scooter :)
 
man man spasta wa bent jij ne lul (oe staat met u lc kader da blijft ook maar duuren ee ) ik kan ook zo u topic komen verneuken ee .ps we weten da je nen dikke nek bent daarom ben je gebant van no45.be dus nie beginnen ee
. zou wel eens willen weten hoe u project er zou uit zien nadat je 8000 euro gestolen bent .ik kan ook maar men best doen ze om geld te verdienen en ze groeien nie aan de boomen .

oo en inverbant met der op te slaan . de politie heeft me ten sterkste gewaarschuwd dak er nie mag op slaan want anders zou hij me nog doen opdraaien voor de medische kosten aan zen bakkes ...
en zou ik dus weeral eens in de shit zitten .
wa ik nu ga doen is fraai wachten tot na de rechzaak . dan men geld incaseeren van die peet en dan zien we wel ma tga totaal onverwachts zijn en goed ... :) denks da da wel wa slimmer is dan zomaar domweg te handelen .




maar dan even wa update's over het project

-ik heb men c30 :):)
hier de pics voor de mensen die me weeral eens nie gelooven

C30.jpg


de bocht

De%20bocht.jpg


maar bleek een productiefoutje in te zitten (maar mag zaterdag een andere gaan halen,wel jammer dak daarvoor al 4 uur in de auto ga gezeten hebben tegen dak een goede heb ). gelukkig heb ik een braave moeder die me wil voeren.

-wat ik nu nog moet kopen met volgende loon:

- een mhr binnerotor
- een mhr vario
- xsh wig type 2
- mhr recht spruitstuk voor piaggo
- sebac 325 rs3 look a like veer

dan effe naar bht om alles vakkundig op te bouwen , tevens maar eens gaan banken .

en ja het duurt lang eer men project af is, maar als je zo bijna alles kwijt bent na die diefstal +ook nog eens stukken van andere mensen moet terugbetalen die in men garage laggen , das echt nie geestig ze :(

maja ik doe verder en denks dat hij tegen lelystad wel zal vlammen :) dan nog vervoer vinden voor sprinter en stunt lc en ben er heelmaal door .

en doordak tevens al men kappen en bcd stuff gestolen ben,is de optische kant ook in het water gevallen . maar heb dan maar begonnen aan een stel andere kappen te schuuren en deze staan nu in de spuitplamuur :) . hebtevens een spuiter gevonden die prof spuit voor nieveel geld maar moet eerst nog een bcd voorcarnage . ma da is dan vo wa laters als men volgende loon binnerolt .

eenmaal dit allemaal geklaart is komt de NX SET er eindelijk:):) (deze ging ik normaal al lang hebben moest ik nie geript zijn geweest gvd :(:(
 
Last edited:
Wat leuk dat je zo lief doet tegen mij man :love:
Even lief als in die leuke pm :love:

ik ga me er niet druk om maken. heb uw project altijd nice gevonden op al het geblaat na dan.

Als je met iemand een discutie hebt moet je niet beginnen over iets wat er niet mee te maken heeft (nu bv. oa. mijn frame).
Ik ga toch ook niet zagen dat jij geen an kan praten/typen en dat er veel spelfouten in je woorden/zinnen staan |(

zou wel eens willen weten hoe u project er zou uit zien nadat je 8000 euro gestolen bent.

Nu is het ineens 8000, weer 2000 erbij :) das klote

denks da da wel wa slimmer is dan zomaar domweg te handelen.

Volledig mee eens :) maar waarom zeg je dan eerst dat je wel naar die gasten toe zou gaan en BLA BLA BLA. ik zou ook netjes op de politie hun resultaten wachten maar dan moet je niet zo opscheppen.

Die c30 ziet er trouwens lkkr uit met al die lasnaden :~

Suc6 met het sparen ed. :)
Grtz Hans
 
to spasta

zou je nu wel eens willen stoppen met of topic te gaan en men project page totaal te verneuken .

man man denk je echt da je zo direct alles weet wa er gestolen is ,en er is idd nog een heele hap bijgekomen dak maar achteraf ondekt hebt ... :(

en niet telkens lopen miereneuken dat ik een veels te groote mond heb enz want ik doe alles wat da ik zeg maar het neemt gewoon tijd en geld in beslag .

en ivm met die post van kga der op slaan da was voor dak die info had van de flikken .

kga dan maar eens een nieuw topic maken want dit is totaal verneukt .

en ge moet nie meer posten hier want al wa je zegt komt toch dénegreerend over ...

ps:dit moest er uit ze want die kerel werkt erg op men systeeem

binnekort weer eens wa updatetjes.
 
Last edited:
Sjonge sjongen .. dit kan ik echt niet lezen.
Beter typ je even Abn, zo is het echt onleesbaar....

Greetz & Succes
 
nieuwsgierig aagje als ik ben heb ik dit project (nou ja,project..? :? ) geprobeerd te volgen....
hetgeen al moeilijk genoeg is omdat TS blijkbaar geen abn beheerst,niet te haggelen die belse blaat.
maar goed,concluderend moet ik vaststellen dat dit nog steeds niet-na 10 maanden nog niet 8P -ook maar op een projectpage LIJKT en ergens heb ik zo 'n bang vermoeden dat TS in dit millennium nog niet op z'n scooter rijdt. Volgens mij besteedt ie meer tijd aan het maken van groepsfotoos van z 'n onderdelen,ruzieen met posters en veranderen van setup-plannen dan aan de fiets zelf.
enne,"stunt-lc",niet spasta verneukt je page dat doe je gewoon zelf imo....beter denk je na over geleverde kritiek ipv te gaan lopen ruzieen.
 
Marcel said:
wat is er mis met die pijp als ik vragen mag??

de flens sloot niet zo goed aan op de uitlaat .maar kheb een nieuwe gehad

en oja ik heb men mhr rotor :).

en binnekort de rest van men parts,

dan komt er een nieuwe project page als de setup voor de 2de maal bij één gespaard is .

e ja het duurt lang maar ja het komt er wel ze .
 
Ik was me aan het afvragen hoe gij die rox voorvork in uw slider frame hebt gekregen want die 2 pinnetjes die op uw t-stuk staan die komen toch tegen die onderste 'ring' van uw frame???

Verder nog veranderingen gebeurd met je project?

Grtz Hans :*
 
ik heb het onderste deel van de balhoofdbuis afgescheven . en daar een normaale (cuvette ) in gepast .

ben, bezig met schuren enz ...

en ga nu nog wa parts gaan kopen .

-mhr vario
-ngk bougiekabel
-benzinekraantje
-wa klein stuff

binnekort weer een update je
 
Leuk project!! c30 ziet er goed uit! maar beter typ je ff iets normaler zodat iedereen het goed kan lezen :)

oii
 
UPDATE :

heb weer wa doorgedaan aan het lang duurende project

-men framepje heeft een nieuw laagje gekregen
-heb ook men voorvork wa gepolijst
-een nieuw stuurtje en clamp gefixt van gt
-morgen ga ik naar beunhaas voor men onsteking er op te plaatsen
-s'avonds scoot opbouwen zover mogelijk
:)

morgen wa pics posten
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top