**Kymco DJ Domino's pizza (Fastest deliver) project**

leuk zo'n Kymco DJ , heb er zelf 2,5 gehad :)

vind het persoonlijk stoerder als je het met een Kymco blok had opgebouwd :p

is die voorvelg in verhouding niet erg zwaar?

Ja klopt voor voorvelg en voorvork zijn erg zwaar word misschien nog wat aan gedaan is btj gekloot daarom. Maar kymco blok zal nooit zo hard lopen natuurlijk daarom voor mina gekozen.
 
Superkick geworden, ik zie alleen weinig van Domino's pizza style terug maarja boeiend, vet apparaat! Klinkt ook zeer lekker

Weet het eigelijk niet meer of ik die domino's stickers er op plak ik denk dat ik het "brute" van de scooter dan verkloot dus meningen hierover zijn welkom :)
 
De scooter komt heel erg bekend voor :p weet niet waarom :9 ;)
Vincent, de scooter staat veilig dus :D
Suc6 met je plannen, 22pk+ moet toch wel haalbaar zijn? :)
 
De scooter komt heel erg bekend voor :p weet niet waarom :9 ;)
Vincent, de scooter staat veilig dus :D
Suc6 met je plannen, 22pk+ moet toch wel haalbaar zijn? :)

24,3pk SAE is al gescoord op testbank bij karsemijer net zoveel als jou dus maar ik met 7T ;) Hoe heet jij eigelijk?:p
 
Dat is een zeer degelijke score:W Leuke kymco ook:) Alleen die gaten in de beenkap konden wel iets netter, zoals al eerder aangegeven:p
 
gek ding he :winner: maar toch super +ralf+ je bent lekker gek zeker dat je dacht: ga effe naar school knallen xD :p zo geef je het woord snelste scootr van de school een nieuwe betekenis +pippi+:+ nice ding zou idd wel wat meer die pizza delivery stijl doortrekken denk dat het wel lache word dan })
 
gek ding he :winner: maar toch super +ralf+ je bent lekker gek zeker dat je dacht: ga effe naar school knallen xD :p zo geef je het woord snelste scootr van de school een nieuwe betekenis +pippi+:+ nice ding zou idd wel wat meer die pizza delivery stijl doortrekken denk dat het wel lache word dan })

Bedankt ;) en domino's styl zal ik dan inderdaad nog goed naar kijken stickers liggen wel al klaar maar ben en er niet zeker van of het mooi word. Dus ga ik nog ff over denken maar bedankt voor je mening:)
 
Bedankt ;) en domino's styl zal ik dan inderdaad nog goed naar kijken stickers liggen wel al klaar maar ben en er niet zeker van of het mooi word. Dus ga ik nog ff over denken maar bedankt voor je mening:)

Het is wel een leuk idee hoor van die domino's style, ik vind persoonlijk dat je hem gewoon een mooi kleurtje moet geven ipv blauw met stickers.. maar dat is mijn mening!
vind hem iig erg orgineel
 
Tering, dat pakeergaragefilmpje is dus wel ff gruwelijk zeg :D

Dat zou ik ook nog wel een keer willen doen :p
Verder is het echt een dikke sprinter zeg, succes ermee!


BTW: reclame onderaan het forum nu:

Pizza - Thuisbezorgd.nl
De eten bestelsite. Veilig pizza bestellen maar bijv. ook chinees!
www.thuisbezorgd.nl/DOMINOE+PIZZA
 
Het is wel een leuk idee hoor van die domino's style, ik vind persoonlijk dat je hem gewoon een mooi kleurtje moet geven ipv blauw met stickers.. maar dat is mijn mening!
vind hem iig erg orgineel

Ja kost weer een hoop geld he en voor mooie scooter heb ik toch meer me aerox:p maar ik denk er zelf ook over is wel mooier inderdaad ;)
 
Tering, dat pakeergaragefilmpje is dus wel ff gruwelijk zeg :D

Dat zou ik ook nog wel een keer willen doen :p
Verder is het echt een dikke sprinter zeg, succes ermee!


BTW: reclame onderaan het forum nu:

Pizza - Thuisbezorgd.nl
De eten bestelsite. Veilig pizza bestellen maar bijv. ook chinees!
www.thuisbezorgd.nl/DOMINOE+PIZZA

Dankje, jammer dat het beetje glad was daar alleen. Die reclame had ik inderdaad gezien is wel toepasselijk ja:p
 
Ja kost weer een hoop geld he en voor mooie scooter heb ik toch meer me aerox:p maar ik denk er zelf ook over is wel mooier inderdaad ;)

altijd lastig he de portomonee :p..
ik zou er gewoon rustig over na denken, en mis een beetje photoshoppen met combinaties?
maar idd je aerox is gewoon super nice.. daar heb je gelijk in!
verder vind ik de kymco erg orgineel
 
Back
Top