Arthur's Sprint Kymco

Status
Not open for further replies.
Uhmm een QM is wel een eind, en dan zal je toch anders moeten vertanden. En de rest van de dag is 150 ?

als er nu eens een hele dag QM's gereden worden ben ik zeer zeker van de party :W gewoon dagje drachten ofzo :D
 
ik ben voor, alleen moet er wel de hele dag QM gereden worden..... anders heb je een setup voor 400, en een campioenschap voor 150 meter.
 
210 220 230 geen enkel probleem:D!

Ben jij trouwens niet bang dat je een keertje over de kop gaat met dit ding?:X
 
wat een gevaarte is het toch arthur :D

ben benieuwd wat voor tijden dit ding gaat neerzetten! 300 meter Rollings :7
moet nu toch een keer naar een sprint komen om dit ding irl te zien :)


gr
 
wat een gevaarte is het toch arthur :D

ben benieuwd wat voor tijden dit ding gaat neerzetten! 300 meter Rollings :7
moet nu toch een keer naar een sprint komen om dit ding irl te zien :)


gr


ik ook, maar eerst ben ik benieuwd wanneer het goed wil draaien. Vanaaf krijg ik me dubbele sproeiers binnen, dus morgen WEER verder.
Net getest met 18/20 en 20/22 maar alles zonder resultaat. Hoewel hij bij 20/22 wel winst merkte in toeren.
Maar liep zeker niet constant !

je moet zeker een keer komen kijken :D
 
hier dan het laatste bericht over de kymco.

Zoals sommige wel weten is op meppel 3 me subframe gescheurt, waardoor ik niet meer heb kunnen rijden op de kymco ...
Gelukkig was mijn Grote beren vriend Dennis zo vriendelijk om zijn zip SP 2000 uit te lenen. (ex bier koerier)

Uiteindelijk erg goed vermaakt die dag !
Foto-IW77T4IO.jpg


Verder zal ik op eindhoven verschijnen met een sonic die ik van Arend (JRS Scooters) geleent heb.
sonic.JPG


Hier staan nog wat foto´s van de kymco door het jaar heen:
http://crew.scooter-freaks.nl/arthur/edw/laatste bericht kymco/

groetjes !! op naar een nieuw project.
 
Verkocht? Of naar de sloop gebracht? :p


Hoorde het dat je door je subframe gezakt was... Was al bang dat het tijdens een sprint was. Gelukkig zette een telefoontje mij op een andere gedachte. :)
Ding was vet Artie! 8)
 
Idd, gelukkig niet tijdens het rijden :W
Maar wel zonde dat hij weg is, vond hem echt uber bruut.

Ben je van plan weer een nieuw ding te bouwen, of blijf je voorlopig met de sonic rijden ?
 
Hoorde idd ook dat je frame gescheurd is... maar hij is dus weg...

Al een stiekeme sneek van wat er gaat komen? (mag ook @ pm natuurlijk;))
 
Jammer van die leuke speciaale kymco , artje . De sonic vraagt wel om een mooie witte 3 spaaks achtervelg :* .
 
wat er komen gaat is me nog een raadsel :D ik heb nog genoeg tijd om er goed over na te denken. Het ligt er heel erg aan wat ik volgend jaar wil doen. Of ik bouw een snelle custom voor jubbega, genemuiden en damwoude. Of een sprinter met nieuwe rijder voor SBO ´08
 
Ik vond hem echt super gaaf Arthur :W Jammer dat die steeds rotter en gaarder werd... Ik spreek je in Eindhoven weer! Succes met deze, ben benieuwd naar je tijden!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top