**Kymco DJ Domino's pizza (Fastest deliver) project**

Vincent #11

::TSA:: HT Big Bore
* XSH Speed 7T Airbrush Kymco *

23tr401.jpg



Hoi,
Ik ben Vincent uit Apeldoorn ben nu 17 jaar jullie kennen mij misschien wel van m'n Thunder Airbrushrox project:

5esd4g.jpg


xdiiyt.jpg


2v00idz.jpg


Dit is mijn straatscooter voor naar school en werk. Nu ben ik een sprinter aan het bouwen, ik heb gekozen voor een Kymco DJ omdat ik dit mij een leuk project leek. De Kymco word in Domino's Pizza styl uitgevoerd.

Hier foto's van hoe ik de Kymco kocht 10-07-2009, het kenteken is ook wel heel erg leuk voor sprinter, echt XSH kenteken:):

31cm.jpg


eitqwm.jpg


144d8g9.jpg


Toen meteen alles uit elkaar gehaalt en wat dingen gaan lassen (er komen nog betere foto's van als het gehele fram af is):

dy5355.jpg


2chxmjn.jpg


1219669.jpg


anc9cy.jpg


34rap0n.jpg


sq2s8g.jpg


2w7plp2.jpg


292qs06.jpg


33pgj1u.jpg








17-09-2009
Er zijn weer een aantal aanpassingen gedaan aan de Kymco:
- Blok is onder de kymco gehangen.
- Koeling is aangesloten.
- Kill Switch is aangesloten
- Er is een achtervelg opgekomen waarmee te rijden is.
- Domino ('s) snelgas is aangesloten.
- Benzine tankje is aangesloten.
- Er is een gat in de buddy gemaakt zodat je makkelijk bij de cilinder enzo kan.
- Rem en gaskabel zijn door de voorkap heen gewerkt.

Nou ik begin met het blok dat zit nu gewoon recht en goed stevig onder de scooter. De koeling was een heel gekut daar ben ik met me broer wel een dagje mee bezig geweest moesten overal gaten worden gemaakt en van alles worden uitgemeten maar het is gelukt.

Setup:
Cilinder: Malossi MHR Speed 7t XSH Pro Race getuned
Uitlaat: Yasuni Carrera 21 Black edition
Krukas: Malossi RHQ
Carburateur: Keihin 28mm PWK DE ECHTE XSH getuned met 60 mm kelk
Luchtfilter: Twin Air XSH
Vario: Malossi MHR 2005
Koppeling: Malossi MHR Delta Clutch
Membraan: Malossi MHR vl14 met ophoogplaatje
Primaire Vertanding: Malossi MHR HTQ 13-44
Secundaire vertanding: Standaart
Carters: LC Sd Karsemeijer getuned
Vertandingsdeksel: Top Performances Nardo
Poulies: Malossi MHR Overrange
Koppelingshuis: Malossi MHR Wingbell
Halfpoulie: Malossi MHR Ventilvar afgedraaid
V-snaar: Malossi MHR Overrange
Wig: XSH getuned samen met spruitstuk
Spruitstuk: Malossi MHR Recht
Ontsteking: PVL Digitaal met verzwaring plaat


Ook is het kapje voor de buddy laat maar zeggen ff opnieuw zwart gespoten.

Omdat de remkabel en gaskabel niet normaal weg gewerkt konder worden, heb ik ze maar gewoon door de voorkap gedaan. Dit staat nog niet zo heel slecht vind ik zelf.

Ik heb ook alles gewogen het was 55 kg maar toen had ik paar kleine dingen zoals tankje (halve liter) nog niet erop. Dus als alles af is weeg ik het nog een keer. Totaal zal het dan 57kg wegen ongeveer. Verder heb ik nog ff losjes gekeken waar de stickers gaan komen ik heb besloten dat er 3 groten stickers op komen 1tje met "man hungry" met een pijl en 1tje met "dingdong pizza" die 2 komen op de achterkap. En dan nog het domino's logo op de voorkant van ongeveer 25cm groot.
En ik heb ook nog geen c21 dus c16 zit er maar even op, maar die C21 komt nog*D

Nou hier foto's van alles: (alles zit er nog wel losjes op, binnen een maand heb ik alle spullen en zal ik alles goed aansluiten)

14kjxiq.jpg


34xi6bl.jpg


e8wfpw.jpg


2rlzu6h.jpg


2diptn9.jpg


25ktzc8.jpg








01-11-2009
Zo na een tijdje weer een update wel een hele hoop gedaan. Eerst gewerkt, gewerkt en nog is gewerkt voor geld. Toen aantal mooie dingen gekocht:
Dat is een mooie sito+ :D
2u5x2e0.jpg

Ohnee zit toch een Yasuni C21 black edition in :p
2a66rux.jpg

Aantal nieuwe spulletjes bij elkaar:
- Yasuni C21 black edition
- SR Viper achtervelg met nieuwe Stage 6 slick
- TP carterkap
- Klein accu'tje
- Minibike stuurdemper
- Achterremsysteem
zy6pmx.jpg

En dan nog een Hebo temp/toeren/time teller, zit daar nog half erop komt nog goed met klitteband.
eg5xi.jpg

300cio0.jpg


Nog een gereedschapkoffer aangeschaft altijd handig:
6zm2qf.jpg


Ook gaten in me beenschild gemaakt voor koeling en omdat het gewoon leuk staat :)
2ahy8p.jpg



De achterkap was nog wel ff denken hoe ik die het beste vast kon maken halve frame had ik er al afgehaalt namelijk. Oprolbaar staal is de oplossing:p. Zit ook erg stevig nu.
25zmu7c.jpg



Hier zie je beetje hoe de voorvorkpoten zijn, het zijn gewoon heel simpel 2 buisjes. Alleen foto kreeg ik niet echt duidelijk:
6j3mn9.jpg



Dan heb ik hier nog wat foto's van de rest hoe het allemaal beetje in elkaar zit:
Toch maar geen koelvloeistofbakje gewoon slangetje is lichter en makkelijker.
1e5nao.jpg



Mooie plek voor radiateur, knopje eronder is voor Bosch waterpomp.
33tmn13.jpg



En daar zit die bosch waterpomp dan helemaal onderaan (veel plek was er niet meer). Was wel een hoop gekloot om hem daar stevig te laten zitten. Sorry voor de slechte foto kreeg het niet beter:
2r2xkzk.jpg



En nog wat leuke foto's gewoon:
2gwgw9w.jpg


2dky7tz.jpg


14kuu82.jpg


24mwa3m.jpg


xfq5a8.jpg

Stukje knallen net buiten Apeldoorn :) gaat toch wel hard zo'n kymco:p

Op foto van de zijkant zijn de gaten alleen nog niet helemaal geboord.
Nu moet ik alleen nog stuurdemper aansluiten en misschien stickers plakken maar daar twijfel ik nog over of dat mooi wordt. (graag jullie mening hierover :))
Dit was het weer, scooter gaat nu naar een garage tot na de winter daarna weer een hoop er mee gaan oefenen :D

Filmpje van hier in Apeldoorn gewoon ff klein stukkie rijden, zonder kappen ook enzo (Hier me broer die dacht dat die kon rijden :p) kwam door die slick die wel heel erg glad zijn nieuw:eek:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=q0rtiXUZogg"]YouTube- XSH MHR SPEED 7T KYMCO APELDOORN[/ame]

En nog filmpje mindere kwaliteit wel met kappen net buiten apeldoorn nog steeds geen volgas was beetje glad door bladeren.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=7U4Crnu0ZR0"]YouTube- XSH SPEED 7T KYMCO STUKJE KNALLEN @ BOS APELDOORN[/ame]

Laatste fimpje ging met de kymco naar school omdat ik dat gewoon nog een keer wou :p Was erg glad daarom beentjes naast de scooter.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=PU9gVQNLPlo"]YouTube- speed 7 kymco parkeergarage[/ame]






12-03- 2010
Zo daar ben ik weer na lange tijd alsnog met een kleine update. De dag dat ik mijn Aerox te koop heb gezet ben ik meteen begonnen met mijn kappen schuren van me Kymco om daar dan iets speciaals van te maken. Zo heb ik de sleutelgaten dichtgemaakt en alle krasjes en putjes opgevuld en ik kan je vertellen dat waren er een hele hoop. Ook heb ik de zijskirts aan de achterkappen gemaakt dit was een ernstig karwei. Totaal heb ik rond de 70u gewerkt aan de kappen denk ik, wat een ramp nu maar hopen dat het mooi word.

11 April zijn de kappen klaar dan maak ik geen foto's, 18 April in Etten-Leur krijgt iedereen alles te zien. De kleuren worden zwart/wit/antraciet meer geef ik nog niet door. Verder voor 18 april wil ik nog een motorpak kopen, en eigenlijk een special buddyhoes laten maken en de buddy iets inkorten maar daarvoor moeten we even kijken of de portemonnee het toe laat. Ook ga ik nog een hoop testen voor de eerste sprint dat testen zal dus zonder kappen gebeuren hier komen misschien nog filmpjes van.

Hoe de Kymco er nu bij staat: (moet nog wel wat gewicht van af
Volgende update is dus 19 April ongeveer of er komen nog filmpjes.

Hoe de Kymco er nu bij staat: (moet nog wel wat gewicht van af)

21aiw4g.jpg


En hier de kappen hoe ze voor het spuiten waren na een hele hoop werk:

aw2q6v.jpg


nvv1x1.jpg



ke7kac.jpg


Volgende update is dus 19 April ongeveer of er komen nog filmpjes.









22-4-2010

Na lange tijd weer een update, is een hele hoop gedaan. Ten eerste ben ik bezig geweest met de kappen. Zijkappen aan de zijskirts gemaakt, en alle putjes en gaten gedicht. Toen net als mijn Aerox door Nielspaint laten spuiten. De airbrush is antraciet, zwart en wit geworden en de merken voorkap en in het beenschild zijn dus gespoten en niet stickers. Verder zit er een marble effect op de kappen.


Ook heb je me voorvork en me voorvelg glans zwart gespoten, en ben ik bezig geweest om van de velgen de velgranden te polijsten. Chrome waterpomp van me Aerox heb ik er ook even op gedaan. Heb ook mijn Hebo teller gemonteerd en koelslangen wit gespoten en overal wit racegaas achter gedaan.


Toen 18 april SBO natuurlijk, die dag ervoor tot 23:00 bezig geweest en alle kappen zaten er nog steeds heel beun erop dus dat ga ik nog oplossen. Maar de dag liep niet helemaal goed, bij de technische keuring ging het fout. Ik had de binnenkant van de blokophanging niet geborgt en moest nog even een moertje bij de trommelremmen doen. Na dit geborgt te hebben en alles was goedgekeurd ging ik meteen in de rij staan, maar had veels te weinig geoefend. Dus ik dacht ik ga liever niet op me plaat dus maar rustig rijden. Dus beetje half gas 3kwart kon echt veel harder 8,7 was de tijd XD Toen wou ik weer in de rij gaan staan zag ik dat me overloop niet helemaal goed zat dus dat ging ik maken maar dat duurde veel langer dan verwacht. Daarna kon ik jammer genoeg niet nog een keer.

Voor 16 mei nog te doen:
- Nieuwe zuiger
- Velgrand laten afdraaien (schuren duurde me veels te lang)
- Hele hoop oefenen
- Stevig overloopbakje maken

Hier foto's van alles:
255m6tw.jpg




1j957a.jpg




2lb2e7m.jpg




m8o22d.jpg




25gfm8o.jpg




or6jy1.jpg




21bqkie.jpg





orv7ye.jpg



w1z5tc.jpg




nve9so.jpg



1zqplq9.jpg




29nwjz7.jpg


Iedereen nog bedankt voor de foto's!



Graag hoop reacties positieve en nagatieve reacties zijn allebei welkom!

Bedankt alvast!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Superkick geworden, ik zie alleen weinig van Domino's pizza style terug maarja boeiend, vet apparaat! Klinkt ook zeer lekker
 
Nou ik vind dat nog niet heel gek hoor:?

Ik weet niet of deze speed wel getuned is?;) Maar lang niet iedereen gaat ''ff'' over de 23:)
 
leuk zo'n Kymco DJ , heb er zelf 2,5 gehad :)

vind het persoonlijk stoerder als je het met een Kymco blok had opgebouwd :p

is die voorvelg in verhouding niet erg zwaar?
 
leuk project man.
oldskoel brommers zijn altijd vet :W
ik neem alleen aan dat je je scooter daar niet de hele dag in die parkeergarage hebt laten staan ?
wel tof hoor :D
 
Back
Top