Klaaswaal ???

Status
Not open for further replies.
oh, jelle, nog bedankt voor die olie :) En arne, moet ik die fles benzine nog meenemen voor je? :)

oh, en DNA power, jij bent redelijk hersenloos !
 
Hij is bruut! :)

Die koppeling was wel al helemaal lens Tim :p
En voor Jeroen en dat andere figuur die de achterliggende ged8en niet snappen STFU ofzo.
 
ohja jij hebt die olie he :p mistte em al, nouja, LB, ik meng wel op originele setup met A747 8P
 
www.systemflits.nl stonden foto's nu dit

Cromstrijen - Het luilakken tijdens Koninginnedag is een leuke traditie voor de jeugd, maar het moet wel binnen de perken blijven. CDA- fractievoorzitter P. van der Meer beklaagde zich er onlangs over dat het luilakken in Numansdorp dit jaar flink uit de hand is gelopen. Volgens hem werd al vanaf vier uur 's ochtends met brommers en auto's door het dorp gereden. ,,De bandensporen op het wegdek waren de volgende dag de stille getuige van de overlast.''

Tijdens het luilakken worden verscheidene dorpen in de Hoeksche Waard normaal gesproken vroeg in de ochtend gewekt door het lawaai van motoren. Meestal zijn het de jongeren die op hun brommers door het dorp rijden. Numansdorp moest het dit jaar wel erg ontgelden. Zo'n vierhonderd brommerrijders en automobilisten verzamelden zich op de kruising bij de Rabobank in het centrum van het dorp. ,,Er werd geürineerd in de portieken en een automobilist spinde expres met zijn auto om het wegdek te beschadigen,'' stelde Van der Meer.

Burgemeester Kraaijveld besprak het probleem onlangs tijdens het gebruikelijke politieoverleg. Ook hij meent dat het zo niet langer kan. ,,De politie wil de regie volgend jaar tijdig in handen hebben. Met meer motorbegeleiding en bijvoorbeeld een aanspreekpunt voor de jeugd.'' Volgens Kraaijveld werd de politie dit jaar overdonderd door de drukte.
 
Correctie: 'een automobilist spinde met zijn wielen voor een burnout waardoor het wegdek beschadigd werd door de slechte kwaliteit'

verder zeeeer triest artikel...
 
Oki, een heel oud topic omhoog, maar op klaaswaal was er een gast met een zwarte supermotard, ding was echt supermooi, overal goude boutjes in enzo...Iemand een id welke ik bedoel? En iemand misschien een foto van dit ding?

Tim
 
Ja ik weet bijna zeker dat hij die bedoelt, ding was echt zo gaaf, en volgens mij ook de enige vette in zijn soort @ klaaswaal. Heb het ding nog op de bank zien staan bij koopmans, had niet echt bizar veel vermogen, maar zooo moooooooooooooi :W
 
Deze derbi senda is inderdaad van Nick Hobbel. Hij is idd heel erg bizar! Zeker de details die niet direct opvallen.........
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top