Klaaswaal, NON scooter.

Originally posted by Tim
7731_127-2713_img.jpg


Wie waren er sochtens bij/ sochtens was kenkervet!

7731_127-2731_img1.jpg


chaaf

7731_127-2737_img2.jpg


lekker

NIce!
me zip ging der ook nog wel voor testbank durfde ik maar niet aan met ietsie te kleine sproeier...
 
Originally posted by Black-X
Sunder?

Kom je daar of werk je er ook?

goede vriend van mij werkt daar die dus op ze klompen liep en met sunder jas..
en al die gasten kennik gewoon goed gingen we ook altijd mee crossen omdat gert jan de eigenaar van sunder han ger had voor onze auto:p
 
Originally posted by DvO
Hey ik had fokking 40 uur niet geslapen ofzo :D
Mja sjek die mooi getinte bruine huid dan.. bijna net zo bruin als fabian 8P

Owja Joor waar is die ASS pic van mij 8P

Die stuur ik je wel, kun je hem op je site zetten. Had precies die perungeluk 2 keer verkleind :s


Originally posted by Boyd
:eek:

Gelukkig goed afgelopen dus :)

Ja, was effe op het randje, maar goed. Afgezien van wat schoonmaakwerk hebben we geen schade.
 
Het was echt een vette meeting. Was ik (samen met Chiel) echter de enige die het uberstom vond van al die gasten die kriskras door elkaar zonder helm liepen te blazen tussen de mensen door??
Ik bedoel, vlammen is leuk, maar als je op elkaar klapt met allebei een gangetje van 70 (of nog veel harder) dan zijn je ribben de kreukelzone kan ik je verzekeren.
Ik vond het zelf in ieder geval behoorlijk link, waren ook twee op elkaar geklapt geloof ik?? Die castrol-zip met een oud type sr (met for race eronder)
Ga er eens over nadenken, een been daar is een prothese voor, maar als je met je harses over het asfalt schaaft dan wordt je daar over het algemeen niet knapper op!
 
Vond ik ook, gek doen enzo en lekker sjeezen, ok... Maar zonder helm: NEE. En ook volgas langs mensen met kleine kinderen sjeezen is ook niet echt normaal. Als iedereen het zo leuk vind moeten er vooral zulke gasten tussen zitten dan zal de politie er wel voor zorgen dat dat volgend jaar fijn niet doorgaat.
 
Is er geen actie-foto van mij, dat ik Inne's snoepjes probeer te vangen? :D

Verder zeer, zeer koel "off-scooter"-foto's, Joris :)
 
ja precies! Als er iets ernstigs gebeurd (kan je op wachten) dan worden dit soort meetings dus echt niet meer toegestaan. Dat je op die dijk een stukje gaat vlammen is tot daar aan toe, maar op het terrein zelf tussen al die mensen door, en gewoon volgas, zonder helm, dan ben je niet echt wijs bezig denk ik!
Een jongen uit mijn oude klas is met 70 frontaal op een ander scooter geklapt (die ook rond de 70 reed) en van hem was echt geen botje in zijn hele lijf meer heel geloof ik. Hij was een meter of 50(!) door de lucht heen geslingerd en op slag dood!
Je bent zo kwetsbaar als de pest op zo'n scooter dus pas a.u.b allemaal een beetje op jezelf!
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Is er geen actie-foto van mij, dat ik Inne's snoepjes probeer te vangen? :D

Daar heb ik een komisch filmpje van, mja, ik krijg de filmpjes niet van mn camera op pc, alleen de fotos8P
 
Originally posted by gomer_pyle
Joor boefje beetje de concurenttie uitschakelen of had jezelf ook wat.

Behalve de schik van mijn leven en een gore scooter? Niet zo veel.
 
volgend jaar gewoon maar een gezelligheidsmeeting @ koniginnedag! ik heb me echt bruut vermaakt... tim, meer foto's van jou moeten online! :)
 
Back
Top