Klaaswaal ???

Status
Not open for further replies.

Robbie

in love!
Dit jaar net als alle verleden jaren. Is er weer een meeting in Klaaswaal?! Misschien dat Arne er wat van af weet ofzo. Ik hoor er niks van dus denk vraag het even hier. Misschien is er al wat bekend!

Robbie
 
Advertisement - register to remove this

k heb t aan zn broertje op school gevraagd (was toevallig enkele dagen geleden :)) en die wist t ook nog niet. Mja k hoop van wel iig, lekker dichtbij. Maar een groot nadeel is dat velen van de scooterhooligans dr zooi hebben weggedaan, ms hebben ze er geen zin meer in ofzo.

Maar als we allemaal lief vragen :D .........
 
Originally posted by Lennox
k heb t aan zn broertje op school gevraagd (was toevallig enkele dagen geleden :)) en die wist t ook nog niet. Mja k hoop van wel iig, lekker dichtbij. Maar een groot nadeel is dat velen van de scooterhooligans dr zooi hebben weggedaan, ms hebben ze er geen zin meer in ofzo.

Maar als we allemaal lief vragen :D .........
heb mijn trui nog wel, en nog 3 scooters maar dat is niet benoemens waardig.

zal eens ff rondkijken hier.
 
Originally posted by DvD
heb mijn trui nog wel, en nog 3 scooters maar dat is niet benoemens waardig.

zal eens ff rondkijken hier.

Was jij een scooterhooligan?? Wist ik niet :)

Maar goed... Ik hoop dat t doorgaat.. net als verleden jaar 1 uurtje met scoot tuffen maar das wel te doen..

ALS t doorgaat zijn Joost, Boyd en Ik wel aanwezig..
 
Oke, kort samen gevat.

Heb gisteravond het er even met Arne over gehad, en we vinden eigenlijk wel dat het door moet gaan.

Maar, omdat het op een plaats is waar een hoop mensen zijn.
En aangezien er vorig jaar wat mensen aso heen en weer aan het knallen waren en er een klein ongelukje was zal er nog precies gekeken moeten worden over hoe en wat.

Wat vast staat is dat er 's ochtends altijd geknald kan worden (wel op een verantwoordelijke manier natuurlijk)

Of er nog een bank geregeld gaat worden en er uberhaubt een echtte meting is moet allemaal nog bekeken worden, maar er wordt iig over gedacht.


Mark@Typhoon, heb je ooit wel eens een mooie malossi Quartz gezien? ;)
 
Ja...

Onze meeting is een traditie en het zou zonde zijn om er mee te stoppen, we gaan er dus hoogstwaarschijnlijk mee door.

Punt is wel dat het op Koninginnedag MOET plaatsvinden i.v.m. de politie.

Waar we vorig jaar veel gezeik mee hebben gehad zijn de jongens die als debielen heen en weer reden over de dijk, tussen geparkeerde auto's door, zonder helm, overal liepen mensen, veel kinderen ook.

Dit kan dit jaar ABSOLUUT niet meer gebeuren anders is het gewoon afgelopen. En dat zou zonde zijn.

Klaaswaal2003 moet beschouwd worden als pure traditionele meet&greet, waarbij de testbank het middelpunt is. Niet meer, niet minder.

Als je dan zo nodig 's wilt blazen is het heel simpel. Zorg dat je om een uur of half zes 's ochtends bij de meetingplek bent, kun je mee naar een nabijgelegen dorp.

Daar is het van 6 tot half negen 's ochtends toegestaan om met getuned spul rond te rijden. Dit gebeurt onder toeziend oog van de politie, en er is plek zat op dijken en buitenwegen om te sprinten en echt HARD te gassen. Ben zelf vaak zat ingehaald door politiemotoren terwijl ik 120 a 130 op m'n Zip reed, ze steken alleen een handje op....:D

Maja that's the deal dus..
 
En dat blazen 's ochtends is het echt waard om je bed voor uit te komen, ik denk dat degenen die weleens zijn wezen kijken dat kunnen beamen.
 
WAAR licht Klaaswaal ik wil dit niet missen...... ik moet vanuit het middelpunt van nederland komen (Ede, Veenendaal, Barneveld), is dat te doen?
 
Originally posted by SR Max Biaggi
WAAR licht Klaaswaal ik wil dit niet missen...... ik moet vanuit het middelpunt van nederland komen (Ede, Veenendaal, Barneveld), is dat te doen?

tgigw.dll



De snelste route van Klaaswaal naar Ede over 115.7 km in ongeveer 1 uur en 21 minuten: :rolleyes:



Weet je heel zeker dat je er nog heen wilt :p
 
Originally posted by Arne
En dat blazen 's ochtends is het echt waard om je bed voor uit te komen, ik denk dat degenen die weleens zijn wezen kijken dat kunnen beamen.

die van veens bliezen vorig jaar menig scoot t stront voor de ogen :D . Ik was vanaf 's ochtends vroeg present, en vond t echt de moeite waard. Alleen was t 's ochtends echt grafweer, maar dit ter zijde.

als meeting doorgaat ben ik 1000% zeker aanwezig. Vanuit puttershoek maar een minuut of 10 tuffen.
 
Mja, wordt weer heerschend dus.... Leuk om te horen dat het nog doorgaat en hopelijk MET testbank ;) Ik ben in ieder geval aanwezig..
 
Originally posted by Miks
dus het ligt ergens onder r'dam, of zie ik dat verkeerd? waar ligt het precies?

idd miks, zo'n 20 km onder rotterdam. Als je de heinenoord tunnel uitkomt, neem je de afslag s'gravendeel/oud-beijerland. Daarna neem je de afslag richting s-gravendeel. Je komt bij een groot busstation aan, en neemt daar de afslag richting westmaas. deze weg blijf je volgen, en vanaf daar staat klaaswaal al aangegeven :)
 
dit wil ik meemaken klaar uit.... tis alleen 115 km en ik rij 1:9 ofzo als ik door blaas 1:8 :rolleyes: kan 6 liter in me tank dus dan kan ik 45 km rijden voordat ik moet tanken uhhh 3x op de heenweg 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top