Kampioenswedstrijd Amsterdam

race_typhoon

Well-Known Member
Lotgenoten...

Heeft iedereen al zin in Amsterdam??

De top 3 voor de Stage6 ligt als het goed is al bijna definitief vast.... In de Open 70 zijn ook nog wat positiewissels mogelijk.....

Ik ga de komende week kijken of ik nog wat leuks uit mijn brommer kan persen, een nieuwe voorvork in de scooter en dan de laatste dag lolmaken!

Ik heb er zin in!!
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb er ook goed veel zin in! Kijken of ik het kunstje van Emmen nog een keer kan doen :p Vanmiddag alweer ff bezig geweest aan de scoot, en het is eigenlijk best een wonder dat het ding uberhaupt nog liep de 2e manche. (lees : harder knalde dan ooit tevoren)

zuiger & kop zijn compleet kapot gedetoneerd! :D Zegmaar...tot aan de zuigerveer vastgebrokkeld, zuigerveertje vast. Nu snap ik waarom hij alleen nog maar met brake cleaner wilde starten! :W

De boel weer ff fixen voor Amsterdam, en dan knallen! Als het droog is gaat het weer een superdag worden!
 
eindelijk een probleem uit me scooter gehaald effe nieuwe vertanding bestellen en dan weer een stuk zwaarder op rollen zetten en dan kijken of ik me tijden van de laatste keer kan verbeteren
 
Heb er ook wel weer zin in, even de brommert opfrissen en er vol voor gaan. De laatste keer alweer. Wat gaat dat seizoen toch snel voorbij!
 
ik heb der ook weer zin in na 2 rondjes gereden te hebben op emmen...waarna me krukas gewoon afbrak, exact hetzelfde als patrick een keer op forum gepost had....

ik ben er iig klaar voor met nieuwe as:)
 
ik begreep dat er een aantal 'daddy's' de endurance wouden rijden?

ik meen
jan nelissen
jan van rijssen
mijn pa
peter lagendijk

klopt dat?
 
Ik heb er weer zin in! Toch maar even wat puntjes goedmaken na Emmen! De endurance ga ik ook rijden denk ik, samen met m'n broer.
 
ik ook kijken of ik mijn 1.02 nog is over kan doennn..
eindelijk weer een circuitje waar het vermogen niet zo van belang is..!:D
 
Ben ook erg benieuwd naar de burn-out kwestie. Kan Inne of Kenny hier antwoord op geven? Anders bel ik morgen zelf ff naar Amsterdam...of het wel mag als ik gewoon een paar 30x60 tegels mee neem, om daar het achterwiel op te plaatsen. Neem ik er wel een stuk of 10 mee...en degene die wil burnen kan er 1 gebruiken. Zou wel een coole actie-foto worden....10 man op een rij! ;)
 
Ben ook erg benieuwd naar de burn-out kwestie. Kan Inne of Kenny hier antwoord op geven? Anders bel ik morgen zelf ff naar Amsterdam...of het wel mag als ik gewoon een paar 30x60 tegels mee neem, om daar het achterwiel op te plaatsen. Neem ik er wel een stuk of 10 mee...en degene die wil burnen kan er 1 gebruiken. Zou wel een coole actie-foto worden....10 man op een rij! ;)

kan ik er vast 1 reserveren :D
 
Back
Top