jubbega!!

Was btw ook een Phantom met een Tecnigas Next :D

8P In de trend van hoe dom kan je zijn.

Ole men nick is verandert :D
 
Last edited:
Originally posted by Stevie

1020954806-1.jpg



Sorry dat ik het vraag maar wat voor een schakel is dat ?
 
Originally posted by Boostah


Sorry dat ik het vraag maar wat voor een schakel is dat ?

volgens mij een motorhispanje RX(of hoe je het ook schrijft).
Alleen is er flink wat aan geplamuurd denk ik.
 
Originally posted by Stevie


volgens mij een motorhispanje RX(of hoe je het ook schrijft).
Alleen is er flink wat aan geplamuurd denk ik.

Balen dat ik me verslapen heb !
Weet iemand wat voor setup die had enzo ?
Of ga ik offtopic ?
 
Er waren best wel lachwekkende setups bij, zo reed er een nogal "boerige" jongen met lang haar op een zowat standaard brommertje, echt onder het motto van "ik ben boer" want hij had dikke zwarte sjaal om en groene jas. Natuurlijk werd hij er door iedereen uitgereden :p. Ook kwam ik een technigas next tegen en ik zat ook ff op te kijken van die citta met scooterblok.
 
Ben ook even in jubbega geweest, verschillende lui van het forum gezien, maar ben zelf onderkoffer gebleven :) heb nog bij arne en die lui gestaan, nastro was er ook zag ik wel. Verder niet veel lui herkent. Mocht je mij nog gezien hebben, ik was die gast met die grijze blouse met rode stukken op de mauw. Geluidje van arne was trouwens:W Heb de scooters van dancetrend en LXspeedfighterz herkent.
 
Originally posted by Zillion
Ik kom misshien ook wel even in me broer zijn citroen AX. Als je iemand ziet staan mat een AX die blauw, groen, paars verkleurt, met motorkap die doorloopt. En sinds kort een deuk heeft (nog niet helemaal klaar) dan ben ik dat.

Wh00t die was vet!
 
We waren er dus ook, en ik vond het wel de moeite waard.
De eerste run 9.16 en de tweede 9.19 gereden, en dit met zo een magere start in beide runs.
We weten nu ook wat we beter kunnen doen, nooit met een bopper rijden achteraan :( , want ik stond gewoon te burnen bij de tweede start:D
 
Originally posted by sprinter
We weten nu ook wat we beter kunnen doen, nooit met een bopper rijden achteraan :( , want ik stond gewoon te burnen bij de tweede start:D

had je je banden van tevoren wel ff opgewarmd?
 
Maar die boppers zijn niet van super kwaliteit je zag ook amper rubber leggen.
Volgende meer een ML50 nemen die roken ten minste
 
Originally posted by Zillion
Ben ook even in jubbega geweest, verschillende lui van het forum gezien, maar ben zelf onderkoffer gebleven :) heb nog bij arne en die lui gestaan, nastro was er ook zag ik wel. Verder niet veel lui herkent. Mocht je mij nog gezien hebben, ik was die gast met die grijze blouse met rode stukken op de mauw. Geluidje van arne was trouwens:W Heb de scooters van dancetrend en LXspeedfighterz herkent.

Ik heb jou dan over het hoofd gezien denk ik :p

Als je die SF en die Fantoom hebt gezien heb je mijn MB ook wel gespot :)
 
Back
Top