Jubbega Brommersprint - 20 mei

Originally posted by funk-master
ik hou van der :D ze gaf me stickers! dat vind ik lief :D

ik wil ook een keer st.net stickers krijgen :p maar ik zie haar elke keer pas als we in de bus zitten naar huis :| :p oisterwijk al en nu weer :)
 
zo wij zijn weer thuis, het was een supha vette dag. FF sander gemeet en Pronk, en razma en mol, tja eigelijk iedereen:)
T crew deed het erg goed 3 scoots bij eerste 10 :) met als prokstuk Maikie Knapuh die vooraf al een vette sigaar gekregen had (van monika) :)
reed a passant wel ff een 3e plaats :) en was de enige "echte scoot" bij de eerste 3!!
 
Originally posted by Beresnel
zo wij zijn weer thuis, het was een supha vette dag. FF sander gemeet en Pronk, en razma en mol, tja eigelijk iedereen:)
T crew deed het erg goed 3 scoots bij eerste 10 :) met als prokstuk Maikie Knapuh die vooraf al een vette sigaar gekregen had (van monika) :)
reed a passant wel ff een 3e plaats :) en was de enige "echte scoot" bij de eerste 3!!

DSC04694.jpg


8)

Het was een super vette dag, en heb me goed vermaakt bij de Twins hoek :)
 
Originally posted by Beresnel
zo wij zijn weer thuis, het was een supha vette dag. FF sander gemeet en Pronk, en razma en mol, tja eigelijk iedereen:)


ik was er ook maar nu weet ik nog niet wie je bent.....

mischien in valkenswaard dan..
 
Originally posted by melf #50
Originally posted by Beresnel
zo wij zijn weer thuis, het was een supha vette dag. FF sander gemeet en Pronk, en razma en mol, tja eigelijk iedereen:)


ik was er ook maar nu weet ik nog niet wie je bent.....

mischien in valkenswaard dan..
tjonge Melf :) ik heb een uur naar je gezocht!! iedreen wees een andere kant op, 'k dacht "hij is wel snel zonder scoot"!!
C U @ Valkenswaard
 
Back
Top