Jubbega Brommersprint - 20 mei

Anders hadden jullie mij ff gebeld, n dan bracht ik ff spruitstuk+ carb voor jullie!:).
Maarja beetej laat, maar niels wij laten volgend jaar ff wat zien toch;), ga jij op de NRG , ik op me zipper8).

Iedereen suc6!! en veeeeel foto's denks.
En de loser top 10 :D
 
Kzou ook wel is wille zien hoe dat allemaal in zn werking gaat enzo :p
Mja over paar daagies examens en moet weer voor me certi maandag :p

Volgend jaar beter eh? :)
 
hahahaa altijd die gekke duitsers .... Ik had ff gebelt en schijnbaar zaten Anthony en Knapen in de finale maar hoe het is afgelopen heb ik gene idee van. Iemand nieuws?
 
Originally posted by QuickSilveR85
hahahaa altijd die gekke duitsers .... Ik had ff gebelt en schijnbaar zaten Anthony en Knapen in de finale maar hoe het is afgelopen heb ik gene idee van. Iemand nieuws?

Heeft verloren van NRG uit Gietkerk.
Daarna moest die NRG tegen van schie, dat heb ik niet meer gezien, maar waarschijnlijk heeft van schie wel gewonnen, reed tijden van 7 rond :W
 
T was echt te gek heb nog filmpjes van elke race alleen geen webspace..:S.. Volgend jaar ben ik er zeker weer..:D
 
Originally posted by Manta
Heeft verloren van NRG uit Gietkerk.
Daarna moest die NRG tegen van schie, dat heb ik niet meer gezien, maar waarschijnlijk heeft van schie wel gewonnen, reed tijden van 7 rond :W

die kerel uit giekerk kwam nog aardig dichtbij alleen had een bagger start!
 
Toch Nice - want die zip is niet te houden. Volgend jaar misschien idee om ook een framepje te bouwen? Hoe had het AC monster gedaan v Ferrie/Henri combo.
 
ik hou van der :D ze gaf me stickers! dat vind ik lief :D
remon en dempster en dimer die niet aanwezig was zijn ook erg lief zij hebben mij een verjaardagskaartje gestuurd :D
 
Originally posted by Sander
Arne kan dit beamen...

Deze had op almelo "slechts" 15pk, maar sprinte er 18pk scooters falicant uit :)

het viel mij ook op dat er zoveel lui gewoon stationair draaiend staan te wachten op groen licht |( , ik zou toch wel lekker fel op het gas staan te wachten tot ik mocht gaan knallen maaja wie ben ik 8P
 
Back
Top