inval politie beveren?

Status
Not open for further replies.
En btw dat idee hierboven over vanuit nederland verkopen, krijg je ook geheid gezeik mee. Want dan ben je met een internationaal misdrijf bezig. En die belgen en nederlanders kunnen dan verdomt goed samenwerken.
 
bestaan er dan geen vergunningen voor zulke winkels?
Heb altijd gedacht dat scootermania legaal zijn spullen verkocht.
Zolang het niet voor straatgebruik is is het toch toegelaten niet ? Wie kan dat nu nagaan of al zijn klanten het gebruiken voor op straat of in de racerij?!

In ieder geval, ik vind het de zoveelste verkrachting van mensen die in feite niets verkeerd doen en nu weeral worden afgeschilderd als misdadigers en vrees dat het nooit zal veranderen. We leven tenslotte in een land waar onrecht zegeviert en de bevoegde instanties net iets teveel handelen naar willekeur. (de makkelijke prooien eerst)

Groetjes van een misnoegde belg
 
volgens mij hebben ze het wel over de winkelwaarde(verkoopwaarde), en niet de inkoopwaarde.l

maar ik zal hem zaterdag wel duidelijkheid, en ik zal hem als hij dat wil wel even hier laten posten(met mijn account dan), wat het nu allemaalvoor hem betekent
 
Last edited:
Ze mogen het wel verkopen, (omdat er alleen voor circuits gebruik op staat ) maar als er mensen mee op straat gaan rijden en gepakt worden en vertellen waar ze hun opvoerspul vandaan hebben ben je de sjaak ja.
 
Razma said:
ja, celstraffen zijn al vaker voorgekomen.

En aan alle nederlanders die denken dat het hier slecht is... helaas, ga een keertje naar Belgie met je scooter...



Dat is nou eens gesproken..
 
Nog even over dat vuurwerk verhaal in België..

Ik weet niet Hoé intelligent jullie zijn,

maar het aantal dodelijke slachtoffers door vuurwerk, en haar verwondingen
is ontiegelijk veel
LAGER
dan het aantal slachtoffers en verwondingen opgelopen door de scooter/bromfiets scene.

Jaarlijks gaat er gemiddeld een man of 5 dood aan vuurwerkaangelegenheden (Enschede telt hier niet bij mee!) in nederland,
zet dat maar is tegenover het aantal scooter/fiets/bromfiets ongelukken !
 
Rico.. said:
Nog even over dat vuurwerk verhaal in België..

Ik weet niet Hoé intelligent jullie zijn,

maar het aantal dodelijke slachtoffers door vuurwerk, en haar verwondingen
is ontiegelijk veel
LAGER
dan het aantal slachtoffers en verwondingen opgelopen door de scooter/bromfiets scene.

Jaarlijks gaat er gemiddeld een man of 5 dood aan vuurwerkaangelegenheden (Enschede telt hier niet bij mee!) in nederland,
zet dat maar is tegenover het aantal scooter/fiets/bromfiets ongelukken !
Maja met vuurwerk deel je niet mee aan het verkeer,speelt ook een rol
 
Mja in belgie mag je weer andere dingen als hier. Je mag daar ook van die realistisch BB guns ook wel airsoft wapens, paintball guns etc. Maja de wetten zijn opgesteld, je kan er tegen klagen(denk niet met resultaat) maar als je dan niet naar de wet handelt weet je waar je mee bezig bent:)
 
[5th] klaas said:
Maja met vuurwerk deel je niet mee aan het verkeer,speelt ook een rol

nee tuurlijk niet, dat heeft ook zijn invloeden.

Maar ik heb het nu gewoon over 2 "producten"
vuurwerk, en scooters/brommers.

en bij elk "product" komt zijn eigen omgeving en dat moet je accepteren..

En aangezien er hier wat ventjes waren die zeiden
dat vuurwerk veel gevaarlijker was dan..

Dat is dus gewoon niet zo.

En verkeer hoort gewoon bij scooter/brommer rijden.

Net zoals een aansteker, en knal/flits werk bij vuurwerk hoort..

Mja i made my point.

Beide speeltjes zijn gevaarlijk voor jongeren.
 
Rico.. said:
nee tuurlijk niet, dat heeft ook zijn invloeden.

Maar ik heb het nu gewoon over 2 "producten"
vuurwerk, en scooters/brommers.

en bij elk "product" komt zijn eigen omgeving en dat moet je accepteren..

En aangezien er hier wat ventjes waren die zeiden
dat vuurwerk veel gevaarlijker was dan..

Dat is dus gewoon niet zo.

En verkeer hoort gewoon bij scooter/brommer rijden.

Net zoals een aansteker, en knal/flits werk bij vuurwerk hoort..

Mja i made my point.

Beide speeltjes zijn gevaarlijk voor jongeren.
Dat zowiezo!
 
Ik was es hier in de buurt bij een scooterwinkel (belgisch dus)
Die gast vertelde:

De flikken kwamen hier binnen en namen van alles mee, uitlaatjes (ook std) en cilindertjes (ook std.) en andere terugloop en zelfs MOTORSCOOTER uitlaten.

Die wouten weten niet eens waarmee ze bezig zijn :? Echt dikke onzin, slaat echt helemaal nergens op.

Wat ik me nu afvroeg, waarom mag je dan wel in het bezit zijn van een crosser? :?
Ze moeten es dringend wat doen aan hun regels, en belachelijke boetes!

Dit is te erg, vooral als je nét in belgie woont.
 
verkeerd systeem, oorzaak van ongelukken ligt niet aan de snelheid hier in belgie.

als je hier theoretisch examen doet met je met de bromfiets op de weg, zonder enige praktische ervaring te hebben. Miss daar eens oorzaak zoeken
 
In ieder land gelden andere regels, daar moet men zich aan houden.

In Nederland mag je wel tuningsonderdelen verkopen, in Belgie niet.
In Duitsland mag je wel 160 op de autoweg, in Nederland niet.



Langleve Europa :|:|:|:|:|:|
 
el bandino said:
verkeerd systeem, oorzaak van ongelukken ligt niet aan de snelheid hier in belgie.

als je hier theoretisch examen doet met je met de bromfiets op de weg, zonder enige praktische ervaring te hebben. Miss daar eens oorzaak zoeken
Dat is in NL toch ook :?
 
echt superzonde :(
veel sterkte voor vinny..zal toch best moeilijk zijn..van alle belgen was hij toch altijd de enige waar je iets van hoorde enz..
scooterscene in belgie is zonder hem een stuk doder..
hoop dat alles goed komt en hij weer rustig verder kan gaan
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top