inval politie beveren?

Status
Not open for further replies.
BojT said:
vraag ik mij ook af wat het resultaat kan zijn.
is het in belgië werkelijk zó streng dat er een uiteindeljike celstraf uit voort kan komen?

en als het illegaal is, waarom wordt er dan mee gehandeld + een website?
dat is net zoiets als xtc verkopen via marktplaats :rolleyes:
Dat zal wel te maken hebben met het leed dat Belg zijn heet,en dat is niet lullig bedoeld!

Ik bedoel je vraagt er toch om op die manier :X
 
Is net op tv geweest
Was denks wel bij vinny (scootermania) want het merendeel van de inbeslag genomen goederen bestond uit hebo verpakkingen en yasuni pijpjes
Zonde voor al dat materiaal

Greetz
 
thx mannen voor de reacties, ik hoop echt dat ze mijn rommel niet hebben afgepakt en dat ik er nog iets van terugzie
 
[5th] klaas said:
Dat zal wel te maken hebben met het leed dat Belg zijn heet,en dat is niet lullig bedoeld!

Ik bedoel je vraagt er toch om op die manier :X

Zelfde als in illegaal vuurwerk handelen, je weet dat het niet mag.. waarom doe je het dan?

Ik kan er niet mee zitten als je dat wordt gepakt.. geldt voor dit ook..
 
ik vind het gewoon zielig! ik woon ook in belgië en hier is het idd echt lullig! wat dan voor mensen die er niet mee op straat rijden en enkel in het weekend er mee naar meetings gaan (dan op de gepaste wijze) legaal wel te verstaan op een remork of in een busje!

ik vind het een kutzooi. En vinny: GOOD LUCK! mijn steun heb je volledig in al deze lulkoek!

Stelletje Bosnegers van politie!
 
JorneP said:
Wasdat? Kan je dat eten?
jezus, altijd die kut reacites over belgie :|

beveren ligt in belgie(een land)
ik heb er allesinds nog niks van op het nieuws gezien,
maar als ik gok b streetzone en D force grote scooterzaken hier, heb wle geen idee waar ze liggen
 
Renzoke said:
ik vind het gewoon zielig! ik woon ook in belgië en hier is het idd echt lullig! wat dan voor mensen die er niet mee op straat rijden en enkel in het weekend er mee naar meetings gaan (dan op de gepaste wijze) legaal wel te verstaan op een remork of in een busje!

ik vind het een kutzooi. En vinny: GOOD LUCK! mijn steun heb je volledig in al deze lulkoek!

Stelletje Bosnegers van politie!
Als je extasy alleen binnenshuis gebruikt is het toch ook niet ineens legaal :X

Illegaal betekend nog altijd verboden volgens de wet!En dat weet je als je eraan begint,ook met je opgefokte scooter(ookal wil je niemand kwaad doen)!
 
in belgie mag er gewoonweg nisk van tuningsspul aanwezig zijn,
is je scoot std en rijdt hij iest te hard nemen ze hem mee,
krijg je boete en moot je hem 45 laten rijden en testen, en boetes bedragen hier ineens 250+ euro. laat staan dat als je getuned hebt,
scooter kwijt + boete erbij van een dikke 300 400 pleuro :X
 
Sandor said:
in belgie mag er gewoonweg nisk van tuningsspul aanwezig zijn,
is je scoot std en rijdt hij iest te hard nemen ze hem mee,
krijg je boete en moot je hem 45 laten rijden en testen, en boetes bedragen hier ineens 250+ euro. laat staan dat als je getuned hebt,
scooter kwijt + boete erbij van een dikke 300 400 pleuro :X
Tsjah zo staat het eenmaal in de wet,als je hier te hard rijd krijg je zonder pardon ook een bekeuring,bellen in de auto same shit!
 
IK snap die belgen echt niet, je kan daar het hele jaar door vuurwerk kopen en imo onveilig vuurwerk. En dan gaan ze een inval plegen bij een scooterzaak :L. Vind ik allemaal een beetje krom:p jullie niet?

edit/ OMG lees net dat artikel celstraf van 3 maanden, niet normaal denks (ennuh opdrijven is wel sjiek woord ipv tunen:p)
 
nja ik vind dat sommigen nu wel erg kortzichtig gaan reageren. Ik vind het jammer dat mensen die zich inzetten voor wat voor jullie en mij een hobby is op deze manier gepakt worden.
Ik hoop dat in de toekomst de scooterscene in belgie een betere naam krijgt of dat de regering daar gaat inzien dat het zo slecht nog niet is en dat regels verzwakt worden.

Wanneer mensen met hun opgefokte scooter over rotondes knallen en schoolkids van de fiets jakkeren mag van mij hun blokje voor hun neus onder de wals worden gegooid. Maar hobbyisten die netjes hun beurt afwachten voor een testbank of die netjes met een busje meetings bezoeken dienen niet op deze manier bedankt te worden.
Ik hoop dat de Belgische politie inziet dat ze verkeerde mensen aanpakken. Regels zijn regels inderdaad... hopelijk zal de belgische overheid snel inzien dat ze met hun regels de verkeerde mensen treffen!

Aan de mensen die in dit geval getroffen dreigen te worden: Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen!

EDIT en voor dit een discussie wordt: Ik doel er niet op dat iedere 50cc/nrx setup onder de wals mag;) die beslissing is aan de overheid. Ik heb het over de brutere setups, die mensen dienen te weten waar ze mee bezig zijn en daar met respect mee om te gaan:).
 
Ronnie_Ronald said:
IK snap die belgen echt niet, je kan daar het hele jaar door vuurwerk kopen en imo onveilig vuurwerk. En dan gaan ze een inval plegen bij een scooterzaak :L. Vind ik allemaal een beetje krom:p jullie niet?
Ik denk dat ze beter hun aandacht kunnen richten op het vuurwerk ja. Lijkt me gevaarlijker. Ik hoop dat het goed afloopt.
 
zjaaakie said:
nja ik vind dat sommigen nu wel erg kortzichtig gaan reageren. Ik vind het jammer dat mensen die zich inzetten voor wat voor jullie en mij een hobby is op deze manier gepakt worden.
Ik hoop dat in de toekomst de scooterscene in belgie een betere naam krijgt of dat de regering daar gaat inzien dat het zo slecht nog niet is en dat regels verzwakt worden.

Wanneer mensen met hun opgefokte scooter over rotondes knallen en schoolkids van de fiets jakkeren mag van mij hun blokje voor hun neus onder de wals worden gegooid. Maar hobbyisten die netjes hun beurt afwachten voor een testbank of die netjes met een busje meetings bezoeken dienen niet op deze manier bedankt te worden.
Ik hoop dat de Belgische politie inziet dat ze verkeerde mensen aanpakken. Regels zijn regels inderdaad... hopelijk zal de belgische overheid snel inzien dat ze met hun regels de verkeerde mensen treffen!
9||6 9||6
 
nicoSRsport said:
Ik denk dat ze beter hun aandacht kunnen richten op het vuurwerk ja. Lijkt me gevaarlijker. Ik hoop dat het goed afloopt.

ik denk niet dat ze zich daarover druk maken nee... logisch want dat is bij hen legaal! die taak is aan onze politie.
 
@freezer: soms is ontopic blijven wel lastig he als je het zo kort gaat houden;).

Lees eerste post nog ff. Antwoordt is al gegeven dus close hem dan als er niet meer over het hele voorval gepraat mag worden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top