A
aeroxnightrider
Guest
aangezien ik hier wel wat meer info over zou willen hebben maar ff een topic aan gemaakt hier is wat info over het product:
De Ignitech ontsteking is een volledig programmeerbare ontsteking afkomstig uit Tsjechië.
Het is een ontsteking die gebruik maakt van een 12 volt accu, mede door het gebruik van de juiste bobine zorgt dit voor een krachtige en constante vonk.
De ontsteking word geleverd met software en een duidelijk aansluitschema en is uitgerust met de volgende uitgangen:
-shiftlight,rpm limiter,quick shift, rpm counter, kill switch, jiffy.
Verder is de ontsteking via de bijgeleverde software in te stellen.
Zoals u ziet is hij compleet leverbaar voor Minarelli en Piaggio blokken, of hij is in onderdelen te bestellen zodat u hem pas kunt maken op uw Am6, Derbi, Kreidler, Puch, Tomos of een ander blok.
Bij Piaggio blokken dient u het originele vliegwiel te gebruiken, of u maakt de rotor zelf pas.
Massa aan de krukas is een veelbesproken punt bij de 2-takt sprint, door het simpele systeem van de Ignitech ontsteking houd u voldoende speelruimte over om simpel massa op de krukas aan te brengen.
Tevens houden de "roterende" mannen genoeg ruimte over voor een inlaatsysteem
De Ignitech ontsteking is een volledig programmeerbare ontsteking afkomstig uit Tsjechië.
Het is een ontsteking die gebruik maakt van een 12 volt accu, mede door het gebruik van de juiste bobine zorgt dit voor een krachtige en constante vonk.
De ontsteking word geleverd met software en een duidelijk aansluitschema en is uitgerust met de volgende uitgangen:
-shiftlight,rpm limiter,quick shift, rpm counter, kill switch, jiffy.
Verder is de ontsteking via de bijgeleverde software in te stellen.
Zoals u ziet is hij compleet leverbaar voor Minarelli en Piaggio blokken, of hij is in onderdelen te bestellen zodat u hem pas kunt maken op uw Am6, Derbi, Kreidler, Puch, Tomos of een ander blok.
Bij Piaggio blokken dient u het originele vliegwiel te gebruiken, of u maakt de rotor zelf pas.
Massa aan de krukas is een veelbesproken punt bij de 2-takt sprint, door het simpele systeem van de Ignitech ontsteking houd u voldoende speelruimte over om simpel massa op de krukas aan te brengen.
Tevens houden de "roterende" mannen genoeg ruimte over voor een inlaatsysteem