Hoe draai ik die f*cking vario los zonder cilinder

Originally posted by Hebo_NRG
Je kan ook zelf blazen ;)
O, de meeste race team's gebruiken luchtolllen op stroom...
Iemand daar meer info over?

ik weet dat hitachi die dingen maakt, je moet maar eens zoeken op altavista onder "electrical impact wrenches". maar gewoon een compressor met een luchttol is ook nog wel te betalen hoor. ik heb pas een compressor van 500,- gekocht en een luchttol van 160,- werkt perfect. is iig superhandig om te sleutelen. ook aan je auto
 
Originally posted by FastForward
Auw, auw, auw,

Jullie slopen de boel! Geen zuigerstop en geen schroevendraaiers of andere enge dingen. Heb je een AC scoot haal dan de AC fan ervanaf en draai dan twee bouten erin terug, zover dat je door de ene 't oog van een moersleutel kan steken, en met de andere de moersleutel kan vastzetten tegen 't frame.

Nu kan je heel eenvoudig aan de andere kant de boel losdraaien want de krukas wordt nu tegengehouden door de moersleutel en de twee bouten.

Heb je een LC scoot dan wordt dat wat lastiger, geef liever f 30,- uit voor een Buzetti sleutel dan dat je deuken maakt in de cilinder/cilinderwand of finnen van je vario ventilator afbreekt.

Goed gereedschap is ZEKER 't halve werk!

Greetz,

FastForward

Slim! Zo tordeer je de krukas......Je krukas is niet bedoeld voor dat soort krachten!
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
2. Je stopt een as door je drijfstanggat, en gaat er dan aan zitten draaien (zeer slechte methode, maar het kan)...

Greetz.


Op www.tune2burn.com staat dat dat juist de beste manier is om je vario los te halen...:) |(
 
Originally posted by Hebo_NRG
Fijn, dit hadden wij ook al gezegd.

HUH? Dat was net het laatste replay......Verder stond er niks (?) Zeker ineens gekapt met openen van de pagina ofzo....

Maar goed nu ik de rest dus ook kan lezen zie ik dat het al gezegt is.

Foutje van deze kant :)

Greetz
 
Back
Top