Hoe draai ik die f*cking vario los zonder cilinder

SnarfB

Well-Known Member
Hoe moet ik mijn vario losdraaien als ik geen cilinder onder m'n scooter heb hangen. Ik kan nu dus geen zuigerstop gebruiken hoe moet dat dan?!
 
Advertisement - register to remove this

Dit is op slechts 2 manieren te doen, tenminste ik kan er op het moment maar 2 bedenken...

1. Je hebt een Piaggio, en zet er dat vario-blokkeerplaatje op...
2. Je stopt een as door je drijfstanggat, en gaat er dan aan zitten draaien (zeer slechte methode, maar het kan)...

Greetz.
 
Voor Peugeot heb je dus gewoon een probleem...

Gebruik sowieso NOOIT een zuigerstop voor een Peugeot, aangezien het bougiegat er schuin in zit... De voorkant van een zuigerstop is recht, je drukt dus gewoon een deuk in je zuiger als je niet uitkijkt... Er zijn mensen die een afgeschuinde zuigerstop gebruiken, maar ik vind zo'n ding gewoon nix...

Greetz.
 
khad zoiets gehoord dat je met dat plaatje van Piaggio ook die vario van peugeot losz kan krijgen, beetje ringetjes ertussen en afstandbusjes.....

Weet het niet zeker maar volges mij kan et wel....

Anders idd een Schroevendraaier ertussen poken, of een Luchttol erop zetten (als je die hebt)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Voor Peugeot heb je dus gewoon een probleem...

Gebruik sowieso NOOIT een zuigerstop voor een Peugeot, aangezien het bougiegat er schuin in zit... De voorkant van een zuigerstop is recht, je drukt dus gewoon een deuk in je zuiger als je niet uitkijkt... Er zijn mensen die een afgeschuinde zuigerstop gebruiken, maar ik vind zo'n ding gewoon nix...

Greetz.

Een vriend van mij met een peugeot heeft nu ook een prachtige deuk in zijn zuiger!!!
:|
 
gebruik NOOIT NEVER meer een zuigerstop!! hiermee heb ik mijn bougie draad verneukt na 1 keer gebruiken en dus moet er een nieuw kop op. koop gewoon een vario sleutel kost 3 tientjes ben je van het gekloot met zuigerstop af
 
Ik ken ook zo een heel slim iemand, gaat ie ze scoot proberen te starten met zuigerstop erin. Belt ie op: 'Ja, me scooter start niet, kan je even komen kijken'. Kom aan, loopt ie als een gek te kicken. Blijkt dat zuigerstop er nog in zit... |(
 
Originally posted by Stealth^
Ik ken ook zo een heel slim iemand, gaat ie ze scoot proberen te starten met zuigerstop erin. Belt ie op: 'Ja, me scooter start niet, kan je even komen kijken'. Kom aan, loopt ie als een gek te kicken. Blijkt dat zuigerstop er nog in zit... |(

WHAHAHAHA :) Wat een nerd :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Gelukkig zijn er dan ook nog mensen met meer verstand dan een stoeptegel:)...

Greetz.

Nou Bartje dan weet iig dat er nog dommere mensen zijn dan jij :)

Kijk als je gaat dollen met iemand over zijn scooter moet je wel iemand hebben die niet groter dan jou is... :rolleyes:
 
Back
Top