Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

Ik zoek van die klemmen (of hoe je het ook noemt) die je kunt gebruiken als je de lichtschakelaar e.d. laat vervallen op een aerox, en alleen de remerij wilt gebruiken. Ik heb al bij verschilende webshops gekekn maar ik kan niks vinden.
 
heeft een speedfight een benzine kraantje? daar kwam mn vader ineens mee omdat mn scooter nogal verzopen is. Waar zou die dan moeten zitten?
thnx

een Speedfight heeft een Vacuumkraan , zodra de zuiger heen en weer gaat zuigt ie , en op het spruitstuk zit een vacuumslang die naar de vacuumkraan gaat , doordat er gezogen word word via het vacuumslangetje de vacuumkraan open gezet en zal er benzine door stromen , zodra het motortje stopt gaat de kraan weer dicht ,mits de kraan goed is.

Het kan echter gebeuren dat de kraan niet goed afsluit of gewoon doorstroom , kan komen door een korreltje zand oid , maar dan stroomt ie dus contstant door , maar dan heb je nog altijd de vlotternaald , deze zorg ervoor dat er geen nieuwe benzine naar de carburateur kan komen totdat de vlotter het weer toelaat.

alleen wanneer de vlotternaald niet goed is of de vlotter kan ie dus doorstromen , maar dan komt het er ook achter uit en lekt de scooter..

in jouw geval denk ik meer aan een slechte en/of kapotte bougie .
 
@ melf

thom heeft 2 bougies, 1 splinternieuwe, we hebben ze allebei getest (tegen het frame houden, kicken, en vonkte prima)...

Plus dat de scooter gewoon de hele dag vrolijk rondree, en opeens weigerde aan te gaan :S
 
hallo ik heb en al vind ik het zelf een hebo racing 4 uitlaat onder me aerox en daarvan is me demperklem der onderweg af gevallen .. en nu heb ik op veel sites gekeken voor die klem met die hebo poppetjes maar ik kon die nergens vinden als iemand weet waa ik die kan halen wil die me pm'e alvast bedankt
 
mensen heb ff hulp nodig met info

hallo iedereen,
ik heb net een speedake gekocht, in cochabamba bolivia...waar? zuid america. er zijn hier 10 speedakes en de rest zijn van die kut kymkos en dat soort prul. Deze scooter is nog helemaal origineel en mijn handen kriebelen om em ff wat harder te laten gaan. Ik zit hier namelijk op 2800 meter, maw te weinig lucht. Mijn top snelheid is maar 40km/h...

ik wou graag weten wat de beste basis combinatie is van onderdelen voor een 70cc malossi of polini en de costen ongeveer daar van.

ben jullie dankbaar voor alle info
 
Ik heb een vraagje, veel scootertuners die een malossi MHR speed,cross,team of Polini Evo of Hebo Revolution rijden gebruiken allemaal een 28mm carburateur. Mijn vraag is dus nu waarom word er nooit gebruik gemaakt van een bijv. 32mm of 30mm carburateur? :X

Mvg Maurice
 
Last edited:
Mensen ,
ik zit nog steeds met me vraag ;;
Welke twinner is nou het best kwa geluid , prijs en snelheid ?
Als ik een zou willen kopen moet die niet te snel gaan lopen , prijs maakt niet uit en geluid moet wel mooi zijn , maar dat zal vast wel zo zijn.
Heeft iemand ideeen welke twinner nou het beste zou zijn ?

Alvast bedankt !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top