Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

Voel trouwens ookw at deukejs als het ware.

zoals op de paint tekening hier onder ongeveer:

33loyv8.jpg


Dat is dus alleen zo bij het uiteinde waar de kop komt. Die krasjes worden voor em weg egwerkt. Ook dat word dan bijgewerkt, maar zal het dan nog schade doen? Want 100% weg gaan zal het dan niet doen denk ik...
 
wat is de stnd maat van een minarelli vario, dus welke maat moeten de rollen hebben:) (16x13, 17x12 oid?)

en de koppeling , is die 107 mm of 105 mm,

gaat om een rox uit 2002 :)

danku:*
 
Last edited:
oi oi ik heb een vraagje..

me scooter gaat eerst tot 60km/h dan is er een dipje als het dan mee zit en hij komt bij de 70km/h trekt die hem door naar de 90km/h.

wat in hemelsnaam is het probleem ?
 
oi oi ik heb een vraagje..

me scooter gaat eerst tot 60km/h dan is er een dipje als het dan mee zit en hij komt bij de 70km/h trekt die hem door naar de 90km/h.

wat in hemelsnaam is het probleem ?

ik heb hetzelfde probleem, heel vaag.
ik heb alleen zelf geen tijd en zin om te kijken, maar ik denk dat het je drukveer kan zijn, deze zorgt na ong 25 km pu voor snelheid, mis een sterkere drukveer monteren, en iets grotere sproeier, verder kan je ook nog even iets lichtere rolletjes proberen:)

wat is je afstelling nu dan?
 
ik heb hetzelfde probleem, heel vaag.
ik heb alleen zelf geen tijd en zin om te kijken, maar ik denk dat het je drukveer kan zijn, deze zorgt na ong 25 km pu voor snelheid, mis een sterkere drukveer monteren, en iets grotere sproeier, verder kan je ook nog even iets lichtere rolletjes proberen:)

wat is je afstelling nu dan?

dankje wel

50cc standaard
14 dell sproeier 92
technigas
verder is alles standaard.

ik zal wel eens wat uitproberen.
 
nog een vraagje, ik zit op euroscooters te kijken, omdat k ff wat sproeiertjes wil bestellen, voor een 12m mm dell´orto carb, dus ik dacht , ik kijk bij kleine sproeiers , maar die gaan maar tot 74, ik wil eigelijk wel wat hoger, kan ik dan gewoon een dellórto groot sproeier pakken?

of wat is het nut\verschil van een groot en klein sproeier van dellórto, pasmaat, schroefdraad oid?
 
Ik heb een gilera runner dardream
ik rijd met
gianelli reverse
malossi vario
rollen 5.5
drukveer malossi wit
sproeier 72

maar nu trekt die in het begin nog niet goed op ... zouden omega zwarte trekveertjes te strak zijn voor deze setup?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top