Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

hey ik heb een probleem, ik heb windows opnieuw geinstalleerd en heb een harde schijf van 80 gb, nu staat er dat er maar 1028 mb op staat (heb ik ook perongeluk bij de participatie aan gegeven omdat ik het nite helemaal begreep. Weet iemand hoe ik dit kan fixxen zodat ik weer een normale hoeveelheid ruimte heb ?
 
mense vraagje:
is er van koso ook een 24mm carb?
me pa heeft namelijk een carb bij de plaatselijkde dealer gekog.
en die zei da ut een 24 was, maar kan op i-net nix vinde over een 24
van koso. alleen 28 en groter

er staat ook sunworld op de carb meschien da iemand daar iets mee kan?
alvast bedankt
 
stationair staat op zijn hoogst maar moet nog gas bij geven bij het starten.
ook valt hij uit of net niet uit zodra ik stil sta en geen gas bij geef.
grotere sproeier of gasschuif stand ?
 
ik zou voor op straat wel geen m -stuur gebruiken, denk dat het ng altijd makkelijker is met een normaal ( recht) stuur

Mja heel veel sprinters met M-stuur rijden met die ongekeurde. Die andere is gewoon TUV gekeurd dus daarbij kan je meestal uitgaan van een constante kwaliteit die op hoog niveau ligt. Het is niet zo dat die goedkope zomaar uit elkaar valt, maar ik denk wel dat de kwaliteit van bijv. de lassen toch iets lager ligt.

heb m-stuur al besteld:) (de goedkope) als het lekker zit hou ik hem gewoon en als het niet lekker zit koop ik een recht tnt stuurtje van een maat van me en hou ik gewoon dat m stuurtje voor meetings:)
 
ey is dit luchtfilter van doppler een goeie vervanging van het orginele luchtfilter?

0129458370_hi.jpg


Het is gewoon voor straatgebruik en heb een honda x8r met een reverse en een mallossi multivar en er komt binnekort nog een 17.5mm dell'orto op.

misschien een beetje late reactie maar ik heb dat ding een week geleden getest. zoog heel wijnig lucht en maakte een beetje zacht lelijk geluid. heb daarna die 2 andere zuikantjes uitgefreest voor meer lucht maar toen werd het geluid nog lelijker en veel hielp het niet. hij kan volgens mij wel heel schoon zijn als je ff kijkt.

powerfilter.jpg


powerfilter2.jpg


je ziet 3 soort vn bakjes in het luchtfilter. in eentje zit een gat waardoor de lucht komt. de lucht gaat met een snelheidje langs de ronde kop aan de binnenkant en beland in een van de andere bakjes die dicht zijn. vanaf hier gaat het weer omhoog en door het filter. de vuildeeltjes zijn te zwaar om weer naar boven te gaan en blijven achter in het bakje. Heb het hele filter ingeolied. en zag dat er meer vuildeeltjes in die 2 dichte bakjes zaten dan in het filter zelf. hij is verder zo goed als spatwaterdicht omdat hij helemaal dicht is en het water eerst 5 cm omhooggezogen moet worden. met een spatbord komt er dan denk ik niks of nauwelijks water door het filter .
 
ff snel hier vragen;
is er iemand hier die die amerikaanse site kent met allemaal van die mooie verf op :+, candy colors, verf die reageerd op warmte etc...

was iets met arpa/aspa - corp...
 
Bougie vraagje

Gaat om een rox met ontgrensde sito plus, flyclutch gele druk en trekveren, en binnenkort multivar (nu std vario met 4.2 gr rollen).

Me scooter reageerde niet meer goed, leek wel of die af en toe een paar vonkjes oversloeg zeg maar. Dus ik thuis bougie dr uit halen, tegen frame houden, en vonkte inderdaad zwaar bagger.
Nieuwe dr in, en deed t weer prima.

Alleen zat er eerst een NGK 8 in, en nu een NGK 7, en ik heb het gevoel dat ie nu ietsie feller is dan voorheen, toen die 8 nog wel goed was.

Kan dit (of lijkt het maar zo), en welke hittegraad is het beste voor mijn scoot ?!

Fox
 
hallo,


ik heb laatst een frame van een beta ark gekocht met voorvork
(ook van beta) en ik wil er graag een aerox voorvelg inzetten,
ik heb al van alles geprobeert maar ik kom er niet uit!
kan iemand mij helpen?
alvast bedankt


mvg luuk teunissen
 
Op de foto van deze cilinder zie je een klein krasje zitten tussen die 2 uitlaat poorten. Kan ik zo rijden? Of zal dit gevolgen hebben?

[IR]http://i10.tinypic.com/4ibfz1c.jpg[/IR]

Is een Malossi Sport voor vertikaal.
 
[IR]http://i15.tinypic.com/470jgph.jpg[/IR]


Heel stom genoeg is mijn binnenkop op de grond gevallen. Maar nu is dus het rechterbovenste Uiteinde van de binnekop een stukje verbogen(cilinder hebo manston 2). Normaal zit daar zo'n rigeltje is ook wel bij andere uiteinden te zien. Maar nu zit daar dus zo'n stukje brons/ijzer over heen omdat ie gevallen is. Weet iemand hoe dit gemaakt kan worden? Of is het definitief einde en kan ik deze binnekop of de vuilnisbelt gooien?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top