Het home cinema topic #2

Mannen, ik heb sinds kort een HC-set van Samsung maar helaas heb ik ook hier problemen met Cinevia. Weten jullie of er al iets gevonden om deze vreselijk vervelende beveiliging te omzeilen? Ik ben op de hoogte van het trucje om je tijd continu aan te passen maar ben op zoek naar een definitieve oplossing. Tnx!
Wordt er zo nu en dan zeer droevig van.
 
Mannen, ik heb sinds kort een HC-set van Samsung maar helaas heb ik ook hier problemen met Cinevia. Weten jullie of er al iets gevonden om deze vreselijk vervelende beveiliging te omzeilen? Ik ben op de hoogte van het trucje om je tijd continu aan te passen maar ben op zoek naar een definitieve oplossing. Tnx!
Wordt er zo nu en dan zeer droevig van.

Volgens mij voordat je de film afspeelt of nog iets gedaan hebt je internet uitzetten van de bron. Als je via een ps3 streamt dus die van het internet af halen..
 
Van het internet afhalen schijnt niets uit te maken, de software zit standaard al in het systeem van de HC-set.
Ik ben juist overgestapt naar een HC omdat ik op mijn PS3 continue die melding kreeg. Helaas ben ik er nu nog steeds niet vanaf :p
 
Wie o wie heeft er, goede of slechte, ervaringen met tv-beugels? Heb een samsung 32" die in de slaapkamer aan de muur moet komen.
 
Tja, Vogel schijnt altijd goed te zijn. Ligt er ook aan wat je wil. Gewoon gefixeerd zou ik me niet zoveel druk maken en voor de goedkoopste muurbeugel gaan. Wil je dat ie zwenkt en bijvoorbeeld ook een beetje schuin naar beneden gericht kan worden zou ik voor een wat gerenommeerder merk kiezen.

Trouwens, voor de liefhebbers is de Google Chromecast nu wel erg goedkoop bij Amazon: 30 dollar inc verzenden: http://www.amazon.com/dp/B00DR0PDNE
 
Back
Top