Het home cinema topic #2

Advertisement - register to remove this

Ik ga binnenkort ff inkopen doen als mn huisje klaar is, fixx dan wel wat foto's

doe t nu nog met een dikke 28'' glasbak icm jvt hctje 8)
 
Heeft iemand ervaring met een A2DP bluetooth dongle die aan een line-in van een versterker gekoppeld kan worden en waar vervolgens audio heen gestreamed kan worden? De bandbreedte is een beetje karig, maar voor de gemiddelde MP3 prima.

Ik zie wel erg veel dongles om een device bluetooth enabled te maken. Dus van MP3/CD naar computer oid. Andersom wat minder.
 
Audiofielen onder u,

Is dit een goeie deal?

http://www.ibood.com/nl/nl/

Of kan ik beter een losse Onkyo receiver nemen, en andere een andere 5.1 speaker set erbij? Kan geen reviews vinden van deze speaker set.

Wilde eigenlijk voor een Sony Home cinema gaan, zodat ik 1 afstandsbediening heb icm tv (Sony 46Z5500), maar de reviews van de Sony sets in mijn budget (500-750) zijn niet super.

Dus zat te denken aan een Onkyo receiver + 5.1 speaker set in dezelfde budget-range.
 
Volgens mij heeft iemand anders hier op het forum laatst die exacte set gekocht, is een mooie aanbieding! Receiver is sowieso een goed ding. Jamo speakers weet ik niet zo, maar voor dat geld kun je je echt geen bult vallen.
 
Dat was een andere speakerset, met zuilen. JAMO is een prima merk imo, zou t gewoon doen. Ik heb een 307 Onkyo staan, prima ding hoor!
 
Heren even een vraagje.. we zijn thuis op zoek naar een nieuwe tv. Ding wordt alleen gebruikt voor tv via digitenne & dvd kijken. Misschien hang ik m'n laptop er eens aan middels HDMI om een filmpje te kijken.. verder niets schokkends.
Iemand aanraders? Hoeft dus niet state-of-art technology te zijn.. gewoon goed beeld en leuke prijs.

Maat? Tv moet in een kast van 82cm breed x 55cm hoog passen :p
 
Heren even een vraagje.. we zijn thuis op zoek naar een nieuwe tv. Ding wordt alleen gebruikt voor tv via digitenne & dvd kijken. Misschien hang ik m'n laptop er eens aan middels HDMI om een filmpje te kijken.. verder niets schokkends.
Iemand aanraders? Hoeft dus niet state-of-art technology te zijn.. gewoon goed beeld en leuke prijs.

Maat? Tv moet in een kast van 82cm breed x 55cm hoog passen :p

32 inch gaat dan net wel/net niet passen. Waarom je kast niet laten vervallen en een 37"/40" nemen. Prijsverschil is laatste tijd ook niet meer zo schrikbarend groot. Denk dat je spijt gaat krijgen van een tv die kleiner is dan 32"
 
Back
Top