Het grote SOBW Slapgeouwehoertopic #2

Idd...beter geen verdere schakels bij de SBO, zoals het nu is hou je het rijdersveld over het algemeen wat jonger, daarnaast zijn de meeste schakeldudes onsymphatieke boeren :W

En daar komt nog eens bij dat het ons rijtijd zal gaan kosten etc. En naar schakels kijken vind ik ook niet boeiend (behalve de expi dan misschien). Maargoed...ik ben er eerlijk gezegd ook niet bang voor dat de SBO nog klasses zal gaan toevoegen....
 
Expie is de mooiste en competitiefste klasse die ik op dit moment ken.
Maar de meeste rijders kunnen wijken al jaren incidentieel uit naar .be
Het zou me nix verbazen als dat grotere vormen gaat aannemen.
 
Echt ontzettend jammer, ik denk dat dit idd wel eens het einde van de sobw zo kunnen zijn.

Ik weet iig dat ik zo nog een enkele race mee pak maar meer ook niet... Bovendien neem ik aan dat ik niet de enige ben die er zo over denkt met als gevolg dat het straks nog meer dan 65 euro moet gaan kosten...

Ik denk dat ze voor volgend jaar een hele goede sponsor moeten zoeken anders kunnen alle overgebleven schakelaars 100 euro per race gaan betalen...

Oh, ik ben er zaterdag iig wel bij, veldhoven is een te gaaf baantje (en te dichtbij) om te laten liggen :)
 
Expie is de mooiste en competitiefste klasse die ik op dit moment ken.
Maar de meeste rijders kunnen wijken al jaren incidentieel uit naar .be
Het zou me nix verbazen als dat grotere vormen gaat aannemen.

Op circuits als Marche-en-Famenne of Brugge of Amay wil je denk ik niet met een expi rijden ! Spa uiteraard wel :winner:
 
Net trug, toch redelijk wat inschrijvingen, dacht 69 gehoord te hebben, slechts 9 scooters, 6 luchtgekoeld, 1 watergekoeld en 2 topscooter.

Edwin Kil knalde de 1e race met 2 vingers in zun neus rond en won nog met ruime voorsprong. Daarachter een groepje van 3 man, 2 luchtgekoeld en 1 topscooter die wel leuk bezig waren.
 
Steven was de eerste bij de standaard scooters. In de eerste manche had hij een aardige voorsprong, in de tweede manche was het een erg spannende race,waarbij steeds werd gewisseld tussen steven en de "malagutti rijder".
Deze manche werd met slechts enkele meters gewonnen.
 
:S :S :S
tja, of zijn de meeste scooterboys lamballen die niet serieus met hun sport bezig zijn?

haha dit kan je niet serieus menen

als ik zie wat voor barrels er aan de start staan bij de schakel klasses (uitzonderingen daargelaten)

8 op de 10 scooters zien er toch altijd goed verzorgd uit wederom de uitzonderingen daargelaten
 
Back
Top