Het Grote SOBW slapgeouwehoer Topic

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

dit is echt een topic wat alleen niels kan maken:D

Mja wat valt er te lullen over de blauwe vlag.....het zal nooit echt gaan werken naar mijn mening.
 
wahaaaahahaahahaha Die niels

hzmmmmmmmmzzzzzz blauwe vlag,

laat ik nou net een mooi voorbeeld noemen : de lui van de sobw hebbe de blauwe vlag altijd goed zichtbaar langs de baan staan, nu wou ik afgelopen wedstrijd na een lange inhaalrace de 4e man (Mark Ten Hoeve) inhalen laat hij me zomaar voorbij,:X later verteld hij me dat hij dacht dat de blauwe vlag voor hem was..... dus dat is erg slordig van de sobw, misch ook van mark. maar in brakel viel het me ook al op dat de vlag zo zichtbaar langs de baan stond en keek ik ook zo nu en dan achterom omdat het me verwarde
 
die gasten van de sobw die langs de baan staan gaan niet eens met een gele vlag wapperen als er iemand op zn plaat gaat :X
 
2de ongeluk @ schakels....

Heel de tribune schreeuwt en zwaait richting het theehuisje op het heuveltje om te boel te laten stoppen.. Je ziet die baan mannen elkaar vragend aankijken.. Schakels rijden nog 2 keer langs plaats van ongeluk voordat iemand besluit te boel te stoppen ivm ambulance.

Het kán sneller...


Tinne..
 
Als ik goed heb opgelet bij de wedstrijden, wordt de blauwe vlag aan de kant van de baan gezet op het moment dat de leider voor het eerst iemand lapt.
Vanaf dat moment blijft de blauwe vlag staan zo dat de achterhoede weet dat de eersten er alweer aankomen.

Maargoed ik rijd niet meer dus kan het fout inzien.

Greetz Barry
 
kan wel kloppen wat je daar zegt... alleen ik lees het nu ook voor de 1e keer laat staat de mensen die achter in de B groep rijden, waarna het dus nog niet opschiet.
 
Tja en welk nut heeft een blauwe vlag, en zeker als er geen sancties op staan?? volgens SOBW?? weten de baancomissarisen niet goed hoe deze te gebruiken!?, mischien wel leuk om er een smurf van te maken!

of mischien kan er gevraagd worden om een roze, lijkt me wel leuk:)
 
Kan toevoegen dat ik wel een duidelijke blauwe vlag kreeg voor naderende Rik van Rijssen, en hem hierdoor ( volgens mij ) niet in de weg zat. Alleen voor Ge heb ik hem weer niet gezien, maar die ging me vrij gemakkelijk voorbij :D
 
Originally posted by Burito
Als ik goed heb opgelet bij de wedstrijden, wordt de blauwe vlag aan de kant van de baan gezet op het moment dat de leider voor het eerst iemand lapt.
Vanaf dat moment blijft de blauwe vlag staan zo dat de achterhoede weet dat de eersten er alweer aankomen.

Maargoed ik rijd niet meer dus kan het fout inzien.

Greetz Barry
Dan heb jij beter opgelet dan de rest van de rijders die hier gepost hebben.
Toch wel een kwalijke zaak dat ik weet dat dit zo is, maar de rijders zelf niet. Het is echt duidelijk uitgelegd.
Over de blauwe vlag verder. Er staat er nu 1 bij start finish vanaf het moment dat de leider iemand op een ronde heeft gezet. Een blauwe vlag op elke baanpost kan gewoon niet. Jullie weten zelf wat voor "knurften" er soms op die baanposten zitten.
De gele vlag afschaffen? Dat is echt het lompste wat ik ooit gehoord heb. Melf en dan jij die het zegt, de megool die bijna over GP heenbrand omdat hij de gele vlag totaal negeerd in Lelystad.
Het probleem met de gele vlag zit imo puur in de rijders. Wat jullie niet snappen is het inhaalverbod onder geel, je kan dus best van je gas af. Als je ingehaald word, dan word je net als Kervin in Lelystad lekker gediskwalificeerd.
Maargoed, ik ben een stuurlui die lekker aan de wal staat. Laat maar eens weten wat jullie er zelf van vinden als rijders zijnde!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top