Het Grote SOBW slapgeouwehoer Topic

Status
Not open for further replies.
iemand nog interesse in mijn blok?
laat t even weten, dan kunnen we een mooie prijs maken.
(op de plank houden vind ik ook zonde)
 
iemand nog interesse in mijn blok?
laat t even weten, dan kunnen we een mooie prijs maken.
(op de plank houden vind ik ook zonde)

nu er LC gereden mag worden in de scooterklasse is er in een luchtgekoelt blok weinig intressen denks
 
nu er LC gereden mag worden in de scooterklasse is er in een luchtgekoelt blok weinig intressen denks

Is er dan interresse in:

VTM watergekoeld blok compleet ca. 17 pk
VTM luchtgekoeld blok compleet ca. 13 pk

Moet weg i.v.m. overstap naar VTM 600 machines 8)
 
als ik volgend jaar nog een keer een wedstrijd nw weerdinge meepik zal het voor mij luchtgekoeld zijn , anders heb ik ook niet en ga ook niet ombouwen , maar aangezien die klasse waarschijnlijk niet eens blijft omdat er toch niemand komt .....

ik moet nog zien wat er gebeurd bij de sobw..
 
Ik zit er wel over te denken even een jaartje te gaan sparen en intussen een paar leuke sobw baantjes mee te doen (ac, dat heb ik toch staan). Maar als er niet echt meer een competitie is, is er natuurlijk vrij weinig aan...
 
Ik zit er wel over te denken even een jaartje te gaan sparen en intussen een paar leuke sobw baantjes mee te doen (ac, dat heb ik toch staan). Maar als er niet echt meer een competitie is, is er natuurlijk vrij weinig aan...

Amen :p dat ga ik ook doen :)

ondertussen berghem en als het mee zit en veldhoven zit ook in de planning, die ff mee pakken met het stage 6 hok :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top