Het Grote SOBW slapgeouwehoer Topic

Status
Not open for further replies.
hier betaal ik minimaal 200 euro iig...

daarom heb ik die van monique maar zelf even overgeblazen , mischien niet zo mooi maar het is dan ook een racescooter. helaas zat er wel silicone in de kap :| . volgende keer maar ff wat toevoegen :p

zelf spuiten met een redelijke spuit wil wel maar blijft toch kut als je geen ruimte hebt en het buiten moet doen. mja , als ik het allemaal zo mooi kan doen als deze achtervork die ik heb gedaan :

 
Mol said:
Als je een schadeherstelbedrijf zo ver krijgt tot sponsoring word het nog gratis voor je gedaan ook. Geef je ze een paar mooie foto's van jezelf @ scoot voor aan de muur en is iedereen gelukkig ;)

Klopt :W
 
wie blijven er nou std rijden? wie gaat er std LC rijden? en wie van de open of stage 6 pakt af en toe een mooie baan mee?
 
Af en toe een mooie baan meepakken lijkt me wel leuk, tenzij de SOBW moeilijk gaat doen, dan ben ik er meteen klaar mee..
 
Ik weet niet hoe ze dat willen gaan doen met een 70cc klasse en dan geen wheelies mogen maken... Ik zie iedereen al wegknallen bij de start. Gelijk allemaal gediskwalificeerd .
 
D@ve said:
Ik weet niet hoe ze dat willen gaan doen met een 70cc klasse en dan geen wheelies mogen maken... Ik zie iedereen al wegknallen bij de start. Gelijk allemaal gediskwalificeerd .


ik denk dat ze daar niet moelijk over gaan doen, net zoals bij de top scoot op lelystad toen volgens mij thomas blok de hele tijd wheelies maakte zeiden ze ook niks van maar kwam door het vermogen,

ik denk dat ze alleen maar blij zijn als er open 70 mensen komen zodat ze dus blijven bestaan
 
Je hebt wheelies en je hebt wheelies david. Als jij bij de start of uit een bocht omhoog komt kan je daar weinig aan doen. Ga je extra je best doen om een lang stuk op je achterwiel te rijden zullen ze dat wel zien als een wheelie.

Heb verder nog geen idee wat ik ga doen.
 
EW said:
Je hebt wheelies en je hebt wheelies david. Als jij bij de start of uit een bocht omhoog komt kan je daar weinig aan doen. Ga je extra je best doen om een lang stuk op je achterwiel te rijden zullen ze dat wel zien als een wheelie.

Heb verder nog geen idee wat ik ga doen.

Jahaaaa anders maak ik een geintje en hap je..
 
menace2society said:
tog geen stage 6 :D

mm heb wat dingentje geprobeert met overrange mina! en dat was eigenlijk best wel positief! nu nog wat meer uit het blokje halen van de winter! had die overrange halver wegen dit seizoen er al op moeten ploffen maar jah das achter af he! dat is een koe in de kont kijken!

Jimmy van de week trainen donderdag of vrijdag? amsterdam?? (pm me ff)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top