Het algemene "welke velgen passen onder mijn scooter" topic #2

Kymco DJ Velgen

hoi, iemand enig idee welke ( behalve de gare metalen velgen ) er onder een kymco dj50 passen, de scooter is verder echt vet, maar de velgen ben ik het niet mee eens. ik heb het eens eerder gezien maar geen idee welke het waren.

alvast bedankt voor de reply's.

mike
 
Even vraagje over zip velgen.

Is het nou zo dat je echt een 98blok moet kopen om 98velgen onder je zip 2000 te krijgen? Dan heb ik over achterwiel want neem aan dat de voorvelg wel gewoon past is die adapter ook hetzelfde van de mono-arm dan.
 
nee, sp 98 velgen passen gwn op je nieuwe type carter.

alleen heb je een ander subframe nodig, omdat nieuwe type velgen iets meer uit de midden staan.
 
Jet Force Achtervelg op een mina blok, weet iemand dit zo is aan te passen dat het gewoon goed past en ook met de remklauw etc..
(Graag een beetje uitleg, niet van: "Ja, past" :p)


Edit:
Als er een adapter voor gemaakt kan worden, bij wie moet ik dan wezen (van het forom bijv. :p)
 
Last edited:
een 98 subframe dus?

99% zeker van wel idd.

Jet Force Achtervelg op een mina blok, weet iemand dit zo is aan te passen dat het gewoon goed past en ook met de remklauw etc..
(Graag een beetje uitleg, niet van: "Ja, past" :p)

Edit:
Als er een adapter voor gemaakt kan worden, bij wie moet ik dan wezen (van het forom bijv. :p)

als je een goeie tekening maakt kan je gwn bij een machine fabriek langs gaan en laten maken in de "avond" uurtjes;)

verder zijn er wel zat mensen met een draai/freesbank hier op het forum, miss een advertentie zetten in a/v topic
 
Even vraagje over zip velgen.

Is het nou zo dat je echt een 98blok moet kopen om 98velgen onder je zip 2000 te krijgen? Dan heb ik over achterwiel want neem aan dat de voorvelg wel gewoon past is die adapter ook hetzelfde van de mono-arm dan.

Je hebt ook een sp98 wielnaaf nodig.
 
Hallo , ik heb een vraagje . Ik heb een stunt/slider en ga daar binnenkort sr sd velgen op plaatsen . Nu dacht ik de voorvelg te doen passen door over de originele 10mm wielas een bus te schuiven met een boring van 10mm en een buitendiameter van 12mm . En dan over die bus nog eens afstandsbusjes te plaatsen , maar lopen de lagers van m'n velg dan niet vast tegen die busjes ? Of heeft er iemand een foto van hoe die busjes eruitzien ? Want de lager bestaat uit een ring , kogels en een ring , dan zou de bus toch alleen de onderste ring die op de 10*12mm bus rust mogen raken aangezien alleen dat gedeelte van de lager niet draait , of ben ik mis ?
 
Ten eerste zal het achterwiel niet in lijn komen te staan.

Ten tweede, het hart van de velg zal ook ten opzichte van de adapter niet in het midden komen, dus stuitereffect.

Ik wens je veel stuiter en slinger plezier :+
 
Hallo, kzit nl met een vraagje

kheb een spirit(12") en ik wil men SR velgen steken maar de voorvelg past niet, de remklauw happert vanbinnen in mijn rem(dus dat op je foerche) en velg past ook niet tussen foerche, maar daarvoor moet ik busskes laten draaien..

kweet dat je een adapter moet laten maken voor uw rem wat achteruit te zetten, maar heeft iemand daar een foto van of kun je me helpen

*add me* miklas9@hotmail.com
 
Back
Top