Het algemene "welke velgen passen onder mijn scooter" topic #2

weet iemand of een runner velg in een vivacity voorvork past?
de wielas heeft van beide scooters de zelfde diameter, maar weet iemand of de breedte ook het zelfde is???
 
Als je de kmtelleraandrijver erbij hebt dan past hij er zo in. Je moet wel een adapter voor je remklauw maken , aangezien runner std een 220 mm schijf heeft ipv de 190 mm van de viva.
 
hoef ik op de as behalve de km aandrijving en de velg niks anders te doen???
en ik koop een monsterdisc, denken jullie dat die adapter van die runner schijf op de viva vork past???
 
Weet iemand misschien welke achtervelgen er allemaal op een LC SD Lang Mina Horz. blok passen ?

Ik heb alleen op SR uit gekomen, voor de rest zou ik het echt niet weten. Omdat ik ook niet weet (zoals bij pia.) dat je nog verschillende maten trommelremmen heb.

van:
Neos
Sonic
Beta

en zullen er vast nog wel een paar zijn :)
 
hoef ik op de as behalve de km aandrijving en de velg niks anders te doen???
en ik koop een monsterdisc, denken jullie dat die adapter van die runner schijf op de viva vork past???

Ik hoefde toendertijd geen speciale bussen te draaien oid. Ik had wel een elysio vork, maar naar mijn weten zijn die hetzelfde. De adapter van die monsterdisk zal te kort zijn, je zal dus zelf een adapter moeten maken of laten maken.
 
weet iemand of een NRG sd achtervelg op een ice ac blokje past? volgensmij zijn die achterremblokke van n ice wel groter....iemand??
 
ice

weet iemand misschien op een NRG sd velg onder een ICE ac blok past??? want volgensmij zijn die achterremblokken wel groter bij een ice....iemand?
 
Dan moet je een NRG velg hebben met een 110 mm trommel. Deze velgen zijn te herkennen aan de bollere vorm van de spaken/trommel, ipv een haast plat vlak.
 
ok, kut heb net n setje gekocht..voorvelg met n busje passend gemaakt...alleen die achtervelg paste dus niet...maar waar komt die nrg velg met 110mm trommelrem dan vanaf? van welk blok dan?
 
Nrg blok na 2001-2002 meen ik, vooral op de luchtgekoelde modellen en MC3 modellen. Verschil is behoorlijk duidelijk aan de buitenkant te zien:).
 
Nope, zit gemonteerd en geen zin om em eraf te halen alleen voor een foto`tje :p :*

Er zijn r meerdere met zo`n adapter, misschien hebben zij wel een foto :)
 
Jetforce achterwiel

269_5.jpg


269_3.jpg
 
Last edited:
Back
Top