Ik heb mijn sproeier vervangen van een 98 naar een 110 omdat ik vond dat hij op top wat ging inhouden.
Lucht schroef netjes op 1.5 en daar liep hij verder goed op (behalve op top)
Sproeier veranderd naar 110 en hij loopt beter op top.
Start alleen wat moeizamer, moet hem nu min 2 a 3 min stationair laten lopen doe ik dit niet smoort hij hem.(slaat af)
Wat ik alleen niet begrijp is dat mijn lucht schroef nu helemaal dicht moet om hem het hoogste toerental te geven bij warme motor.(afstellen)
Afstellen doe ik verhoogd stationair en dan het hoogste toerental op zoeken. (bij warme motor)
Stelschoef staat nu dus helemaal dicht en ik heb het idee dat hij nog verder dicht kan. (en dat gaat dus niet )
Bougie mooi koffie bruin met melk en geen valse lucht (getest met remmenreiniger). Cilindervoet, inlaatspruitstuk, carbpakkingen enz
Uitlaat moet ik nog wel ontkolen want die zal wel dicht gaan zitten na 20.000 KM
Setup
Malle Ossi sport 70cc (laag toerig)
Standaard uitlaat zonder begrenzers
19 mm keihin imi carb
Standaard vario met 7 Grams rollen
Gele drukveer om dip op te lossen
Het enige wat ik kan verzinnen dat mijn uitlaat dicht gaat zitten of /en mijn sproeier te groot is ?
Ohja mijn Carb is ook gelijk gereinigd met perslucht en remmenreiniger.
Iemand nog ideeen?
Lucht schroef netjes op 1.5 en daar liep hij verder goed op (behalve op top)
Sproeier veranderd naar 110 en hij loopt beter op top.
Start alleen wat moeizamer, moet hem nu min 2 a 3 min stationair laten lopen doe ik dit niet smoort hij hem.(slaat af)
Wat ik alleen niet begrijp is dat mijn lucht schroef nu helemaal dicht moet om hem het hoogste toerental te geven bij warme motor.(afstellen)
Afstellen doe ik verhoogd stationair en dan het hoogste toerental op zoeken. (bij warme motor)
Stelschoef staat nu dus helemaal dicht en ik heb het idee dat hij nog verder dicht kan. (en dat gaat dus niet )
Bougie mooi koffie bruin met melk en geen valse lucht (getest met remmenreiniger). Cilindervoet, inlaatspruitstuk, carbpakkingen enz
Uitlaat moet ik nog wel ontkolen want die zal wel dicht gaan zitten na 20.000 KM
Setup
Malle Ossi sport 70cc (laag toerig)
Standaard uitlaat zonder begrenzers
19 mm keihin imi carb
Standaard vario met 7 Grams rollen
Gele drukveer om dip op te lossen
Het enige wat ik kan verzinnen dat mijn uitlaat dicht gaat zitten of /en mijn sproeier te groot is ?
Ohja mijn Carb is ook gelijk gereinigd met perslucht en remmenreiniger.
Iemand nog ideeen?