Gran Turismo 5

255 euro maar heb hem ook al ergens online gezien voor 219 van de week stont er overgens een op marktplaats,mischien dat dat wat voor je is,die kerel woonde in utrecht.
 
niet de beste screenshots maar oke
 

Attachments

  • Abdij van San Galgano.jpg
    Abdij van San Galgano.jpg
    428.1 KB · Views: 27
  • Abdij van San Galgano_1.jpg
    Abdij van San Galgano_1.jpg
    1.6 MB · Views: 31
  • Superspeedway - Indianapolis Motor Speedway.jpg
    Superspeedway - Indianapolis Motor Speedway.jpg
    503.9 KB · Views: 14
  • Superspeedway - Indianapolis Motor Speedway_1.jpg
    Superspeedway - Indianapolis Motor Speedway_1.jpg
    440.3 KB · Views: 26
  • Superspeedway - Indianapolis Motor Speedway_2.jpg
    Superspeedway - Indianapolis Motor Speedway_2.jpg
    610 KB · Views: 12
255 euro maar heb hem ook al ergens online gezien voor 219 van de week stont er overgens een op marktplaats,mischien dat dat wat voor je is,die kerel woonde in utrecht.

Aardig geld dus, kon ook niet anders eigenlijk. Blijf eerst wel even met de controller spelen. Kijk t.z.t. wel voor een (goedkoop) stuurtje. 200eu vind ik toch iets te veel voor een spelletje spelletje te spelen:D
 
niet de beste screenshots maar oke

Vind ze anders rete-scherp! :) Blijft jammer dat de graphics 'in-game' altijd hard tegenvallen tegenover dit soort screenshots. Zou zo vet zijn als je het spel ook op die kwaliteit kan draaien, maar dat zal nog wel paar jaartjes duren denk...
 
Vind ze anders rete-scherp! :) Blijft jammer dat de graphics 'in-game' altijd hard tegenvallen tegenover dit soort screenshots. Zou zo vet zijn als je het spel ook op die kwaliteit kan draaien, maar dat zal nog wel paar jaartjes duren denk...

Klopt, zeker met een standaard auto rijden valt vies tegen. Heb ook regelmatig het gevoel dat de PS3 het niet helemaal bij kan houden kwa graphics.
 
Trouwens een idee om elkaar beetje te helpen doormiddel van auto's lenen?
Ik heb bijvoorbeeld een wagen nodig voor de Classis car cup. Maar kan anderzijds
weer mensen helpen met bijv. een F430 scuderia, veyron, Z06 RM enz. alle behoorlijk getuned
 
Trouwens een idee om elkaar beetje te helpen doormiddel van auto's lenen?
Ik heb bijvoorbeeld een wagen nodig voor de Classis car cup. Maar kan anderzijds
weer mensen helpen met bijv. een F430 scuderia, veyron, Z06 RM enz. alle behoorlijk getuned

graag, ik heb een lambo of ferrari nodig om door te kunnen...
 
kun je toch gewoon kopen? Ik heb iig constant genoeg geld om te kopen.

Ik had nog steeds geen franse auto om de race in amateur te doen. En toen won ik ineens een veyron, dus die maar gebruikt tegen de 207's en megane's. :D
 
Back
Top