Gran Turismo 5 / - Prologue

Advertisement - register to remove this

Ja idd. Wordt een beetje teveel gepost...

Nee maar , ik speel GT5P al bijna niet meer. Af en toe s een rondje scheuren over de baan. Ik wacht met smart op GTAIV. En de normale GT5. Wat stukken beter is. 8) Alle vrijheid.
 
Gister even gehaald, vind er niet zoveel aan + dat het echt schijt irritant is dat er de hele tijd word *ingegrepen* rij je een bocht in, ik wil er met 200 doorheen, remt dat ding helemaal af naar de 150 ofzo... Komt zkkr door die tractie control? Hoop dat het orginele spel wel wat beter word als dit...
 
Ik heb alles al door gezocht Robert, kan nergens iets vinden waarin ik het kan veranderen. Alleen sta die tractie control aan (op 5) denk dat het daar aan ligt, want als die afremt gaat ook dat uitroep teken branden van tractiecontrol?!
 
Traction Control is puur het slippen tegen te gaan. Jij moet Brake Assist hebben. Als je die opzoekt , en uit zet , heb je er geen last meer van. Opties oid. Als t echt niet lukt wil k wel ff kijken. Ik heb toen alles uitgezet.
 
Je moet juist traction control uitzetten, die probeert je tegen te houden. Auto's willen voor geen meter glijden. Persoonlijk vind ik zonder VEEL beter (en makkelijker) rijden.
 
Idd, heb het ook gespeeld en zag er wel supermooi uit, maar heel saai idd. Vooral de O ZO IRRITANTE achtergrond muziek in het menu :X ..

Komt er ook nog een normale uit waar je wel alles op kan fokken etc zoals de vorige delen?
 
Je moet juist traction control uitzetten, die probeert je tegen te houden. Auto's willen voor geen meter glijden. Persoonlijk vind ik zonder VEEL beter (en makkelijker) rijden.

Mja , aan de tractie contorl zal het niet liggen. Ik meen dat GT5 ook Brake en Steer assits heeft. :)

Bij plantje even GT5 prologue gespeelt was het wel heel snel zat :|
Echt jammer dat je bijna niks kan

Het is Prologue. :! Niet het volle spel.

Idd, heb het ook gespeeld en zag er wel supermooi uit, maar heel saai idd. Vooral de O ZO IRRITANTE achtergrond muziek in het menu :X ..

Komt er ook nog een normale uit waar je wel alles op kan fokken etc zoals de vorige delen?

Haha , ja ! Net als bij alle andere delen... :| We moeten er maar aan wennen. :X

Mja opvoeren kan ook , maar dan moet je heel Prologue uitgespeeld hebben. Dan kan ja alles aanpassen. Gewicht en zo , vermogen etc. Niet echt turbo erop oid. ;(
 
Back
Top