Gran Turismo 5

Niet :+ Die moet ik ook allemaal nog zien te halen.
Je schijnt Like the wind met wat goed stuurwerk te kunnen halen met een ZR1 Race modded en fully tuned.
En bij like te wind win je een bak waarmee de Historic weer peace of cake is.

Maargoed, mij is het niet gelukt met de ZR1 RM :7 Hoop gebruiken ook de Zonda-R ervoor.
 
Wil t niet lukken Ketting?

Ik heb de like the wind echt met gemak gewonnen met mijn race mod corvette z6 '09. Kost je ongeveer 750.000 geloof ik. Zet er wel ff racing soft banden onder!

De historic car race schijn je te kunnen winnen met goed stuurwerk en een opgefokte countach, ik denk dat je de chapparal nodig hebt die je wint bij b-spec.

Als je de like the wind pakt met de corvette win je een minolta ac 88, daarmee kan je prima de gt all stars winnen!

Succes he :)
 
Hehe das lelijk! Dit topic is echt zwaar frustrerend zeg, ik heb het spel al 3 weken maar zit pas op level 14...te weinig tijd om te spelen :D Gaan we ook nog een beetje online knallen 'met z'n allen?'
 
GVD lekker zeg! Ik mijn ZR1 met 895pk voor 385000 cr. Racemodded gemaakt, heeft ie daarna nog maar 705 pk! Nu maar sparen voor een Zondax|

no way dat ik m ga racemodden dan!, hij zit nu op 908 pk.

Ik ga de allstars straks ff proberen met mn GTR v-spec, 880 pk, alleen nog ff soft slicks halen
 
Je krijgt echt wel wat voor de race mod hoor! wat denk je van een bak downforce, meer instel mogelijkheden ed. De moeite waard imo!
Der word ook nergens gezegt dat je schrikbarend veel pk's door krijgt:+
 
Ik ben nu bij Like the wind bij de eerste race 1e geworden en bij de 2e kom ik niet verder dan de 8e plaats. Hoe stel je die ZR1 RM goed in dan? Een paar van die andere auto's zijn schrikbaarwekkend snel:?
 
Je moet met die corvette even bij je accecoires kijken, kan je dat spul er weer opschroeven en heb je gewoon je pk's weer.

Altijd eerst racemod doen en dan spul erbij kopen, bij de racemod zitten al bepaalde dingen en anders betaal je dubbel.

De minolta moet je ff een turbo stage 3 op gooien dan heb je 1027pk en 850 kilo :p

Sparen voor een zonda moet je niet doen, die kan je winnen met de b-spec niveau 14.

Ook een nascar niet kopen, die win je met de nascar special alles op goud.
 
Ik ben nu bij Like the wind bij de eerste race 1e geworden en bij de 2e kom ik niet verder dan de 8e plaats. Hoe stel je die ZR1 RM goed in dan? Een paar van die andere auto's zijn schrikbaarwekkend snel:?

Downfore, Voor op 30, achter op 60. Bak op 370-380km/h zetten, verlaging zo laag mogelijk. Rij zelf 4a5 seconden bij hun vandaan
 
Back
Top