Gran Turismo 5 / - Prologue

Draadlood is meestal kut door de goedkope router.

Ik heb nu een nieuwe router en draadloos is net zo snel en stabiel als met kabel. Helaas heb ik 2 huizen en heb is het bij me vader dus gewoon kut!

Zodra ik verbinding maak met de ps3 gaat de router steeds uit en aan :| (met en zonder kabel ;))
 
ik heb nat type 3, en xsl tuner hier 2 straten verderop die heeft 2 en we kunnen geeneens same spelen op cod4 en gta

ik naar sony gebelt moet ik DMZ opnieuw invoeren van me router ooooooooowww makkie toch:(
 
Nascar in Gran Turismo...:L

En beter schieten ze is op. Ik mis de ring in fullhd. GT4 ziet er toch wel kut uit in vergelijking met GT5
 
Vind NASCAR opzich wel leuk eigenlijk , wisten jullie niet dat dat kwam ? Een keer wat anders dan normaal gerace , en rally. :D
 
Dat is dat Citroën GT Concept hok ;).

Kan niet wachten om met die oude Evo Mercedes de Ring af te blaaschen. Q4 2009 nog steeds de releasedate. Wat duurt dat lang zeg.
 
Net weer een beetje GT5P gedaan. Hoop écht niet dat ze in GT5 die stomme races toevoeggen waar je 15 auto's moet inhalen. :X Die zijn echt focked op imo.
 
:D! Geduld. Het is weer uitgesteld tot Maart 2010. Dus niet meer wachten ! Je weet ong. wanneer die komt. ;)

De maker heeft al aangekondigd dat ze het zó kunnen uitbrengen. Hij is al klaar etc. Enkel de maker wil zich nu 100% focussen op de details. Het duurt even , maar dan heb je ook wat. :)
 
:D! Geduld. Het is weer uitgesteld tot Maart 2010. Dus niet meer wachten ! Je weet ong. wanneer die komt. ;)

De maker heeft al aangekondigd dat ze het zó kunnen uitbrengen. Hij is al klaar etc. Enkel de maker wil zich nu 100% focussen op de details. Het duurt even , maar dan heb je ook wat. :)

Heb je een bron hiervoor?
 
Back
Top