PoliniEvoAerox
Well-Known Member
Heeft iemand al eens het verschil tussen deze twee getest op de zelfde setup (cilinder enzo.) alleen dan andere vario plus overrange??? Zo ja wat waren de verschillen?
Originally posted by JaguaRox
Ik heb het ooit samen getest met een maat van me op de Tovami testbank van de Jager, met als verschil 0,8pk in het voordeel van de Evo vario... (i.c.m. Malossi poulies)
edit/ @mina
Originally posted by PoliniEvoAerox
Ja de malossi poulies en de Polini poulies kun je op twee manieren in stellen een voor een snelle acceleratie en een met een vertraging erin zeg maar.
Originally posted by JaguaRox
Ik heb het ooit samen getest met een maat van me op de Tovami testbank van de Jager, met als verschil 0,8pk in het voordeel van de Evo vario... (i.c.m. Malossi poulies)
edit/ @mina
Originally posted by Marlon
De huls eraf halen waar de drukveer overheen valt.
Dan zie je puntjes zitten die je door middel van in te drukken in 2 verschillende gleufjes kan doen.
1 stijl
2 nog stijler
stijl is normale stand en de 2de is voor snelle acceleratie correct me if'i'm wrong
Originally posted by PoliniEvoAerox
Nee volgens mij is het juist andersom je hebt een snellere acceleratie als de hoek minder stijl is, kun je toch vergelijken met een berg op fiesten bijv. op een hele stijle berg fiets je minder snel op dan op een minder stijle berg.
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Zijn de banen erg steil, dan zal hij de v-snaar meer gaan klemmen, en dus meer verlies opleveren... Er staat ook een hoop in de search hierover...