Evo Flake Rox 0172

Ik vind die achterstaaf erg strak staan!
En je kappen zijn erg straks, zeer netjes gedaan!
ben benieuwd hoe het eruit ziet met het kleurtje er op! erg vet ding

succes verder !
 
mooi gedaan uw achterkant, laat me denken aan blacknightmare heeft hetzelfde als jou :)

haha ja klopt je ziet deze achterkant niet veel, daarom maakt het me rox zo speciaal :D thx.

Zalige achterkap!!
echt proper gedaan man.
Zal zeker project in de gaten houden

haha thx man:)

Ik vind die achterstaaf erg strak staan!
En je kappen zijn erg straks, zeer netjes gedaan!
ben benieuwd hoe het eruit ziet met het kleurtje er op! erg vet ding

succes verder !

haha dankje, ja ik vond zelf die achterstaaf ook erg mooi.
ben zelf ook erg benieuwd naar het eind resultaat :D.
 
Oog voor details, dat is goed.
Post ook eens fotos van je sonic of maak daarvoor een aparte PP aan, of post het @ waar ben jij mee aanwezig topic.
Ik zie je de 18e wel :)
 
Updatee 18 april etten leur.

Nou heb een erg leuke dag gehad op etten leur.
Het was me eerste Jaar SBO en me eerste keer gesprint, Vond het alsnog best goed gaan. Wat valse starts gehad, en wat hoge reactie tijden. Maar toch paar 7,4 en 7,3 gereden en me snelste was 7,1 met 0.03 reactietijd waardoor ik bij de laaste 8 van scooter 70A kwam en volgens mij 5de / 6de ben geworden?
Geslaagde dag in iedergeval, wat fotos bijgevoegd voor de mensen die niet weten wie ik nou was x) paarse sonicjee.

Als iemand nog fotos/filmpjes heeft mag je die hier posten:)

iy3ewg.jpg


23upor4.jpg


eia5mu.jpg


Groetjessssssss
 
Last edited:
Maar de sonic is van jou of van Mossaab?

Je moet iig nog ff oefenen met wegkomen en starten, en het bandje warmburnen kan geen kwaad met de strepen die je trok })

Succes op de volgende sprint!
 
Maar de sonic is van jou of van Mossaab?

Je moet iig nog ff oefenen met wegkomen en starten, en het bandje warmburnen kan geen kwaad met de strepen die je trok })

Succes op de volgende sprint!

die sonic is van mossaab:p
Ja nouja warmburnen lukte me nog niet al te goed omdat ik zo lichtben rijd die gewoon naar voren ook al met rem ingedrukt, maar heb ook geen whielspin dus burnen is niet heel nodig. maar moet nog wel flink oefenen hoewel ik het voor mezelf wel aardig vond gaan voor de eerste keer:p

Maar hoop dat het de volgende keer wat beter gaat iig, thx!
 
die sonic is van mossaab:p
Ja nouja warmburnen lukte me nog niet al te goed omdat ik zo lichtben rijd die gewoon naar voren ook al met rem ingedrukt, maar heb ook geen whielspin dus burnen is niet heel nodig. maar moet nog wel flink oefenen hoewel ik het voor mezelf wel aardig vond gaan voor de eerste keer:p

Maar hoop dat het de volgende keer wat beter gaat iig, thx!
IK ben net zo licht als jou,burne gaat goed,je moet je benen tegen de onderkuip klemmen en dan burnen,want je trok wel DEGELIJK strepen,dus je had wel degelijk WIELSPIN:p
 
die sonic is van mossaab:p
Ja nouja warmburnen lukte me nog niet al te goed omdat ik zo lichtben rijd die gewoon naar voren ook al met rem ingedrukt, maar heb ook geen whielspin dus burnen is niet heel nodig. maar moet nog wel flink oefenen hoewel ik het voor mezelf wel aardig vond gaan voor de eerste keer:p

Maar hoop dat het de volgende keer wat beter gaat iig, thx!

Geen wielspin? Gast jij trok strepen van misschien wel 6 meter lang ofzo, ik stond in de tent en zag dat hok alle kanten op slingeren. Als je geen wheelspin had dan had je een hele dikke tijd gereden volgens mij.

Als ik jou was zou ik dan rollins maken als het niet lukt. Je gaat heel erg naar voren zetten en je geeft gewoon een flinke spuit gas. Klapt hij omhoog heb je genoeg grip, doet hij dat niet dan warm je lekker je band op tot hij wel grip pakt ;)

Ik ben ook wel bang dat de vertanding die er nu in zit te licht is voor je..

Verder vond ik het zadel niet zo mooi, was een carbon plaat toch? Zag er een beetje beun uit maja zolang het boekt :p
 
Geen wielspin? Gast jij trok strepen van misschien wel 6 meter lang ofzo, ik stond in de tent en zag dat hok alle kanten op slingeren. Als je geen wheelspin had dan had je een hele dikke tijd gereden volgens mij.

Als ik jou was zou ik dan rollins maken als het niet lukt. Je gaat heel erg naar voren zetten en je geeft gewoon een flinke spuit gas. Klapt hij omhoog heb je genoeg grip, doet hij dat niet dan warm je lekker je band op tot hij wel grip pakt ;)

Ik ben ook wel bang dat de vertanding die er nu in zit te licht is voor je..

Verder vond ik het zadel niet zo mooi, was een carbon plaat toch? Zag er een beetje beun uit maja zolang het boekt :p

haha ja het zadel was een carbon plaat, maarja gaat om het gewicht hea:p
maar het burne/bandje warm maken word geoefent, volgende keer heb ik het onder de knie :)
 
axis

Ook even een verslagje vanuit mij kant.

SBO sluiskil

Nouja wij gingen op vrijdag oefenen met de purple sonic en onder het rijden begaf de voorvork het. Dus wij al helemaal in de stress dat we op sluiskil niet meer konden rijden. Toen is mos op zaterdag de bekende axis op gaan halen in limburg. En heeft hij op zondag ochtend het blok er ondergegooid. En toen we bij sluiskill kwamen, moest alles dus nog overgebouwd worden. Dat hebben we vervolgens gedaan en toen snel nog naar de keuring.

Nouja heb vele valse starts gehad.
maar ook een paar lekkere tijden gereden,
Heats:
1. 7,12
2. 7,11
3. 7,05
4. 7,05
5. 6.94

En we hadden dus ons doel bereikt onder de 7 te komen.
Nouja toen ging ik finale rijden en dat was gewoon zwaar kut.
Ik trok op en hield me scooter niet goed dus zwabberde van de rechterbaan naar de linker baan. En kon dus niet met die snelheid nog naar me eigen baan zwabberen, en reed dus over de finish op de linker baan. dus had ik geen tijd gereden. Nouja daar baalde ik dan wel hard van

Verder was het wel een leuk dagje!
Groetjes

Wat bijgevoegde fotos:

961501653_5_ZgfQ.jpeg


961504563_5_-SZq_1.jpeg


960991168_5_vRex.jpeg


Als iemand nog fotos of filmpjes van me heeft zou ik ze graag willen hebben, alvast bedankt!:)
 
Ding gaat goed hard, nog even flink oefenen dan komt het wel goed.

Onder de 7 is relaxed, nu nog constant blijven rijden :p

Succes!
 
Back
Top