evo zippah sp2k

Ron

voorheen ronnieboy
hallo,

ik ben ron bloembergen tijd mee op het forum alleen ben nooit echt actief aan het posten geweest. nu ik een aantal (friesche) sprints mee heb gereden leek het me wel tijd voor een project pagina.

zodra ik een foto post zullen somigen denken: he die heb ik wel eens zien staan, maar velen zullen me niet kennen ;)

geschiedenis is niet echt bijzonder ofzo, het begon ooit met een cross camino en een cross rush. dat ging niet hard genoeg en bla bla bla je kent het verhaal wel verder.

ben van plan dit jaar alleen de friesche sprints te gaan rijden en mischien zwolle ff mee te pakken, maar dat zullen we nogwel ff zien. hopelijk volgend jaar een seizoen sbo mee pakken aangezien ik dan zo goed als zeker gespronserd word.

ps. sorry als niet alles netje getypt is taal is nou niet bepaald mn aller sterkste punt.

maarja het verhaaltje duurt nu wel lang genoeg vind ik dus ff wat foto's. heb nou niet van elk onderdeeltje een aparte foto dus alles komt ff in groffe lijnen.

de zip begon ooit zo
(foto komt nog)

maar na een tijdje kloten en het blokje wat op te leuken zag het er al gouw zo uit
2l8hsnp.jpg


maar aangezien de kappen niet de aller mooiste meer waaren en jubbega toen wel dicht bij kwamen moest er ff een kleurtje overheen.
e96yig.jpg


dus vorig jaar jubbega me eerste sprint in was zo zenuwachtig als de motherf*cker dus liet het maar op me af komen. heb wel bijde sprints gewonnen met een snelste tijd van 8.701 met een reactie tijd van een half uur ofzo, maar ik was blij dat ik gewonnen had :).

foto's jubbega 2010
2wfojlh.jpg


20q0tp4.jpg


2remv89.jpg


maarja het was te zwaar, te hoog en te sloom. dus dan begin je maar aan het frame en dergelijke aan te passen. let niet op onze profi spuitcabine :D.

zog55x.jpg


endan ga je ff verder opbouwen en pasen en dergelijk dan krijg je zo iets.
10cp2c4.jpg


voorvorkje
28gv0qa.jpg


na een hoop tegen slagen en zonder vermogen toch maar naar jubbega gegaan om er maar te zijn. had 1 sprint verloren en wonderbaarlijk genoeg de andere gewonnen met een tijd van 9.?? niet egt een dag om over naar huis te schrijven dus.

vdh9p4.jpg


damwoude ging als stuk beter. niet gebankt voor die tijd maar merkte dat mijn werk nie voor niets is geweest. 2 dagen van te voren beetje op de straat afgesteld en voelde al stuk beter. eenmaal aangekomen alles opgezet. keuring was geen probleem dus toen was het wachten. heat 1: moet tegen 1 een ander zipje weet zo gouw niet welke. run ging opzig wel lekker, tijd van 7,956 met een reactie van 0.17 dik onder mn snelste tijd dus ik opzig tevreden:). helaas die heat niet gewonnen. heat 2 moet ik tegen jelmer (als ik me niet vergis) 7t neorox @ forum?), was spannende rit maar had hem net te pakken. die tijd weet ik zo niet meer dus als hij/jij hem nog weet zal het mooi zijn.

hier nog ff wat foto's + een filmpje van die dag.

b4bwib.jpg


2drgd95.jpg


34fz8k4.jpg


64gwmw.jpg


en nog ff een filmpje
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=YL3DdXlw8IA"]YouTube - ‪ron vs. 7t neorox @ damwoude 2011‬‏[/ame]

dit was het verhaal tot nu toe. genemuiden ben ik ook weer aanwezig tot die tijd is er nog genoeg te doen.

to do list:
banken
verder verlagen
lichter
koeling aanpassen

als het goed is zijn er weer wat onderdelen onderweg deze kant op dus binnenkort ff een updatje.

als iemand nog foto's heb post ze gerust ik ben er blij mee :).

setup:
polini evo 1 twins tuned
twins binnenkop
carters home tuned
dpr evo (js evo flens)
malossi rhq
js wig + malossi spruit
oko 28 mm
malossi vl 16
malossi overrange
stage 6 half poulie
stage 6 koppelingshuis
hpi 2006

als ik iet vergeten ben te vermelden doe het gerut aangezien ik altijd wel wat vergeet :p.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik weet dat het al 100 keer voorbij is gekomen, maar hoe krijg ik de foto's kleiner?
als iemand het voor me kan doen zou nog beter zijn :D.
 
Leuk zipje! nooit geweten dat deze juist van jou was! :p ding ziet er netjes uit, en die tijden komen ook wel goed zo te zien :)
 
[ ir] plaatje [ /ir]

Mooi ding trouwens , zipjes blijven baas :~

ok heb nu geen tijd zal vanavond of morge ff veranderen. juist jij snapt hem haha:)

Leuk zipje

thnx :D

Leuk zipje! nooit geweten dat deze juist van jou was! :p ding ziet er netjes uit, en die tijden komen ook wel goed zo te zien :)

haha nu weet je het:p. ja hoop t, ik ga nog ff banken voor genemuiden met een 28 keihin die ik van sander overneem. hopen dat dan mn carb problemen weg zijn. en hij gaat nog weer verder op dieet, dus denk dat de tijden wel goed komen :).

leuk zipje zag hem wel staan op damwoude

thnx :). deed jij ook mee dan?
 
Dus ook maar een projectpage aangemaakt Ron!
Ziet er goed uit jonge;)
Ik spreek je wel wanneer je wilt banken!
 
zou mee doen maar vrijdagnacht waren we nog effe aan het klote met de voorrem en toen was alle druk er af. :( maar hij was wel mee naar damwoude
 
Scooter ziet er sws goed uit, en de tijd van Damwoude tov Jubbega was natuurlijk 100 keer beter. Gewoon ff lekker banken met dat hok en gaan:D
 
Dus ook maar een projectpage aangemaakt Ron!
Ziet er goed uit jonge;)
Ik spreek je wel wanneer je wilt banken!

hee bassie wist niet eens dat je op t forum zat:p. ja moest maar ff gebeuren he. als ik mn keihin heb spreek ik je wel ff aan voor een bankmiddag:).

zou mee doen maar vrijdagnacht waren we nog effe aan het klote met de voorrem en toen was alle druk er af. :( maar hij was wel mee naar damwoude

ok ok, dat is wel suur. welke was van jou dan?

Scooter ziet er sws goed uit, en de tijd van Damwoude tov Jubbega was natuurlijk 100 keer beter. Gewoon ff lekker banken met dat hok en gaan:D

thnx:), als al mn onderdeeltjes binnen zijn ga ik ff banken en kijken of er op genemuiden wat beters uit komt rollen.

Ik reed de 1e heat tegen jou :)

Net zipje, vooral de velgjes vind ik wijs!

ik vroeg me al af wie dat was:p. weet nogniet egt wie bij welke scooter hoort:D. thnx :)


ps. kan iemand die foto's voor me goed krijgen ik snap niet wat ik verkeerd doe, maar krijg t niet voor mekaar :S.
 
Originally Posted by borneboy
zou mee doen maar vrijdagnacht waren we nog effe aan het klote met de voorrem en toen was alle druk er af. maar hij was wel mee naar damwoude

ok ok, dat is wel suur. welke was van jou dan?



oranje achterkap witte binnenkap en voorkap nog in de plamuur. stond ook wel een bord enschede bij hehe
 
foto's ff bijgewerk en vanmidag ff het koelingsprobleem opgelost. accu + externe pomp geplaatst, nu loopt de temp tenminste niet dramatiesch snel op :).

prima plek voor de accu en heb er ook gelijk schakelaartje tussen gezet. let aub niet op de afwerking van de buddy en dergelijke, want dat boeit me niet. niemand die het ziet als ik er op zit ;).
20axv7s.jpg


pompje
avqx4n.jpg


nu is het wachten tot sander zn carb thuis heb zodat ik die op kan halen en dan even banken. hopen dat er een leuke score uit komt rollen :D.
 
Haha zeer netjes, ff banke en komt goud!

Volgens mij heb ik ergens ook nog een fimpje toen je tegen me neos moest:D

We praten nog wel ff op genemuiden! Neos is er niet bij!
 
Last edited:
on board filmpje :D? als je je geroepen voelt mag je hem wel posten hoor :).
prima, moet je alleen wel op me af stappen ben vergeten hoe je er uitziet haha:p.
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hp2jkSAZMxU&feature=channel_video_title"]‪brommersprint damwoude 2011.wmv‬‏ - YouTube[/ame]

Ik ben die gene met die paars/witte/blauwe jas en petje:p, dus meschien herken je me dan weer

Joun tijd was 8,0? 8,1? die van mijn rijder was 8,2 meende ik:S naja boeiee:D
 
Last edited:
Heb je trouwens die andere benzine al getest of ga je daar nog wat mee doen?

nee ben daar nogniet egt mee bezig geweest. heb nog geen id welke ik het beste kan halen en waar. het probleem is dat hier in de buurt niemand is die dat verkoopt (voor zover ik weet). wil sws eerst een andere carb die 100% goed werkt dan kan ik ook pas egt gaan testen.

ALS IEMAND NOG EEN 28MM KEIHIN MET NUMMER HEEFT LIGGEN STUUR DAN FF EEN PM!!

had al 1 "gekocht" maar door een misverstand gaat dat niet door ;)
 
Back
Top