Hard With Style - Max Tuned Polini Evo SR

VET! Komt er ook neon onder ?

Zit ik wel over te denken om te doen.. Maar die oude plakled strips vind ik nergens meer.. Beetje jammer wil graag rode, Momenteel eerst even me yasuni c21 kopen, de keihin bij tom op halen en dan aflaten stellen bij van hove :# Als ik nog genoeg geld overheb om daarna dezelfde maand nog een monsterdisk te kopen doe ik het nog :# ook gelijk de rempotdekseltjes erbij..

even voor iedereen die het nog niet weet, Ik ben er 100% zkkr bij op SBO Kloosterzande met me SR. Hoop op een dag in schrijving en kijken wat hij doet tussen de echte machines :# Iemand die nog protectors heb liggen PM maar wil geen nieuwe kopen want rij ga momenteel 1 dag inschrijving doen. Hoogst waarschijnlijk als ik 18 word ga ik wel meerdere sprints doen als het me bevalt
 
Je moet geen c21 halen slimpie, werkt voor geen kut op pia;)

Gewoon een MHR Team 2006 erop, loopt altijd goed, ook op evo;)

Heb van de week met van hove gebelt die doet races op circuit in belgie met zipjes met R/T en een Speed die zei juist tegen me dat ik met een yasuni c21 goed ga zitten?

MHR Team 2006 pijpt scheelt al 75 euro met een c21, Ook scooterpower zei dat beter met een c21 kan rijden of een Roost evolution..

Even voor de duidelijkheid me cilinder knalt em naar de 14600rpm Welke uitlaat is geschikt op piag?
 
Dat zijn gewoon een stel ramdebielen die er niks van weten, idem van scooterpower;)

14,6 is voor pia en ook zeker een evo heel veel, 2e hands zijn teampijpen echt niet zo duur hoor, en ik zou maar gewoon ff doorsparen;)
 
Dat zijn gewoon een stel ramdebielen die er niks van weten, idem van scooterpower;)

14,6 is voor pia en ook zeker een evo heel veel, 2e hands zijn teampijpen echt niet zo duur hoor, en ik zou maar gewoon ff doorsparen;)

Hij is getuned en volgens de grafiek van scooterpower loop hij op 14,6 zoals je kunt zien op de foto

Afstelling toen die van scooterpower kwam was waardeloos :S trok niet op zijn achterwiel niks nu redelijk, wil een nieuwe pijp.

MHR Team 2006 is een goeie keus zeg je maar wat loopt deze uitlaat ongeveer op volle toeren?

Ik wil een nieuwe uitlaat geen 2de handse! Alles is nieuw gekocht dus beetje zonde om er een 2de handse uitlaat onder te janke snapje
 
Hij is getuned en volgens de grafiek van scooterpower loop hij op 14,6 zoals je kunt zien op de foto

Afstelling toen die van scooterpower kwam was waardeloos :S trok niet op zijn achterwiel niks nu redelijk, wil een nieuwe pijp.

MHR Team 2006 is een goeie keus zeg je maar wat loopt deze uitlaat ongeveer op volle toeren?

Ik wil een nieuwe uitlaat geen 2de handse! Alles is nieuw gekocht dus beetje zonde om er een 2de handse uitlaat onder te janke snapje

Gast jij komt net kijken, een c21 op pia loopt niet goed. luister nou maar naar de tip van oscar.
 
waarom heb je niet alles mhr?

Geen idee.. Is vrijwel zo uitgekomen denk ik dat ik alles mhr heb op inlaat en cilinder na :p Evo'tje doet het hem ook flink hoor, ben echt heel erg benieuwd wat hij doet met de MHR Team 2006 pijp en de keihin 28mm

Met me pwk s6 28mm en me c20 lieptie 14.600 toeren en 20pk dus ben benieuwd wat het um doet
 
Zal nog even wat van me laten horen! ik heb ook niet stil gezeten, heb al geregeld dat me sr 27e naar van hoven kan. ik proberen deze week me uitlaat nog te bestellen dat ik hem dinsdag binnen heb en afgesteld kan worden!
 
Als je die uitlaat bestelt, doe dan ook ff JS evo flensje.
Wil zeker helpen en vooral met zo'n team pijpje werkt die erg goed !!

Heb helaas 2 weken terug mijn team uitlaat met JS evo flens verkocht voor 150 balle.
Die was in echt nette staat !!

Maar verder komt wel goed met dit dingetje.. Alleen neem niet teveel aan van mensen die willen verkopen en geld willen verdienen.

Is genoeg te vinden op dit forum en stel gerust vragen, zat mensen met ervaring zodat jij tenminste goed spul koopt en niet iets wat eigenlijk veel beter kan mrja je neemt het aan en daarom koop je het ;)

Het is maar een tip...
 
Als je die uitlaat bestelt, doe dan ook ff JS evo flensje.
Wil zeker helpen en vooral met zo'n team pijpje werkt die erg goed !!

Heb helaas 2 weken terug mijn team uitlaat met JS evo flens verkocht voor 150 balle.
Die was in echt nette staat !!

Maar verder komt wel goed met dit dingetje.. Alleen neem niet teveel aan van mensen die willen verkopen en geld willen verdienen.

Is genoeg te vinden op dit forum en stel gerust vragen, zat mensen met ervaring zodat jij tenminste goed spul koopt en niet iets wat eigenlijk veel beter kan mrja je neemt het aan en daarom koop je het ;)

Het is maar een tip...

Estefano bedankt voor de tip ga ik zeker doen.. de 24e even die uitlaat bestellen het is er nog niet van gekomen, heb je site voor die JS flens kan hem niet vinden op scooterpower of ik kijk verkeerd?

Hoe staat het verder nog met jou zipje?
Spreek je nog wel op ping:W
 
Back
Top