evo zippah sp2k

19pk is wel echt om te huilen met een getunede cilinder.

Ook geblokkeerd gemeten of niet,.

ja klopt ik had ook meer gehoopt maar het zit er nu ff niet in. nee we hebben niet geblokeerd gemeten.

Miss is het een idee om vant winter je caters prof te laten tunen? denk dat daar ook veel vermogen verlies zit hoor!

zou er eens naar kijken;). ik ga iig genemuiden gewoon zo rijden en we zien van t winter dan wel weer verder.

cartertuning zit niet heel veel verschil tussen diverse tuners( al weet ik niet hoe dit gedaan is)

Ik zou eens geblokkeerd gaan meten en uitlaten of iets testen.

ik heb het gewoon zelf gedaan maar ik zal eens gaan kijken en vergelijken. zoals ik al zij ga ik genemuiden gewoon zo rijden en van het winter zal ik ff de nodige leuke dingen kopen om te testen.

vertanding na kijken

waarop? :$

Staat, Home tuned bij zn setup

klopt:)
 
gister genemuiden gehad en wat een drama was dat. heat 1:te warm heat 2:stuk. onsteking is er mee opgehouden dus daar zou ik vandaag of morgen maar ff naar kijken heb nu tog heel de winter de tijd. hoop volgend jaar wat meer geluk te hebben:p. het was wel mooi om te zien hoe de demo van de jet truck mis ging ghehe:D.

gister wel ff paar mensen gesproken dus gezellig was het wel dat scheelde weer:).

ff fototje van gister.
2n68yv9.jpg


nu gaat hij maar weer uit elkaar om weer het een en ander aan te passen.

to do list:
ontsteking fixen
meer vermogen zoeken
frame verder aanpassen
zip type 1 voorvork aanpassen en af laten draaien
type 1 velgjes er in
l&m of carbon kapjes zien te regelen?
meerdere alu parts zien te regelen

doe hier lekker rustig aan mee heb tog nog tijd zat;).
 
Wat was er mis gegaan met die truck? Ik was al naar huis voor dat ding ging rijden.

ding gaf iets te veel gas met als gevolg een enorme steekvlam waardoor de berm in brand vloog en er een stuk of wat van die zwarte doeken verbrand waren. tijdsysteem was ook nog aangetast geloof ik.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ouJ9AWiTk_w&feature=mh_lolz&list=HL1315144667"]jettruck genemuiden 2011 - YouTube[/ame]
2yju98g.jpg


Gisteren veel kapot gereden! Sanderd ook al, maja was zelf niet eens aanwezig!:(

ja klopt had het al van hem gehoord, maar die van hem liep ook al niet zo lekker. zijn er nogmeer stuk gelopen dan? nee had al beetje naar je gezocht:p.
 
Ah ok, volgend jaar kom ik kijken dan sws heb ik zelf rijbewijs namelijk, ben ook van plan om ooit weer eens een sprintertje te kopen/bouwen oid dus who knows!:D
 
Zoek je nog een mooi uitlaatje voor je zip?:)

JS wigjes werken over het algemeen ook niet heel super, ik zou voor een mhr draaibaar spruitstukje gaan;)
 
Idd een leuk ding !
Mooi om te zien hoe het van een scooter naar een zo licht mogelijk iets gaat :p

Trouwens ik heb ook nog van alles liggen wat nut kan hebben op je scooter !
Team 06 + JS evo flens, Keihin 28, Eprom, etc

Word het trouwens SBO volgend jaar of alleen friese sprints ?
 
Ah ok, volgend jaar kom ik kijken dan sws heb ik zelf rijbewijs namelijk, ben ook van plan om ooit weer eens een sprintertje te kopen/bouwen oid dus who knows!:D

kijken of je me dan wel voorbij kan komen:D?

Zoek je nog een mooi uitlaatje voor je zip?:)

JS wigjes werken over het algemeen ook niet heel super, ik zou voor een mhr draaibaar spruitstukje gaan;)

haha een team 2006 zeker?:p. heb de js er ook niet meer opzitten heb nu malossi recht er op. ik doe nu rustig aan dus als ik wat nodig heb merk je het wel:).

heb jij zeker alle 2 te koop :+

:+

Idd een leuk ding !
Mooi om te zien hoe het van een scooter naar een zo licht mogelijk iets gaat :p

Trouwens ik heb ook nog van alles liggen wat nut kan hebben op je scooter !
Team 06 + JS evo flens, Keihin 28, Eprom, etc

Word het trouwens SBO volgend jaar of alleen friese sprints ?

en het word als maar lichter en lichter:). zoals ik al zij ik doe rustig aan dus als ik wat nodig heb hoor je het wel. het was de planning volgend jaar wel sbo te gaan rijden, maar dan moet ik eerst maar eens wat meer vermogen zien te vinden;).

iedereen probeert hem spullen aan te smeren hahaha

haha nu weet je ook hoe de mensen hier zijn :p.
 
haha ja, nee zag er goed uit op genemuiden :)

thnx man:D. jij bent tog die gene op dat apparaat met carbon voorkap en rode achtervelg?

Jou voorbij gaan?:p me neos hield je anders aardig bij met al dat gewicht verschil:*

Maar probleem al gevonden? of wat het iets doms ofzo?:)

maar ik reed toen met nog minder pk dan nu he:p. nee ben nu op vakantie dus sleutelen word m deze week niet;).
 
thnx man:D. jij bent tog die gene op dat apparaat met carbon voorkap en rode achtervelg?



maar ik reed toen met nog minder pk dan nu he:p. nee ben nu op vakantie dus sleutelen word m deze week niet;).


Haha nee ik had wel een Carbon voorkap maar geen rode achtervelg. Ben die jongen die 1ste is geworden op die jog.

34tbpsz.jpg
 
zo vandaag een mooi "verjaardagscado" binnen gekregen. heb de carbon achterkap van maikel over genomen.

van het winter nog even een carbon voorkap zien te scoren endan vind ik het wel prima:D.

zal binnenkort even een foto'tje maken.
 
Back
Top