DHRA Brommer Spint

Status
Not open for further replies.
Het reglement wordt op dit moment geschreven en heeft effe wat tijd nodig. Dit wordt natuurlijk hierop gepost en andere forums
Elke deelnemer krijgt een reglement toegezonden via mail.
Wij willen rijders werven en dit onder de aandacht brengen want deze evenementen in drachten zal niet de enigste zijn en er zullen ook alleen scooter en brommer sprints worden georganiseerd.
Zie het maar zo als kennismaking met de DHRA in drachten.
Indien er de 50 deelnemers gehaald zijn op het eerste evenement in drachten dan zal er een competitie gehouden.
Je krijgt na elke run een timeslip met daarop de tijden en je gegevens.

Ik weet dat jullie de 150 meter gewend zijn maar de 201,17 ( 1/8 mile ) zal veel spannender zijn onder de rijders en publiek maar dat is mijn eigen mening.
En overig het is maar 50 meter en die 50 meter kan bijv een goedmakertje worden als je een slechte start hebt gemaakt.

In drachten is het onmogelijk om het om te bouwen tussen andere klasses door. Dit gaat allemaal tijd van de rijders af.

Als je nog twijfelt en nog niet zeker bent of je wilt sprinten omwille het reglement of andere zaken dan laat je alvast voorinschrijven want we hanteren maar maximaal 50 deelnemers.

Meer vragen of info graag via peter@dhra.nl
 
maar 50 meter, je weet wel dat je de baan dan met 1/3 verlengt voor ons en dat de scooters niet zomaar ff 50 meter extra doorknallen?? Komt regelmatig voor dat scooters na 150 al door hun vertanding zitten en zo'n hoge toeren draaien dat die 50 meter extra gewoon teveel is....
 
maar 50 meter, je weet wel dat je de baan dan met 1/3 verlengt voor ons en dat de scooters niet zomaar ff 50 meter extra doorknallen?? Komt regelmatig voor dat scooters na 150 al door hun vertanding zitten en zo'n hoge toeren draaien dat die 50 meter extra gewoon teveel is....

1/3 waar je wel op top rijd. Ik deed in Bottrop 1 sec langer over de 200 meter dan de 150 meter. Als jij 150 meter rijd en voordat je daadwerkelijk aan het remmen bent zitten die 50 meter extra er ook al op.

@ Peter

Ik zie iig geen problemen met 200 meter. Wel zou ik eerst voor een reglement zorgen voor de inschrijvingen want ik denk niet veel mensen hun SBO reglementaire scooter gaan ombouwen naar een eventueel ander reglement.
 
maar 50 meter, je weet wel dat je de baan dan met 1/3 verlengt voor ons en dat de scooters niet zomaar ff 50 meter extra doorknallen?? Komt regelmatig voor dat scooters na 150 al door hun vertanding zitten en zo'n hoge toeren draaien dat die 50 meter extra gewoon teveel is....

Daar heb je gelijk in maar dat kan toch aangepast worden lijkt mij.
Over het algemeen lopen alle echte serieuze rijders best wel snel en hard zoals ik op speed en gein hebt bekeken. We zullen bekijken wat we naast drachten welk lengte gaan rijden of de 150 meter of de 1/8 mile.
 
dat is het probleem ook niet titus , DHRA heeft momenteel nog totaal geen regelement
hoe kunnen ze nu dan al mensen laten inschrijven?

daarbij komt , ik zelf zit er niet om te springen om 7 sbo dagen 3 friese dagen en een duitsland weekend daarna ook nog eens een aantal keer voor dhra op de proppen te komen

moet je nagaan dat er ook nog mensen zijn die dssc erbij doen ook.

Peter , het lijkt mij slim om tijdelijk dit topic te sussen totdat je een corect regelement hebt.

gr sander
 
....

Wij willen rijders werven en dit onder de aandacht brengen want deze evenementen in drachten zal niet de enigste zijn en er zullen ook alleen scooter en brommer sprints worden georganiseerd.
Zie het maar zo als kennismaking met de DHRA in drachten.
Indien er de 50 deelnemers gehaald zijn op het eerste evenement in drachten dan zal er een competitie gehouden.
Je krijgt na elke run een timeslip met daarop de tijden en je gegevens.

.....

Na elke run een papiertje met je tijd? of hoe moet ik dat zien?
Het zou mooi zijn als er een alternatief komt voor SBO!
De tijdsmeting zal sowieso al een pluspunt zijn met die borden aan het einde van de baan en met de kennis over het tijdssyteem. (voor zover ik weet)

Als er een alternatief komt zal SBO ook een tandje moeten bijsteken willen ze marktaandeel behouden.
Dit is enkel ten goede van de klant (rijder)!

Als jullie een goed alternatief bekomen zal er heel wat animo zijn denk ik!
Ookal is het 50meter langer, dat zal enkel in het begin even wennen zijn.

In ieder geval succes ermee en ga niet te "laks" te werk met het reglement, dat zal nu al mede bepalen hoeveel mensen er komen opdagen!
 
dat is het probleem ook niet titus , DHRA heeft momenteel nog totaal geen regelement
hoe kunnen ze nu dan al mensen laten inschrijven?

daarbij komt , ik zelf zit er niet om te springen om 7 sbo dagen 3 friese dagen en een duitsland weekend daarna ook nog eens een aantal keer voor dhra op de proppen te komen

moet je nagaan dat er ook nog mensen zijn die dssc erbij doen ook.

Peter , het lijkt mij slim om tijdelijk dit topic te sussen totdat je een corect regelement hebt.

gr sander


voorinschrijving kost niks alleen een mailtje. Mocht je het reglement dan niet bevallen dan kun je je uitschrijven. ( hebben andere rijders die het wel bevallen ook kansen)
Betalen doe je pas in drachten zo weet je op de dag zelf of het wel of niet regent.
 
Hoe verklaar je overigens deze post? Nogal hypocriet.

@peter, ga je deze post nog beantwoorden of blijf je zo arrogant om hier maar niks over te gaan zeggen. Ik weet inmiddels genoeg over jullie en ik zal nooit een sprint bij jullie rijden en iedereen vertellen en proberen te overtuigen om dit ook niet te doen. Wat een schoften zijn jullie!
 
@peter, ga je deze post nog beantwoorden of blijf je zo arrogant om hier maar niks over te gaan zeggen. Ik weet inmiddels genoeg over jullie en ik zal nooit een sprint bij jullie rijden en iedereen vertellen en proberen te overtuigen om dit ook niet te doen. Wat een schoften zijn jullie!

Tommy:D Beheers je
 
Tom heeft wel een punt. Petertje kan wel gouden bergen beloven maar ik ken een paar DHRA rijders en die klagen ook erg over hun organisatie.

ik moet het nog maar zien wat dit word. mij niet gezien ieder geval
 
Praatjes vullen geen gaatjes. je kunt hier mooie verhalen vertellen, maar het slaat uiteindelijk gewoon nergens op. Ik zal voorstellen verder te gaan met de auto's en aan ons verder geen aandacht meer besteden, we zijn toch maar scootertjes.
 
dus je betaalt per sprint dag ook een bepaald bedrag voor de verzekering?

of zit dat er niet bij @ dhra:p

Je betaald per evenement en daar zit ook een verzekering bij in.

@ tom

ik lees geen rare negatieve dingen over sbo ik vat het denk ik heel anders op als jij.
Als je goed leest dan staat er we delen de baan met de scooters en dat is ongelukkig omdat er 2 tijdsystemen waren op speed en gein
Dat heb je zelf ook wel gezien toch. Niet zo negatief doen en niet te snel oordelen.
 
Last edited:
Je betaald per evenement en daar zit ook een verzekering bij in.

@ tom

ik lees geen rare negatieve dingen over sbo ik vat het denk ik heel anders op als jij.
Als je goed leest dan staat er we delen de baan met de scooters en dat is ongelukkig omdat er 2 tijdsystemen waren op speed en gein
Dat heb je zelf ook wel gezien toch. Niet zo negatief doen en niet te snel oordelen.

Niet zo negatief en niet te snel oordelen? De scooters werden van de baan af gestuurd alsof t niks was, we hebben veel minder kunnen rijden als afgesproken was, ik was 10 min op het terrein en werd uitgescholden door een dhra sukkel die mij vertelde dat ik mn zooi op moest ruimen. En zo zijn er nog wel 100 dingen voorgevallen en daardoor kan je het ons niet kwalijk nemen dat wij nu zo denken. En ga hier dan niet zitten doen alsof er niks aan de hand is.

Ga hier nou niet tof zitten doen om mensen te werven, jullie hebben de sbo een weekend lang als debielen behandeld.
Eerst een reglement laten zien, en dan eens kijken of er mensen zijn die in gaan schrijven, beter nog dat jullie het lekker bij auto's laten en wij het bij scooters.

We zijn geen ping pong ballen die je het ene weekend kut kan behandelen omdat we niks zijn, en als je dan merkt dat de mensen het toch wel leuk vinden vervolgens gaan denken van "ach dan doen we ook een scooterklasse en vragen we gewoon of ze mee doen" en dan ook nog verwachten dat wij staan te springen van enthousiasme.

Kijk eerst maar eens naar alle reacties hier op het forum hoe de dhra rijders met echt auto's, je weet wel die gepimpte corsa's ed. tegen de sbo rijders gedaan hebben.

Hoi Piepeloi
 
Niet zo negatief en niet te snel oordelen? De scooters werden van de baan af gestuurd alsof t niks was, we hebben veel minder kunnen rijden als afgesproken was, ik was 10 min op het terrein en werd uitgescholden door een dhra sukkel die mij vertelde dat ik mn zooi op moest ruimen. En zo zijn er nog wel 100 dingen voorgevallen en daardoor kan je het ons niet kwalijk nemen dat wij nu zo denken. En ga hier dan niet zitten doen alsof er niks aan de hand is.

Ga hier nou niet tof zitten doen om mensen te werven, jullie hebben de sbo een weekend lang als debielen behandeld.
Eerst een reglement laten zien, en dan eens kijken of er mensen zijn die in gaan schrijven, beter nog dat jullie het lekker bij auto's laten en wij het bij scooters.

We zijn geen ping pong ballen die je het ene weekend kut kan behandelen omdat we niks zijn, en als je dan merkt dat de mensen het toch wel leuk vinden vervolgens gaan denken van "ach dan doen we ook een scooterklasse en vragen we gewoon of ze mee doen" en dan ook nog verwachten dat wij staan te springen van enthousiasme.

Kijk eerst maar eens naar alle reacties hier op het forum hoe de dhra rijders met echt auto's, je weet wel die gepimpte corsa's ed. tegen de sbo rijders gedaan hebben.

Hoi Piepeloi

Waar baseer je dit allemaal op ? behandelt als debielen enz enz misschien door negatieve reacties op speed en gein event waar wij ook zelf niks aan hebben kunnen doen. Wij hebben daar niks georganiseerd alleen ons eigen klassement. Wij weten dat er genoeg animo is voor sprinten en of je nou een sbo rijder bent of niet bij ons is er geen onderscheid. Als wij iets zeggen dat er veel gereden kunnen worden maken wij dit waar maar als het regent kunnen wij ook niks ( het zelfde principe als SBO ) zo iets heet overmacht zoals de zondag op speed en gein.
Voor de rest kunnen wij er niks aan doen dat het SBO tijdsysteem heeft gefaald en dat jullie weinig tot niks hebben kunnen rijden. Het voorstel kwam vanuit ons om jullie te rijden op onze tijdsysteem maar als SBO tijdens dat jullie aan het rijden waren opeens op begint te bouwen en vervolgens jullie anderhalf uur hebt laten wachten voordat het tijdsysteem van SBO werkt kunnen wij ook niks meer op dat moment voor jullie iets betekenen. Wij bedachten toen wij bieden jullie een kans om ook in drachten te laten rijden door middel van een klasse. Dus bij deze.
 
Weet je wat pas triest is peter! Het stuk wat jij hierboven vermeld dat jij SBO zwart maakt doordat het tijdsysteem faalde, en aangeboden hebt dat jullie systeem gebruikt mocht worden. Waarom vermeld je er niet bij dat jullie er 500euro voor moesten hebben? Dat noem ik pas hebzucht.....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top