Carbagerun Brommer Editie - 26/8 30/8 2013 - Hardenberg - Praag

Arne

Pia Maxiscooter FTW
Bij deze een apart topic voor de Carbagerun brommer editie, aangezien er een aantal mensen van hier mee gaan doen en er mensen hebben die interesse hebben om mee te doen, of misschien wel om alleen de ontwikkelingen te volgen. In dit topic kun je updates lezen en posten omtrend de projectbuilds voor de Run.

Wat informatie over de Run kun je hier vinden.

De route is als volgt:

route.jpg


De etappes zijn zo ingedeeld:

DAG 1: HARDENBERG - BIELEFELD

De eerste dag is de langste dag van de week, we willen zo ver mogelijk van huis komen! We doorkruisen het Teutoburgerwald. Een bergrug die zorgt voor een fantastische route de eerste dag. Het biertje aan het einde van de dag wordt gedronken in Bielefeld.

DAG 2: BIELEFELD - OSTERADE AM HARZ

De tweede etappe van het avontuur brengt ons van Bielefeld naar Osterade am Harz. Het nationale park Harz is het Noordelijkste middelgebergte van Duitsland met de berg Brocken (1142m) als hoogste punt.

DAG 3: OSTERADE AM HARZ - LEIPZIG

Vandaag rijden we dwars door het Nationalpark Harz. In de gezellige stad Leipzig kun je onder het genot van een biertje nagenieten van de prachtige route die je vandaag gereden hebt. En je hebt wat te vieren, je bent namelijk al over de helft!

DAG 4: LEIPZIG - DRESDEN

Leipzig is een leuke stad, maar Dresden is nog veel mooier! Maar voor dat we hier zijn ga je eerst nog een stukje toeren, hopen dat de brommer het volhoudt!

DAG 5: DRESDEN - PRAAG

De laatste dag van het avontuur. Maar voordat je over de finish gaat rijden hebben we nog een fantastische route voor je in petto. Met deze route, hebben we het mooiste voor het laatst bewaard. En als je dat allemaal zonder problemen hebt afgelegd gaan we het einde van het avontuur vieren in Praag!

Vraagje, kan een moderator de posts in het Show je eigen auto hier ook plaatsen?

Thanks :)
 
Advertisement - register to remove this

TS trapt af: Wij gaan deze week inschrijven. Tot nu toe 4 teamleden, 1x Puch Maxi, 1x Puch Typhoon, 1x Puch Zip FR, 1x Piaggio Zip SP '98' (ik).

scooterssite2013034_zps60d638dc.jpg


8)
 
wat zijn eigenlijk de "regels" ? met de auto's moet je een auto kopen voor zoveel euro , hoe gaat dat met de brommer?

of kun je met alle brommers mee doen?
 
Tsja is geen max waarde... is aankoopbedrag. Je mag/kan er natuurlijk zo veel instoppen als je zelf wilt. Tevens nemen ze het denk ik ookniet zo nauw (qua geld denk ik). Iig bij de auto editie zie je soms bakken waar echt nog wel veeelll meer dan 500eu in is gestopt.
 
Tsja is geen max waarde... is aankoopbedrag. Je mag/kan er natuurlijk zo veel instoppen als je zelf wilt. Tevens nemen ze het denk ik ookniet zo nauw (qua geld denk ik). Iig bij de auto editie zie je soms bakken waar echt nog wel veeelll meer dan 500eu in is gestopt.

Nee ze kijken meer naar de waarde die zo een ding nog heeft. Je hoeft echt niet te bewijzen hoeveel je er voor hebt betaald of zo namelijk. Oorspronkelijk was het ook de bedoeling dat je alleen geld besteedde aan het 'pimpen' en niet aan de techniek. Maar idd, ze kijken nergens naar. Hoeft ook niet imo.
 
Back
Top