DHRA Brommer Spint

Status
Not open for further replies.
Jammer dat het geen 150 meter is, hoezo is dit een probleem?
en ik voldoe niet aan de sbo regels dus jammer genoeg kan ik niet meedoen!

Als er nog iets veranders hoor ik het graag.
 
Wij hanteren geen sbo regels voor de duidelijkheid en zullen dit ook niet doen. Laten we het maar vanaf nu een vrije sprint houden zonder extreme regels. Als het maar veilig en lekvrij is.

De algemene regels en eisen van scooter/brommer worden hier zo snel mogelijk gepost.

Iedereen kan meedoen na goedkeuring van de keurmeesters of je nou een sbo rijder bent of niet.
 
alles is toegestaan mits je voldoet aan een degelijk en veilig scooter of brommer.

Dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstel:+! Wat is dan veilig en degelijk? ga dan eerst een degelijk regelement samenstellen voordat je allemaal mensen gaat lopen werven voor je sprints.
 
Hoe verklaar je overigens deze post? Nogal hypocriet.

Peter kan je hier misschien ook antwoord op geven?

Ben wel erg benieuwd waarom dit gezegd is, op deze manier krijg ik niet de indruk dat jullie de scooters serieus nemen.

En eerst een reglement neerzetten is misschien wel een idee, en dan een reglement door jullie zelf gemaakt dat ook gehanteerd wordt
 
Doe niet zo triest,wees blij dat ze dit doen voor jullie.Ze kunnen ook niks regelen

Hij doet niet triest. De jongens van DHRA lopen eerst ons op andere forums af te zeiken als "scooterboys". Afgelopen zondag waren de jongens van DHRA ook niet echt sociaal tegenover de rijders van de SBO. Gaan ze tegen de rijders zeggen wat mag en niet en lopen te verkondigen dat wij ons maar moeten aanpassen omdat straks de "echt serieuse jongens" komen---> corsa`s met winterbanden! En nu gaan ze nogwel eerst via een SBO topic rijders lopen werven.

Dat is pas triest!
 
Oke dan neem ik me woorden terug,"echt serieuse jongens" komen---> corsa`s met winterbanden.Dat is wel heel erg laag ja
 
Peter is het mischien niet verstanding om met eerst 10 sprinters de baan op te laten gaan en kijken hoe de motor/auto rijders hier op reageren?
 
ik vind het wel fijn dat ze dit willen organiseren, maar een 150m baan zou toch wel beter zijn en ook meer volk trekken!! hopenlijk is het mogenlijk om een 150m baan af te zetten.. doe jullie best zou ik zo zeggen!
 
Bouw eerst maar eens een degelijk regelement in elkaar en zorg dat we tijd krijgen tussen de 'echte mannen' met hun Opels en andere maffe zooi.
 
Jullie bitchen wel een beetje denk ik, net alsof bij ons alles goed ging in het begin.

Als de DHRA ons daar niet wouden hebben zullen ze ook vast niet met dit initiatief komen, toch?

Ik zou het mooi vinden als ze gewoon een mooi regelement op zouden zetten. Zo kan iedereen er rekening mee houden en zijn er dus geen problemen..

Zeg nou eerlijk, Jubbega ed is toch ook niks waard. Dan is dit mits goed georganiseerd toch veel mooier?

1/8 mile heb ik trouwens ook geen problemen mee, dit is internationaal ook veel meer de standaard en kwa afstelling (vertanding) scheelt het heel weinig van die van de 150m.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top